Zie hiervoor art. 10 WOB.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef LostInYourEyes het volgende:
Op welke grond kan hij weigeren dan?
Het zal het allemaal alleen nog maar verdachter maken, dat ze dat niet snappen he...
Ah zo, maar ik zie niet echt in hoe ze daarmee weg zouden komen. Waarom zou de veiligheid van de staat in gevaar zijn als Demmink onschuldig is en er niets aan de hand is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zie hiervoor art. 10 WOB.
Ik gok op art. 10 lid 1 onder b WOB (veiligheid van de staat) of art. 10 lid 2 onder a WOB. Er zijn aardig wat weigeringsgronden in de WOB te vinden. Er is dus keuze zat om een kulverhaal in elkaar te draaien.
Wat jij zegt klopt inderdaad. Als je niks te verbergen hebt, dan verstrek je die informatie gewoon. Als er geweigerd wordt om die informatie te verstrekken, dan zal er eerst denk ik bezwaar bij het betreffende bestuursorgaan en beroep volgen bij de bestuursrechter. Het precieze van zo'n procedure weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef LostInYourEyes het volgende:
Ah zo, maar ik zie niet echt in hoe ze daarmee weg zouden komen. Waarom zou de veiligheid van de staat in gevaar zijn als Demmink onschuldig is en er niets aan de hand is?
Maar stel dat ze dat doen, dat kan de eiser naar het kantongerecht?
Ben benieuwd wat voor sprongen ze gaan maken op 12 april.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopt inderdaad. Als je niks te verbergen hebt, dan verstrek je die informatie gewoon. Als er geweigerd wordt om die informatie te verstrekken, dan zal er eerst denk ik bezwaar bij het betreffende bestuursorgaan en beroep volgen bij de bestuursrechter. Het precieze van zo'n procedure weet ik niet.
Wat een smerige truc van stand.nl. Pure manipulatie. Net zo erg als het handmatig asnpassen van het aantal stemmen.quote:
Ze hebben hem drie keer aangepast inderdaad, zogenaamd door een meisje op de redactie die de stelling onduidelijk vond haha.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:15 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat een smerige truc van stand.nl. Pure manipulatie. Net zo erg als het handmatig asnpassen van het aantal stemmen.
Weet ik niet. Is daar niet een knop voor? Zou je anders alleen de tekst willen kopieren en plakken? En de auteur?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef LostInYourEyes het volgende:
Hoe post ik trouwens embedded twitterberichten?
Ik wacht wel even op Gray of Lavenderr, die zullen vast wel even willen helpenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is daar niet een knop voor? Zou je anders alleen de tekst willen kopieren en plakken? En de auteur?
Je hebt het al voor elkaar zie ikquote:Op donderdag 4 april 2013 18:56 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op Gray of Lavenderr, die zullen vast wel even willen helpen
Ging trouwens over die twitterberichten van Willem Middelkoop.
https://twitter.com/wmiddelkoop/status/319387954671910912
https://twitter.com/wmiddelkoop/status/319389227831926784
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt het al voor elkaar zie ik
Zoals deze.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef GoedeVraag het volgende:
twitter:demminkdoofpot twitterde op donderdag 21-03-2013 om 09:51:52Mail gevangenisdirecteur inzake #Demmink is authentiek, zegt @PieterOmtzigt. En nog STEEDS zwijgen @nrc, @volkskrant, @NOS en de rest. reageer retweet
Ik begrijp dat zwijgen ook niet.quote:
Maar dat was een vraagquote:
Ik zal het even aan Gray vragen, ik weet het ook niet precies.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Maar dat was een vraag
Hoe post ik die twitterberichten van Willem Middelkoop zodat het eruit ziet als de post van GoedeVraag?
Thanksquote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal het even aan Gray vragen, ik weet het ook niet precies.
Vanaf hier kan je het lezen in een topic over de twitter-functie.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef LostInYourEyes het volgende:
Hoe post ik trouwens embedded twitterberichten?
Ik zal eens even gaan lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Vanaf hier kan je het lezen in een topic over de twitter-functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |