PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Dat ding heb ik al 20+ keer gekregenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kewle badge. Oxford ook. De rest van de Bronze badges is te verkrijgen als wcpapier
Di Natale voor paupersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is dit
Die verkoopt serieus voor 150quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ding heb ik al 20+ keer gekregen
Koop ze lekker bin voor 200 joh, rond de 50ste minuut staat er een shitload.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:37 schreef Thorb het volgende:
Kan de mongool die mij met 50 coins op elke kaart overbid even zijn hand op steken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:37 schreef Thorb het volgende:
Kan de mongool die mij met 50 coins op elke kaart overbid even zijn hand op steken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:37 schreef Thorb het volgende:
Ik had ze net allemaal van de markt geplukt dus wachtte even totdat dat weer was aangevuld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop ze lekker bin voor 200 joh, rond de 50ste minuut staat er een shitload.
Geojen garp.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik maakte maar een grapje over die verzameling timmy_turner
Ik bewaar ze zelf ook allemaal in me club
Die bronze shit? Mensen denken dat ze winst kunnen maken door 150 bins op te kopen.quote:
Ik kan niet eens lachen atmquote:
Ik beken, dat doe ik ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel leuk btw dat heel stratumseind alleen nog Gangnam Style draait
En dan die mongooltjes die ook nog zo gaan staan dansen
Je hebt mij dus toch gezien !!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel leuk btw dat heel stratumseind alleen nog Gangnam Style draait
En dan die mongooltjes die ook nog zo gaan staan dansen
Ik heb net worstenbroodjes opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel je, vorige week zaterdag tot 9 uur savonds niks kunnen eten.
Heb ze al naar 250 getild.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:40 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we die healing kaarten pricefixen?
Was jij derquote:
Haha nee ik was er nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was jij der?
Ik kwam wel iemand uit mijn werkgroep tegen
Oke. Ik heb nu 9 pagina's vind het wel goed zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4 verkocht voor 600c.De andere 26 niet.
Ligt eraan met wie ik ben. Als ik Reunie heb gaan we meestal ergens radje draaien, vroeger Krazy maar ze hebben dat rad weggehaald, nu komt daar helemaal niemand meerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha nee ik was er niet
Waar ga jij zoal heen als je opstap gaat dan?
Jezus, jij gaat rijk worden!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke. Ik heb nu 9 pagina's vind het wel goed zo.
Voor 200 zijn ze niet meer te krijgen
Ik 11quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke. Ik heb nu 9 pagina's vind het wel goed zo.
Voor 200 zijn ze niet meer te krijgen
Looijer ben ik eigenlijk bijna altijd de laatste tijdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie ik ben. Als ik Reunie heb gaan we meestal ergens radje draaien, vroeger Krazy maar ze hebben dat rad weggehaald, nu komt daar helemaal niemand meer
Maar Spijker/Thomas, Looijer en Alex zijn wel kroegen waar ik vaak kom. Normaal naderhand nog naar de Bermuda, maar daar mochen we niet meer inJij?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Looijer ben ik eigenlijk bijna altijd de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dan ook altijd in mijn eentje daarheen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!
Eng dit
Daar komt normaal niemand
Ik ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Looijer ben ik eigenlijk bijna altijd de laatste tijd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga dan ook altijd in mijn eentje daarheen.
Ja heel veel mensen van mijn (oude) werk gaan daar elke week heen, vind het wel prima.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik vroeger vertelde aan mensen dat we in de Looijer waren als ze me zochten, dan wisten ze niet eens waar dat was
Als er bier is, dan is het toch primaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heel veel mensen van mijn (oude) werk gaan daar elke week heen, vind het wel prima.
FOK! en vrienden, wat een utopie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jullie zijn gewoon vrienden van mij die mij hier zitten te trollen ofwat
Living the Dreamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FOK! en vrienden, wat een utopie.
Is goed!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ik ga boodschapjens doen, over een uurtje clubben?
Ik vond het wel grappig om jou steeds 50c te overbieden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
Pascal was dus die pauper die overal op zat te bieden
Nee, er zijn in totaal 540 badges en daarvan is ongeveer de helft bronze denk ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je er minder aan hebt dan aan IF Sinclair
Maar als er 540 bronze badges zijn, dan zit ik al over de helft met mijn verzameling
Ik kan niet meer bieden en binnen want die kaarten verdwijnen danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om jou steeds 50c te overbieden.
Dan heb ik ze ongeveer allemaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, er zijn in totaal 540 badges en daarvan is ongeveer de helft bronze denk ik.
Trade OFFER!@#$%#@$quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Er is zeker geen manier waarop ik de tax kan ontwijken als ik dingen (coins) van account 2 naar 1 overzet?
Je kan een speler kopen, traden naar je andere account en met winst verkopen. Er is volgens mij geen andere manier.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Er is zeker geen manier waarop ik de tax kan ontwijken als ik dingen (coins) van account 2 naar 1 overzet?
We gingen proberen iemand te hosselen voor een vriend van onsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom ga je dan ook naar de Pallaz?
Hans Klok in je webapp.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan niet meer bieden en binnen want die kaarten verdwijnen dan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We gingen proberen iemand te hosselen voor een vriend van onsBleek alleen een andere leeftijdscategorie dan wij dachten
29k is nog wel een redelijke prijs toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef kilozout het volgende:
Iemand heeft net 29000 coins ontvangen voor Gibbs.
Typfoutje.
Wat een types daarquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
29k is nog wel een redelijke prijs toch?
De IF jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
29k is nog wel een redelijke prijs toch?
ohquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:56 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Gibbs gaat weg tussen de 3.5 en 4 K..
Ben er een paar keer geweest, ook om te kloten. Je voelt je als een Marokkaan op de PVV partij bijeenkomst, heel ongemakkelijk en wil zo snel mogelijk wegquote:
Ook kut als je in een keer je vader daartussen ziet staanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pallaz.eindhoven/photos_stream
Holy shit
Wij gingen er echt heen met goede bedoelingen, maar eenmaal binnen wilde ik echt zo snel mogelijk weg idd .quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben er een paar keer geweest, ook om te kloten. Je voelt je als een Marokkaan op de PVV partij bijeenkomst, heel ongemakkelijk en wil zo snel mogelijk weg
homo's en oude mensen zo te zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Holy shit
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook kut als je in een keer je vader daartussen ziet staan![]()
Op het avondje dat hij naar 'oma' was.
Dat komt door je eigen speel stijl, als je iemand je wil op legt en hem terugdringt kan hij alleen maar counteren natuurlijk. Laat hem dan gewoon rustig komeN!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:58 schreef Jongentje. het volgende:
Sommige mensen spelen zo ongelooflijk gay, alleeeen maar counteren
is dat een gaybar ofzo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Holy shit
Jaquote:
Hey Gini!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dudes heb ik gisteren ook gezien
Dat is wel grappig, als je daar komt ga je dus van elke vrouw denken dat het een travestiet isquote:
Ga jij normaal alleen uit naar de Huishoudbeurs dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
Dat lijkt mij dus echt een toffe tent, hoef ik eens een keer niet de vrouwen van mij af te slaan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
Dat lijkt mij dus echt een toffe tent, hoef ik eens een keer niet de vrouwen van mij af te slaan
Zolang ik niets hoef uit te wisselen...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ben jij meer van hè
Je hoeft niks te geven, alleen maar te nemen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang ik niets hoef uit te wisselen...
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat ik nog even kwijt moet, dit nummer ook de hele tijd op stratum
Wat een kutnummerEn zij is toch van zo'n nickelodeon programma?
En ik was gisteren btw ook in de Pallaz, godver wat is dat ongemakkelijk
Daar houd ik niet van, dat vind ik ronduit viesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft niks te geven, alleen maar te nemen.
volgens mij komt de helft daar al.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond dus FUT-meet in de Pallaz?
21:00 be there!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond dus FUT-meet in de Pallaz?
Geen foto's van mij posten .quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Oké nog eentje dan... om het af te leren
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is goed, dan ga ik alvast vaseline halen
Sessegnon en Tourequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CAM en CDM ? Er zijn zoveel opties op CAM , Arteta, Dembele, Sessengon , Mata en CDM dacht ik aan Yaya Toure
Gerrard CDM en Sessegnon of Silva op CAMquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CAM en CDM ? Er zijn zoveel opties op CAM , Arteta, Dembele, Sessengon , Mata en CDM dacht ik aan Yaya Toure
Reus en Gundogan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde gister trouwens een potje tegen Balotelli, die gast is wel echt bizar goed. Het enige wat de tegenstander deed was de bal naar Balotelli passen om vervolgens gewoon het hele veld over te beuken...
Jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
Persconferentie van Louis bij VI gisteren
Podolski en Ramires?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Zit het nu terug te krijgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja![]()
VI was btw weer eens echt leuk. Tijdje geleden
Kun je beter Falcao halen, die heeft er in 1 wedstrijd meer tegen mij gescoord dan alle Balotelli's bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien moet ik ook maar Balotelli halen, dan zet ik Di Natale er naast en Miccoli erachter...
Louis vond Real rijp voor de slachtquote:
Idd. Ik ga Falcoa denk ik ook maar eens halenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kun je beter Falcao halen, die heeft er in 1 wedstrijd meer tegen mij gescoord dan alle Balotelli's bij elkaar.
Na die 1-2 ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Louis vond Real rijp voor de slacht
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Louis vond Real rijp voor de slacht
Gewoon finessen met die gast. Hij draait open als een balletdanseres en heeft de dodelijke precisie van een sluipschutter.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd. Ik ga Falcoa denk ik ook maar eens halen
Ze zijn nog subjectiever dan ikquote:
3 minuten hadden ze nog een goal kunnen maken jaquote:
3-5-2 spelen met goede CDM's = no problem.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:15 schreef Blocko het volgende:
Begin een beetje ziek te worden van die mensen die alleen maar winnen omdat ze counteren en een shitload aan pace hebben.
Dus, ga ik maar hetzelfde doen even een goedkoop team samen stellen dat alleen maar bestaat uit usain bolts
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:16 schreef leoon. het volgende:
Wat doen jullie precies om je spelers fit te houden? Goede bank er naast of kaartjes/staff?
Ik had eigenlijk gehoopt dat als ik met mijn tweede team zou spelen in het toernooi ze 'rust' kregen, niets blijkt minder waar
Gewoon teams bij elkaar op de bank en om de wedstrijd afwisselen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:16 schreef leoon. het volgende:
Wat doen jullie precies om je spelers fit te houden? Goede bank er naast of kaartjes/staff?
Ik had eigenlijk gehoopt dat als ik met mijn tweede team zou spelen in het toernooi ze 'rust' kregen, niets blijkt minder waar
Moet je voorstellen dat het Feyenoord was in plaats van Ajax, dan had iedereen een hattrick gescoord bij Real.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
Madrid zette even aan tot 50% en ajax stond alweer met de rug tegen de muur
Ja dat werkt. Heb je het andere team wel op de bank dan? Dat moet wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je wilt zeggen tweede team gebruiken werkt wel? Heb er anders niks van gemerkt gister.
Aha oke, niet echt wisselen van team maar uit de positie halen en dan vervangen met het 'tweede' team.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon teams bij elkaar op de bank en om de wedstrijd afwisselen.
Ik ben op dit moment meer onder de indruk van de verdediging van Feyenoord dan die van Ajaxquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat het Feyenoord was in plaats van Ajax, dan had iedereen een hattrick gescoord bij Real.
Het gaat nu niet over Feyenoord toch? Triest dat je ze erbij moet halen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat het Feyenoord was in plaats van Ajax, dan had iedereen een hattrick gescoord bij Real.
nee, gewoon 2 aparte teams en ze bij elkaar op de bank. niet steeds handmatig omruilen lol.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Aha oke, niet echt wisselen van team maar uit de positie halen en dan vervangen met het 'tweede' team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |