Sowieso goed carnaval daar man, heb verder niet lang gewoond dus ken niet heel goed de omgevingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Individual het volgende:
Groenlo is ook heel mooi. Goed uitgaan en carnaval.
Mijn dorpje is daar onderdeel van idd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso goed carnaval daar man, heb verder niet lang gewoond dus ken niet heel goed de omgeving
maar ik dacht dat je londen woonde?
helemaal mee eens.... mijn moeder woont nog steeds in Doetinchem.. als ik daar ben kom ik heerlijk tot rust.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:04 schreef Herbertus64 het volgende:
In de achterhoek kan je goed tot rust komen in de prachtige natuur.
dan kijk je duidelijk niet op de goede plekken (dus niet midden in de stad !!! ).. overigens ben je binnen 10 minuten in Gaanderen en verder.....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:13 schreef RoW_0 het volgende:
Onzin. Doetinchem heeft geen natuur. 8 jaar gewoond daar. Nauwelijks wat gezien. Ik kom dan van de veluwe af.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:15 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
dan kijk je duidelijk niet op de goede plekken (dus niet midden in de stad !!! ).. overigens ben je binnen 10 minuten in Gaanderen en verder.....
omdat je dat in heel veel steden gewoon hebt. Denk aan parken e.d.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik midden in de stad op zoek gaan naar natuur?
Parken komen niet door de NATUUR. Is niet erg dat je zo slim bent hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:07 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
omdat je dat in heel veel steden gewoon hebt. Denk aan parken e.d.
reallyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Parken komen niet door de NATUUR. Is niet erg dat je zo slim bent hoorHet is gewoon bekend dat alles gekapt is in de Achterhoek door de boeren.
Sorry, maar dat slaat echt nergens op. Alles gekapt? Wat dacht je van een shitload aan bossen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Parken komen niet door de NATUUR. Is niet erg dat je zo slim bent hoorHet is gewoon bekend dat alles gekapt is in de Achterhoek door de boeren.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:46 schreef Individual het volgende:
In Nederland bestaan geen oerbossen meer. Het Beekbergerwoud was gelegen tussen Apeldoorn en het lintdorpje Klarenbeek en werd in 1871 ontgonnen. Al eeuwenlang gold er de invloed van de mens, onder andere door kap en aanplant. Toch heeft het naam verworven als het 'laatste oerbos' van Nederland. In Nederland zijn de natuurlijke bosvegetaties hier en daar in rudimentaire staat terug te vinden, onder andere in de Achterhoek
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oerbos#Nederland_en_Belgi.C3.AB
en
Waardevol Cultuurlandschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |