Welkom in de achterhoek bordjes staan overal langs de achterhoekse grensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef Individual het volgende:
"You are entering Free Achterhoek!" (waar moet dat bordje staan trouwens?)
Waar staan die bordjes? Het is toch een niet vastgelegde definitie? Toen ik opgroeide hoorde bv Doetinchem er niet bij; dat was Graafschap/Liemers.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Welkom in de achterhoek bordjes staan overal langs de achterhoekse grens.
[ afbeelding ]
Aalten, dat is pas the place to be.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey mensen. Weet iemand of er in de achterhoek van die ''piano restaurantjes'' zijn waar ik als pianist achtergrondmuziek zou kunnen verzorgen? Je weet wel: mensen eten, zachte achtergrondmuziek, sfeer, etc.
Ik komt zelf uit Aalten.
Aalten, hell yeah!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:19 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Aalten, dat is pas the place to be.
Maar nouja, er zijn er genoeg lijkt me, gewoon kwestie van goed zoeken.
Nooit van het woord mootjes gehoordquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:44 schreef superkimmi het volgende:
ik heb een keer 5 minuten bij de viskraam gestaan buiten de Achterhoek omdat ik 'mootjes' wilde hebben. Wist toen nog niet dat het kibbeling heette.
visboer: "oh, je wilt broodjes?"
Dat is voor mij trouwens helemaal aan de andere kantquote:
Komde vandaan dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Dat is voor mij trouwens helemaal aan de andere kant
Moet nog even zien, waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef Erasmo het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar de Zwarte Cross?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |