Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso dat ik deze pagina even opsla als HTML opdat we het FAIL-gehalte van Vas nooit vergeten.
Nu je op je kwetstbaarst bent: wil je met me uit?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik geef toe dat ik een faler ben, dit mag je in je sig zetten dWc.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik geef toe dat ik een faler ben, dit mag je in je sig zetten dWc.
Nee, nog steeds niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef 212 het volgende:
[..]
Nu je op je kwetstbaarst bent: wil je met me uit?
quote:
Oh please.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
#Teamliefde krijgt nu bijna de overhand in onze haat/liefdeverhouding, aandoenlijk bijna dit.
Bíjna.
Junk.
Ja god er zit 2 meter aan verband in m'n neusholtes, logisch dat ik niet echt goed kan nadenkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chloroform een optie?
De roes vindt ze lekker, vergeetachtig is ze toch al. Ideaal toch?
En dan gister nog claimen dat je geen negerneus hadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja god er zit 2 meter aan verband in m'n neusholtes
Ze wil me heus wel, maar ze wil natuurlijk niet slutty overkomen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chloroform een optie?
De roes vindt ze lekker, vergeetachtig is ze toch al. Ideaal toch?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan gister nog claimen dat je geen negerneus had.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:51 schreef 212 het volgende:
[..]
Ze wil me heus wel, maar ze wil natuurlijk niet slutty overkomen.
hardop gelachenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:13 schreef 212 het volgende:
Is Allure nog steeds verslaafd aan aidsremmers?
Hey man C, alles spic en span?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:13 schreef 212 het volgende:
Is Allure nog steeds verslaafd aan aidsremmers?
Juwait. Die boy is toch te hard om te kraken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Erg handig om z'n naam te zeggen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |