quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Chai het volgende:
Ik ben Chai en ik ben een gewillig sletje.
Hoeft ook niet, maar daar ging het niet om.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom jij nou tof doen dan, jij gaat nooit uit
Je moet ook niet met Vas discussieren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar daar ging het niet om.
Ik merk het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet met Vas discussieren.
Hier in Amsterdamquote:
gewoon in het centrum. Is aan het shoppen met een vriendinquote:
Ohhh, nice.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gewoon in het centrum. Is aan het shoppen met een vriendin
nice?quote:
Welke browser?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef Fascination het volgende:
Als ik een woord verkeerd heb getypt, zie ik nu helemaal niet meer het juiste woord als ik het woord selecteer en op de rechtermuisknop klik.
Google Chrome.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier in AmsterdamIn de vakantie eigenlijk alleen maar naar raves behalve Voltt loves summer en nu zie ik wel wat voor leuks er langs komt in de clubs hier
. Laat ik zo zeggen dat ik iig nooit uitga op Rembrandtplein ofz.
Lekker rust.quote:
Ik moet een beetje huilen van Chrome met zijn haperende gifs en andere recente traagheid.quote:
voor haar was het wat verderquote:
Ja, bij mij gaat het de laatste tijd ook supertraag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen van Chrome met zijn haperende gifs en andere recente traagheid.
Oh, ik dacht dat dat aan mijn pc lag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen van Chrome met zijn haperende gifs en andere recente traagheid.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat aan mijn pc lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |