ik verwacht morgen een pakketje van je richting Groningenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja..
Hier staat trouwens ook gewoon 31st..
http://www.dixons.nl/game(...)ii.html#.UI8FBsWZT14
Soms wordt er een mailtje achteraan gestuurd dat het eerder mag, maar in dit geval blijkbaar niet. Er is ook geen winkel geweest dat hem verkocht. Piraterij, tja, treurig. Dat zijn van die mensen die schreeuwen dat ze goede spellen toch wel kopen. En dan alsnog alles wat los en vastzit download. Want dat vinden hun 'recht' om alles gratis te hebben, zelfs al is er drie jaar door een vrij groot team aan gewerkt. Erg aparte insteek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Grappig dat er nog embargo's zijn voor reviews/meningen van échte reviewers nadat de game al is gelekt. Zo krijg je juist de schreeuwers die het spel even spelen en dan snel een mening vormen en daarmee mensen beïnvloeden in plaats van gefundeerde opmerkingen.
Maar ja.
Officieel is het ook de 31ste. Ik ben benieuwd welke winkel er weer schijt aan gaat hebben. Of beter gezegd, welke winkel er geen schijt aan heeftquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja..
Hier staat trouwens ook gewoon 31st..
http://www.dixons.nl/game(...)ii.html#.UI8FBsWZT14
Game mania verkoopt het altijd een dag van te voren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Officieel is het ook de 31ste. Ik ben benieuwd welke winkel er weer schijt aan gaat hebben. Of beter gezegd, welke winkel er geen schijt aan heeft
Vaak wel ja, want uitgevers gaan de grote retailers echt niet straffen. Daar hebben ze alleen zichzelf mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Game mania verkoopt het altijd een dag van te voren.
je moet er op wachten. Er is ook al een patch van 37 mb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef DaFrenk het volgende:
Is dat een installatie in de achtergrond of moet je er op wachten? Kan me het niet meer herinneren van Brotherhood terwijl die toch ook 4,5 GB op de HDD had staan.
Nouja, bij GT5 kon je de installatie overslaan en installeerde hij pas op het moment dat hij iets ging laden. Nu is dat bij zo'n game natuurlijk praktischer dan bij een open world gamequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef AthCom het volgende:
Installaties zijn – dacht ik – toch nooit op de achtergrond? Downloads natuurlijk wel.
Daarentegen is het al wel een lange tijd geleden dat ik een spel geïnstalleerd heb op de PS3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Leuk als je in Maastricht woont.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Greenpeas het volgende:
Ik las op het XBW forum dat MM Leeuwarden hem schijnt te verkopen, kan dit trouwens niet zelf bevestigen.
Vraag me af of er mensen echt zo gek zijn om dat te doen.quote:
Ik heb de MM Leeuwarden rond 11.00 uur nog gebeld en de afdelingschef manager die ik ken had nog niets binnen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Greenpeas het volgende:
Ik las op het XBW forum dat MM Leeuwarden hem schijnt te verkopen, kan dit trouwens niet zelf bevestigen.
Bij de release van New Super Mario Bros. 2 voor de 3DS hielden ze zich ook strak aan het door Nintendo oplegde embargo. Dat was echt balen want op de dag van release zat ik in een vliegtuig richting China. Had graag in die saaie uurtjes de game willen spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:33 schreef Laat77 het volgende:
Haha knap dan, als dat ze allemaal ook echt aan de verkoopdatum houden. Komt niet vaak voor ofwel dan?
Ik heb de bonus edition (alleen voor PS3) gekocht ipv de special edition, deze was iets duurder. Dus ga er vanuit dat deze ook meer extra bevat. En inderdaad, teveel editions, denk +/-8quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe zit het nu met de PS3 versie? Je kreeg er 4 missies bij, maar zit die op alle PS3 versies? Dus ook op de special edition die ze op dag 1 verkopen? Je wordt echt gek van al die versies
Als ik het zo lees hebben de winkels het nog niet binnen, zodat het zich wel moeten houden aan de datum? Op zich een goede zaak hoor, die ene dag doet het 'm ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:33 schreef Laat77 het volgende:
Haha knap dan, als dat ze allemaal ook echt aan de verkoopdatum houden. Komt niet vaak voor ofwel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |