Heb jij trouwens zelf een winkel Pheno?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niets aan doen. 31 oktober is de officiële release, het embargo loopt tot 30 oktober 18:00. Dat geen winkel er zich aan houdt zal mij roesten.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Heb jij trouwens zelf een winkel Pheno?
nee, pre-order 'mquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:08 schreef David_ het volgende:
Is die morgen al ergens te koop, heren?
Die indruk dacht ik even te krijgen, maar nvmquote:
waarom wil je zo'n beeldje erbijquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef VulpX het volgende:
Bedankt voor uw bestelling bij Ubisoft op 19 oktober 2012. De volgende producten zijn verstuurd. Indien u per creditcard hebt betaald, is het betreffende bedrag nu afgeboekt.
Productnaam: Assassin’s Creed® III - Freedom Edition
Omdat 't gaaf is.quote:
quote:Delivery Estimate: Tuesday October 30, 2012
Shipped
Ik ben een verzamelaar, vind dat soort dingen tof. Heb Ezio van AC2 ook al weer 3 jaar in de kast staanquote:
ik heb nog een action man voor je, haha. nee ik hoef dat soort dingen niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik ben een verzamelaar, vind dat soort dingen tof. Heb Ezio van AC2 ook al weer 3 jaar in de kast staan.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:52 schreef Rickazio het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amerikaanse_Onafhankelijkheidsoorlog
hoezo heb jij 'm alquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Zolder het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang deze game is. Ben nu net in de wintertijd in boston. Je gaat toch ook nog naar New york en nog een regio toch?
wtfquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Zolder het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang deze game is. Ben nu net in de wintertijd in boston. Je gaat toch ook nog naar New york en nog een regio toch?
Heb een gemodde xbox 360quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hoezo heb jij 'm al
Geen idee, ik speel bij games met een vrije wereld niet enorm snel dus maak me daar geen zorgen om
maar PS3-versie is dus minstens een uur langer fun
Laat Dixons site zien en je hebt hemquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb AC3 vandaag gewoon al vastgehouden.![]()
Al heel wat binnen gekeregen.
Maar mogen ze pas woensdag verkopen.![]()
Hoop dat een andere winkel hem morgen wel verkoopt dan moeten wij er wel in mee en kan ik hem zelf morgenavond mee nemen,
Grappig dat er nog embargo's zijn voor reviews/meningen van échte reviewers nadat de game al is gelekt. Zo krijg je juist de schreeuwers die het spel even spelen en dan snel een mening vormen en daarmee mensen beïnvloeden in plaats van gefundeerde opmerkingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Pheno het volgende:
Nee, morgen om 18:00 mag je me alles vragen. Ik neem liever geen risicoMaar gezien ik mijn eigen bestelling niet heb geannuleerd snap je dat het geen slechte game is
Ik werk bij dixons,quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Laat Dixons site zien en je hebt hem
ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik werk bij dixons,![]()
Er kwam vandaag nog een mailtje binnen van het hoofdkantoor dat de game hoe dan ook nog niet verkocht mocht worden.
quote:
Mwa zo erg is het ook weer niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb je geen aardige manager dan? Gewoon met hem regelen dat je hem nu meeneemt en dan op de releasedatum even inscant en aan jezelf verkoopt..
Ach ja..quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Review-embargo. Niet het verkoopembargo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |