Geen Natasja Froger die zoveel mogelijk tranen uit iedereen probeert te persen onder een melodramatisch muziekje en een belspel waar je kunt gokken in welke aflevering iemand doodgaat nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Zal idd wel heftig zijn, mits niet SBS6 stijl.
Nee die is hier in Eindhoven stappen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is Roel inmiddels al aan het neuken of is het voor hem zo lang geleden dat we het hem voor moeten doen?
Ik lasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is hier in Eindhoven stappen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Die is hier mijn penis in zijn kont aan het stoppen"?
Hoe raad je hetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Die is hier mijn penis in zijn kont aan het stoppen"?
Jij moet niet proberen grappig te zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jij moet met dit bord rondlopen:
[ afbeelding ]
Neuh.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ang3l een hipster was.
Dat wil toch iedereen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef Peter het volgende:
Hipsters willen zich toch jonger voelen dat ze zijn? Of is dat weer een andere subcultuur?
Nee volgens Peter wil ik dat boven allen.quote:
Nee hoor!!! Spreek voor jezelf.quote:
Ik had het helemaal niet over jou of iemand specifiek... Dat jij het nu weer naar jezelf moet trekken zegt overigens genoegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens Peter wil ik dat boven allen.
Te strak is toch ook heul nie handigquote:
Dat kun je wel oprekken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te strak is toch ook heul nie handig
Uhuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet de hele wereld of dit hele topic draait om jou
Waarom zie ik nu een soort schoenlepel voor me?quote:
Of een soort gynaecologisch instrument.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een soort schoenlepel voor me?
Dat ligt arelaxt. Of hij of jij een arm dat in slaap valt omdat het bovenlichaam eroverheen ligt. Ik kan het nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Saampjes in elkaars armen liggen en gewoon een beetje nagenieten. Beetje praten, knuffelen, en dan in slaap vallen zonder het door te hebben en wakker worden een paar uur later in elkaars armen.
Na 15maanden kennen we elkaar wel. Dan nogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Geen last van een slapende arm gehad, gewoon een kwestie van elkaars lichaam een beetje kennen en gebruiken. De holling van een rug of een nek, een gunstig geplaatst kussen.
Wie!? Ik?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ja dat kan wel kloppen inderdaad...
Sterker nog; vol in beeld nu
Hhaah tuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie!? Ik?!
Welnee. Was ik niet! Was tygo!!
Leuk onderdeel, die facebookfoto'squote:Op zondag 7 oktober 2012 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie!? Ik?!
Welnee. Was ik niet! Was tygo!!
Alsof Carlo dat niet allang wistquote:
Had gewoon gezegd dat je al jaren hopeloos verliefd, maar te vergeefs op hém zit te wachten...quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had gewoon gezegd dat je al jaren hopeloos verliefd, maar te vergeefs op hém zit te wachten...
Kijken hoe hij dan reageert
Haha hij heeft een relatie hoor. Al járen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Straks zegt ie ja!!
O echt, wat een verschrikkelijk programma is het eigenlijk. En het is in de studio ook helemaal niet zo gezellig als t lijkt op tvAlles is geregisseerd en nep. Nee. Ik vond DWDD leuker eigenlijk.
En als klap op de vuurpijl ook nog LA the fucking voices. VALS!Geen idee hoe t op tv klonk, maar t was ècht vals (Gordon dan).
Het was op TV ook kneitervalsquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Straks zegt ie ja!!
O echt, wat een verschrikkelijk programma is het eigenlijk. En het is in de studio ook helemaal niet zo gezellig als t lijkt op tvAlles is geregisseerd en nep. Nee. Ik vond DWDD leuker eigenlijk.
En als klap op de vuurpijl ook nog LA the fucking voices. VALS!Geen idee hoe t op tv klonk, maar t was ècht vals (Gordon dan).
Echt. Verschrikkelijk.quote:
Nee volgens hen nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden zij ook geregeld dat jouw facebookfoto gekaapt werd?
Is dit een driejarenplan geweest danquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens hen niet
Wat dan wel weer raar is, want mijn FB staat dicht verder.
Alhoewel dit een foto van 3 jaar terug was, en toen stond ie nog niet dicht.
Oeh, zou dat het zijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit een driejarenplan geweest dan?
"Oh grappige foto op facebook, nu zorgen dat we hem over drie jaar op stoel 23 krijgen!"
Drie weken gedaan, in het bovenste bed van een stapelbed, en ik was wel zo dun als die linker maar mijn ex niet als de rechterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef Cavalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Eenpersoonsbedje, beeeetje lastig, maar 't kan.
Weet ik niet meer. Zal wel niet. De eerste nacht geloof ik had ie me tegen de muur geplet en ik kreeg hem met geen mogelijkheid in bewegingquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Cavalinho het volgende:
Lastig. Het beste gaat dan 1 met het hoofd aan het voeteneind. Heb ik ook nog wel eens gedaan.
Maar 3 weken, jeeeee. Werd je dan wel uitgerust wakker?
Destijds dacht ik dat het nog wel permanent wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach als je elkaar leuk genoeg vindt, dan neem je zoiets voor lief. Zeker als het niet permanent is.
Het was op school, die bedden zijn gevangenisconstructie...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik zou alleen zelf bang zijn door een bed te zakken met z'n tweeën in het bovenste stapelbed
. Vooral als een van de twee best een gewicht heeft
.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef wonderer het volgende:
Dat wel. Of om eens in een verhaal te gebruiken.
*kijkt Life4you* ...
Kun je even zeggen waar ik heen moet skippen, want het is nogal tenenkrommend nuquote:
What did I ever do to you?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef Ang3l het volgende:
Nee als je t perse wil zien dan kijk je ook maar die hele bagger als straf!![]()
Eind eerste deel geloof ik...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
What did I ever do to you?
Wil je soms royalty's of zo?
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zeker in de minderheid als ik zeg dat ik Life 4 you niet eens zo verschrikkelijk vind?
Ik vind Carlo een beetje vervelend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zeker in de minderheid als ik zeg dat ik Life 4 you niet eens zo verschrikkelijk vind?
Heet ik Dirk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
What did I ever do to you?
Wil je soms royalty's of zo?
Een half uur van je leven wat je niet meer terugkrijgt!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef wonderer het volgende:
Wait, was dat alles? Heb ik daarom een half uur Carlo zitten kijken?
quote:
Had je me niet kunnen waarschuwen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een half uur van je leven wat je niet meer terugkrijgt!!!
En dan iemands voeten in je gezicht steeds. Bah.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Cavalinho het volgende:
Lastig. Het beste gaat dan 1 met het hoofd aan het voeteneind.
Ewquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
[..]
En dan iemands voeten in je gezicht steeds. Bah.
Dan ga je met de konten tegen elkaar aan liggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
[..]
En dan iemands voeten in je gezicht steeds. Bah.
Ja dat je daar dan ligt en dat de ander in bed opeens zo fanatiek aan je tenen begint te likken alsof het een ijsje op een warme zomerdag is...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew
Voeten. Ik heb er echt zó hard niks mee.
Ik ook niet. Die dingen zitten niet voor niks zo ver van je gezicht af, godzijdankquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew
Voeten. Ik heb er echt zó hard niks mee.
Willen jullie hem hebben?quote:
Ik laat de ander dan maar, maar het doet me echt niksquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat je daar dan ligt en dat de ander in bed opeens zo fanatiek aan je tenen begint te likken alsof het een ijsje op een warme zomerdag is...
Ik ook niet... behalve dat ze hun gasten veel te weinig aandacht gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat de ander dan maar, maar het doet me echt niks
Inderdaad... waarom zeg je dan niet gewoon "stop er maar mee"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wat?
Je vraagt hem niet te stoppen?
Ademen is zoooo 1956.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het zelf heel irritant om de adem te 'voelen' van degene die naast me ligt... al is het op zich best fijn dat diegene nog leeft
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wat?
Je vraagt hem niet te stoppen?
Ik gun de ander z'n plezier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... waarom zeg je dan niet gewoon "stop er maar mee"
Die krullen van mij zijn ook al irritant af en toe ja. Hap hap hap proest haarbalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef wonderer het volgende:
Sinds ik wel eens met een meisje in bed lig, vind ik het met terugwerkende kracht sneu voor Brad dat ik lang haar hadJezus wat irritant is dat
Je moet het wel een beetje groomen daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krullen van mij zijn ook al irritant af en toe ja. Hap hap hap proest haarbal
Heerlijk, als ik bij Patrick ben kijken we dat altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij is laatst het opzetstuk eraf geknakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar die Philips Bodygroom gaat steeds stuk
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij mij is laatst het opzetstuk eraf geknakt.. Toen ik op de helft was.
.
Hij is bij mij idd ook al ene keer doormidden gegaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef Steve het volgende:
[..]
.
Foto?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef Steve het volgende:
[..]
.
moeder jij wil niet op eggie lijken. ? :-)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Moedeeeeer, ik wil niet bij de revueeeee!
Ben jij zo weinig man?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik stel me Steve voor met een half behaarde borst.
Seizoen 4 alweer. Gaat toch hard!quote:
Maar jouw bal zit aan een ketting. Die kun je toch niet wegtrappen?quote:
Why aren't we surprised...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:25 schreef Steve het volgende:
Ik zou er nog best aan meedoen.. Vroeger ook gevoetbald. Nou ja, ik was altijd de keeper.
.
Ooooo, je doet dat via de origami?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mijn woest aantrekkelijke mannelijkheid uit zich op een andere manier dan borsthaar.
Ik vond je in je nieuw gevonden liefde periode leuker. Je begint weer te vervalsen en -zuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Alleen stoere samurai's doen aan origami.quote:
Jij danst, rijdt in een vrouwenauto en hebt een damespermanent. Hoe mannelijk is dat?quote:Every man has his ways!
Laat maar zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh gaan we nu even de lul op tafel leggen?
Mijn krullen zijn echtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Alleen stoere samurai's doen aan origami.
[..]
Jij danst, rijdt in een vrouwenauto en hebt een damespermanent. Hoe mannelijk is dat?
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:25 schreef wonderer het volgende:
Ik heb daar ineens een heel onplezierige associatie bij... een mond letterlijk vol (losse) tanden, alsof je een hap kiezels hebt genomen...
*huiver*
Ik dacht dat je een relatie hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Schoolreisje... En toch stiekem grindr aanzetten.
I hate youquote:
Daar is dit inderdaad een aanleiding toequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoeveel berichten heb je ondertussen opgespaard?
* Peter is het eenschquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Steve het volgende:
Dans en kleurtjes.. Ik vind alleen het liedje niet zo bijzonder.
De lifts zijn technisch niet helemaal perfect, maar ach, kniesoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Steve het volgende:
Nee, maar voorat je het toneel opgaat is er wel veel geoefend. Een dansproductie staat toch niet zomaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Maar een videoclip? Als er iets uit den treure wordt geregisseerd en gechoreografeerd dan zijn het wel videoclips.En als iets fout gaat gaat het overnieuw, iets wat op toneel niet kan.
Met het topic, of met ons, of mij persoonlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hi! Ja klopt... Lo Ik dacht ik werp weer eens een blik.
Hoe gaat het?
Je zou maar 37 zijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb nu langer wel een rijbewijs dan geen rijbewijs.
XOXOquote:
Wat is dat nou weer voor iets?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
Ik ben net van mijn puntenrijbewijs af
Nee. Dat wordt net zo goed weken/maanden van te voren geregisseerd en gechoreografeerd. Scripts etc. Zijn eigenlijk korte films.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Cavalinho het volgende:
Met een videoclip begin je en al gaande moet het, idd met veel herhalen, tot een eindproduct worden.
google is net zo gewillig als Tsjechische twinks: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets?
Dat weet jij dan weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
google is net zo gewillig als Tsjechische twinks: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijs
Ja, dat weet ik. Ik spreek dat niet tegen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt net zo goed weken/maanden van te voren geregisseerd en gechoreografeerd. Scripts etc. Zijn eigenlijk korte films.
O al weer weg dan? Nou zeg.quote:
Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
Ik ben net van mijn puntenrijbewijs af
Pas na een minuut zag ik dat het een vrouw was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Steve het volgende:
Het betekent dat 'ie nu honderden bekeuringen kan gaan zitten krijgen zonder dat 'ie bang hoeft te zijn z'n bewijs kwijt te raken. Die rondweg om Groningen is berucht om de 70km flitspalen.quote:
Oh het was dus een verkapte "kijk mij eens een goeie baan-hebben"-postquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ik in het MT (Management Team) zit en omdat ik de nog enige overlevende financial controller hier ben
Ja dat zal t zijn geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh het was dus een verkapte "kijk mij eens een goeie baan-hebben"-post
Is dit een verkapte kijk mij eens in een slechte buurt wonen post?quote:Ik kom net thuis en blijken ze voor de 2e keer een politieinval bij de buren te hebben gedaan vanwege plantjes
Mannen in uniform
Je haptequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zal t zijn geweestAl mijn posts hebben dieperliggende plannen en agenda's
[..]
Is dit een verkapte kijk mij eens in een slechte buurt wonen post?
Reageren telt al als happen?quote:
Je hapte weerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reageren telt al als happen?
Zelfs met smileys en als ik er om moet lachen?
Ja ik ben multimediaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Oke, geef ik je je zinIk hapte!
En heb je nou een cava fok, skype en facebook account?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
de zaadjes van de vorige kweek waren alsnog ontkiemd ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en blijken ze voor de 2e keer een politieinval bij de buren te hebben gedaan vanwege plantjes
Mannen in uniform
Je vergeet Twitter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
En heb je nou een cava fok, skype en facebook account?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ervaar het niet eens als plagen want ik kan er om/mee lachen.
Nee wacht, dat is met plagen ook. Pesten, dat is stom. Plagen is leuk
Sinds wanneer geldt bonen tellen als goede baan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en blijken ze voor de 2e keer een politieinval bij de buren te hebben gedaan vanwege plantjes
Mannen in uniform
Sinds t genoeg betaald om mijn levensstijl te onderhouden. En dan ben ik al lang tevredenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Sinds wanneer geldt bonen tellen als goede baan?
Ga je schamen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Huiswerk:
Aangezien ik over ene uur in het beursgebouw moet staan e ik 'm nog niet echt helemaal goed ken
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)aar-met-Speedo.dhtml
Dit is een ramp!
Ook bij dans geldt: Fake it 'till you make it.quote:
Ik bewonder je moed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook bij dans geldt: Fake it 'till you make it.
Een danser die niet synchroon danst.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Cavalinho het volgende:
Serieuze vraag: Wat is irritanter in een groep, een danser die er niet is of een die net niet synchroon danst?
Zou dit betekenen dat ze voortaan naakt gaan trainen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ambi!!!
*slaat arm om schouder*
Dit zal echt een klap voor je zijn.......
Gaat 't?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zou dit betekenen dat ze voortaan naakt gaan trainen?
Dit is niet voor niets mijn facebook omslag:quote:
Blij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef Deceit het volgende:
vanaaf schoonouders meets ouders dinnerparty 8)
en hij heeft me gevraagd officieel te gaan samenwonen van de week
Linkje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Het is weer maffiatijd op Fok! Doen jullie mee?
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef Deceit het volgende:
vanaaf schoonouders meets ouders dinnerparty 8)
en hij heeft me gevraagd officieel te gaan samenwonen van de week
tmiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Nou. TMM en ik hebben t net 11 uur lang op z'n Grieks gedaan! Poe Hey.
Nee hij zit niet op grindr... Steve heeft hem in het echt gezien. In levende lijven, vlees en bloed.quote:
Nu al een trio gehad?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee hij zit niet op grindr... Steve heeft hem in het echt gezien. In levende lijven, vlees en bloed.
Ik ga er van uit dat wanneer ze een trio willen ze het leuk hebben gehadquote:
LOLquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De types die op Friso afkomen kun je al omschrijven als horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |