Geen Natasja Froger die zoveel mogelijk tranen uit iedereen probeert te persen onder een melodramatisch muziekje en een belspel waar je kunt gokken in welke aflevering iemand doodgaat nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Zal idd wel heftig zijn, mits niet SBS6 stijl.
Nee die is hier in Eindhoven stappen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is Roel inmiddels al aan het neuken of is het voor hem zo lang geleden dat we het hem voor moeten doen?
Ik lasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is hier in Eindhoven stappen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Die is hier mijn penis in zijn kont aan het stoppen"?
Hoe raad je hetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Die is hier mijn penis in zijn kont aan het stoppen"?
Jij moet niet proberen grappig te zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jij moet met dit bord rondlopen:
[ afbeelding ]
Neuh.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ang3l een hipster was.
Dat wil toch iedereen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef Peter het volgende:
Hipsters willen zich toch jonger voelen dat ze zijn? Of is dat weer een andere subcultuur?
Nee volgens Peter wil ik dat boven allen.quote:
Nee hoor!!! Spreek voor jezelf.quote:
Ik had het helemaal niet over jou of iemand specifiek... Dat jij het nu weer naar jezelf moet trekken zegt overigens genoegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens Peter wil ik dat boven allen.
Te strak is toch ook heul nie handigquote:
Dat kun je wel oprekken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te strak is toch ook heul nie handig
Uhuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet de hele wereld of dit hele topic draait om jou
Waarom zie ik nu een soort schoenlepel voor me?quote:
Of een soort gynaecologisch instrument.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een soort schoenlepel voor me?
Dat ligt arelaxt. Of hij of jij een arm dat in slaap valt omdat het bovenlichaam eroverheen ligt. Ik kan het nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Saampjes in elkaars armen liggen en gewoon een beetje nagenieten. Beetje praten, knuffelen, en dan in slaap vallen zonder het door te hebben en wakker worden een paar uur later in elkaars armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |