Het verhaal van een gewone man, gevolgd door zijn gedachten nadat 'ie is getrouwd.quote:baby I love you
I want to be with you
I will never leave you
let's have some kids
tear me into pieces
set fire to my flesh
purge my soul from this body
end this wretchedness
Wat zijn wij ook een stel bazen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het verhaal van een gewone man, gevolgd door zijn gedachten nadat 'ie is getrouwd.
Verzonnen door D en mij
Tja, D is er he.quote:
Och ja je staat altijd iedereen in de weg.quote:
Joah, daarom ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Och ja je staat altijd iedereen in de weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:03 schreef Daywalk3r het volgende:
In spoiler lang ziek gedicht voor an Angerfist.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Butchering a baby, 50 seconds after birth. Then take the corpse to a slaughterhouse, and ask there what it's worth.
Heel fantastisch natuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
In enschede geven ze er 450 euro voor
Hoiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:17 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Nathheb m'n broertje eens gevraagd en die vindt de McMood ook 3x niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |