nee mijn voorhoofdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef kabelhaspel het volgende:
Thermometer tegen de prostaat gehad ja?
83 halfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef NanKing het volgende:
Warm hoofd zegt niet, wat was je temperatuur?
Wtfquote:
ahaha waarom wijzig je post zovaak man ik verslik me bijna in me whiskey nee ik denk niet dat een piep in me oren voor een koorts gevoel zorgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
heb ik ook maar komt omdat ik perongleluk wat teveel hypochloride heb binnegekregen.
laatmaar ik dacht koorts is ook hoofdpiijn maar ik heb alleen hoofdpijn.
mischien komt het bij jou door je tannitus?
misschien heb je je verwarming hoog staan en veel dingen aan.quote:
Oke dankjewel ben ik blij mee want dinsdag is een belangijke dag en ik wilt niet ziek wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef NanKing het volgende:
Mjah hoef je je echt geen zorgen over te maken als je je voor de rest goed voelt.
ik hoorde laatst dat dit bij turken 25 graden isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is een normale lichaamstemperatuur bij jullie?
weet ik veel ik heb er geen evrstand van maar op die termometer sta 38quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is een normale lichaamstemperatuur bij jullie?
evrstand? termometer? Geen idee wat dat allemaal is in onze taal. Maar goed, ik ga er van uit dat je niet weet wat een normale lichaamstemperatuur is bij jullie. Misschien moet een je eens googlen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb er geen evrstand van maar op die termometer sta 38
Dat is een basisfeit dat elke mens in Nederland behoort te weten. Normale lichaamstemperatuur is 37 graden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb er geen evrstand van maar op die termometer sta 38
Ramadan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Oke dankjewel ben ik blij mee want dinsdag is een belangijke dag en ik wilt niet ziek worden
grappemaker, en ja ik ben besneden maar dat is al een hele poos terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Besnijdenis. TS is Joods, toch?
Klinkt niet per definitie verkeerd, ik slik elke dag vitamine pillen, dus ik denk dat het wel goed komt!quote:
RIP voorhuidquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
grappemaker, en ja ik ben besneden maar dat is al een hele poos terug.
Dan is dat de oorzaak van de verhoogde lichaamstemperatuur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
grappemaker, en ja ik ben besneden maar dat is al een hele poos terug.
schoner voor de chimeids ik hoor vaak van nederlandse meisjes dat ze liever geen hollanders in bed vwillen omdat ze maagdontsteking of blaas krygen van hollandse mannen omdat die het niet schoon houwen dus voordeel van onsquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan is dat de oorzaak van de verhoogde lichaamstemperatuur.
Seems legitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
schoner voor de chimeids ik hoor vaak van nederlandse meisjes dat ze liever geen hollanders in bed vwillen omdat ze maagdontsteking of blaas krygen van hollandse mannen omdat die het niet schoon houwen dus voordeel van ons
Dacht alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
geen maagdontsteking maar blaas sorry was ff in de war
Ze krijgen een blaas van hollandse mannen? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
schoner voor de chimeids ik hoor vaak van nederlandse meisjes dat ze liever geen hollanders in bed vwillen omdat ze maagdontsteking of blaas krygen van hollandse mannen omdat die het niet schoon houwen dus voordeel van ons
ja g omdat nederlanders beetje onhygiënisch zijn, en vrouwen dan vuil ofzo krijgen athans dat zij mijn scharrel altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze krijgen een blaas van hollandse mannen? Hoe moet ik me dat voorstellen?
En dan geeft een man haar een blaas? Wat voor een blaas? Varkensblaas?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja g omdat nederlanders beetje onhygiënisch zijn, en vrouwen dan vuil ofzo krijgen athans dat zij mijn scharrel altijd
blaasontstekkign bedoelde ik ja niet blaasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan geeft een man haar een blaas? Wat voor een blaas? Varkensblaas?
Ow, misschien had je dat dan ook zo moeten typen. Scheelt weer een hoop onduidelijkheid. Tip: lees eens je eigen post door voordat je op 'invoeren' klikt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
blaasontstekkign bedoelde ik ja niet blaas
Wat ben je toch een zuigert met gejij en wij gezeik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan geeft een man haar een blaas? Wat voor een blaas? Varkensblaas?
Oke bedankt voor je wijze woorden professor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, misschien had je dat dan ook zo moeten typen. Scheelt weer een hoop onduidelijkheid. Tip: lees eens je eigen post door voordat je op 'invoeren' klikt.
He, wat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zuigert met gejij en wij gezeik.
Graag gedaan hoor. Maar hey, zo ben ik nu eenmaal: altijd bereid om andere FOK!kers te helpen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je wijze woorden professor.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
verkapt-kijk-mij-een-vriendin-hebben topic
zou het?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom doe jij je als een man voor?
Ow sorry dat gebeurt wel eensquote:
Ik neem aan dat je weet dat je geen temperatuur kan meten door de thermometer tegen je voorhoofd te houden?!quote:
Dankjewel voor je wijze woorden, hier heb ik wel wat aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat je geen temperatuur kan meten door de thermometer tegen je voorhoofd te houden?!
Maar je kan prima koorts hebben zonder je verder ziek te voelen. Koorts is ook een symptoom van dat je ergens een ontsteking hebt (zou kunnen hebben). ik zou mij om een koorst van 38.0 graden nog niet zo een zorgen maken. Als je de komende twee dagen nog zo hoog zit (en vooral als je boven de 38.5 zit dan moet je even nagaan wat er zou kunnen zijn. En je temperatuur kan heel erg wisselen op een dag, dus meet hem ook eens op een ander moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |