Afellay niet iigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef muzas het volgende:
Affelay is een soort Eriksen. Eeuwig talent.
Eriksen is 20.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef muzas het volgende:
datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef muzas het volgende:
fipoquote:
Pure dominatiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
wat heeft die gepresteerd dan ? op een contract bij Barca na...
Nee, want Sneijder is geblesseerd.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Alsof je op tv 90 min naar vdVaart kijkt, stadion is gewoon anders dan tv
Is toch zo? Camera volgt de bal en niet Rafaquote:
Yepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef -Willempie- het volgende:
Zat Lensie eigenlijk wel bij de selectie?
Nou ja, in het stadion kan je 90 min. op die vent letten, dat lukt je niet als je op tv kijkt.quote:
Valt wel mee imo, op tv kan je genoeg zien. Die Van Halst zit na elke wedstrijd weer met z'n apparaat om te laten zien hoe goed een speler wel niet was. VInd niet dat in het stadion zitten veel toevoegt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is toch zo? Camera volgt de bal en niet Rafa
Dat wel ja, maar het voegt bijzonder weinig toe imo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nou ja, in het stadion kan je 90 min. op die vent letten, dat lukt je niet als je op tv kijkt.
Laatste keer dat ie 90 minuten vol maakte heette dit programma nog sport aan tafel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Alsof je op tv 90 min naar vdVaart kijkt, stadion is gewoon anders dan tv
Voicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom al dat gehaat? Zap anders naar de Voice mensen!
Alleen een mening hebben als je kijkt aub.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom al dat gehaat? Zap anders naar de Voice mensen!
De Kromme had ook altijd een mening zonder te kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen een mening hebben als je kijkt aub.
Je weet dat het tot 10 uur is he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef Evertjan het volgende:
hele week Europees voetbal en waar hebben de heren het over Nederland-Andorra
www.vi.nlquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver, kan t niet vinden. Waar kan ik VI kijken op internet?
geen TV?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh, ik dacht dat je het terug wilde kijken. Nee, live kijken via internet kan volgens mij niet, ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
welke van de 11?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef Mandéra het volgende:
'Die andere donkere jongen van feyenoord'
Kuuuuuuut. Moet ik snel tvtje gaan aansluiten op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het terug wilde kijken. Nee, live kijken via internet kan volgens mij niet, ik heb hetzelfde probleem.
Daar zit moeder de vrouw dat zinggeval te kijkenquote:
Nu zit je dus onder de afzuigkap een sigaartje te rokenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zit moeder de vrouw dat zinggeval te kijken
Zoiets jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu zit je dus onder de afzuigkap een sigaartje te roken
Hoe moet je ze dan noemen? Meneer Derksen en meneer Genee?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Adelante het volgende:
Hij is beste vrienden met iedereen: reneetje, heej johan, wilfred
Vind dat echt leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Adelante het volgende:
Hij is beste vrienden met iedereen: reneetje, heej johan, wilfred
Hey, nieuwe UIquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe moet je ze dan noemen? Meneer Derksen en meneer Genee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |