abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119667189
Wacht jij maar tot er stront aan de knikker is, dat zien we wie het laatst lacht.
  Forum Admin dinsdag 27 november 2012 @ 11:21:41 #102
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119668015
Heb inmiddels een fortuin gemaakt met mijn prep webshop. Zoveel geld kan ik tm doomsday nooit meer opmaken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119672611
Tot er een keer serieus iets gebeurt, dan lachen zij als laatste.

Je voorbereiden door hele kamers aan voedsel enzo aan te leggen vind ik ook overdreven, maar je moet in tijden van nood niet 100% afhankelijk willen zijn van de overheid. Als de shit echt uitbreekt wil ik op zijn minst mezelf kunnen verdedigen en dan is een wapen met voldoende ammo toch wel fijn om in de buurt te hebben. En dat wapen kan je dan mooi gebruiken om een winkel te plunderen voor eten aangezien niemand anders in NL een vuurwapen heeft. ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_119677192
Ik was vorige maand in Azië en daar waren constant commercials op National Geographic over Doomsday Preppers. En dan met name op een hip vet coole manier jongeren aansporen om ook een doomsday prepper te worden doormiddel van een foto- en social media actie :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 29 november 2012 @ 02:38:37 #105
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_119736563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Tot er een keer serieus iets gebeurt, dan lachen zij als laatste.

Je voorbereiden door hele kamers aan voedsel enzo aan te leggen vind ik ook overdreven, maar je moet in tijden van nood niet 100% afhankelijk willen zijn van de overheid. Als de shit echt uitbreekt wil ik op zijn minst mezelf kunnen verdedigen en dan is een wapen met voldoende ammo toch wel fijn om in de buurt te hebben. En dat wapen kan je dan mooi gebruiken om een winkel te plunderen voor eten aangezien niemand anders in NL een vuurwapen heeft. ^O^
Ja lekker naïef ben jij. If the shit hits the fan heeft iedereen al lang een vuurwapen (of een ander wapen). Waarom denk je dat er in Afrika zoveel oorlogen zijn?

In plaats van wat marihuana bieden ze je wel een shotgun aan als het echt zo ver komt. En dus ook aan je buren en je overburen.
pi_119736969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Rawberry het volgende:
Ik zal één van de weinigen zijn die deze "rapture" zal overleven. Schuilkelders en andere zooi zijn futiliteiten die niet opgewassen zullen zijn tegen hetgeen wat komen zal. Dit zal van een heel andere orde zijn. Met name een immateriële overlapping van het materiële, waarin slechts enkele bewusten deze toestand zonder gek te worden zullen overleven.
Heb je wel genoeg energiekristallen ingekocht? Je moet wel energiekristallen inkopen he, anders ben je alsnog het bokje.
pi_119737723
Beetje jammer dat ze de belangrijkste les vergeten. Je moet nooit zeggen dat je een doomsday prepper bent. Nu is het gewoon een kwestie van de prepper spotten, hem afmaken zodra het misgaat en je hebt een kelder vol met gratis spul *O* *O*
Get it and Bet it
  donderdag 29 november 2012 @ 09:41:16 #108
139030 night
nacho libre
pi_119738608
Ik denk dat aan al die doomsdays preppers een ding ten grondslag ligt: een grote angst voor de dood.
Ze zijn continue bezig met wat morgen zou kunnen gaan gebeuren i.p.v. 'nu' leven. Morgen is een illusie. Wat stelt het leven voor als je zo bang voor de dood bent?
If Hitler had been a Hippy how happy would we be.
  donderdag 29 november 2012 @ 09:43:50 #109
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_119738651
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:41 schreef night het volgende:
Ik denk dat aan al die doomsdays preppers een ding ten grondslag ligt: een grote angst voor de dood.
Ze zijn continue met bezig met wat morgen zou kunnen gaan gebeuren i.p.v. 'nu' leven. Morgen is een illusie. Wat stelt het leven voor als je zo bang voor de dood bent?
Klopt ja. Net zo angstig als gelovigen. Ja na de dood is er meer hoor! Ik ben zo belangrijk god heeft een speciaal plekje voor mij!

Echt :') -mensen
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 29 november 2012 @ 11:37:09 #110
37248 BertV
Klei indiaan
pi_119741880
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 08:39 schreef SteveBudin het volgende:
Beetje jammer dat ze de belangrijkste les vergeten. Je moet nooit zeggen dat je een doomsday prepper bent. Nu is het gewoon een kwestie van de prepper spotten, hem afmaken zodra het misgaat en je hebt een kelder vol met gratis spul *O* *O*
:Y

Je moet heel stiekum je zolder vol-preppen.
Het gevecht met al die niet-preppers is niet te winnen.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_119742062
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef skymaster10 het volgende:

[..]

HOe ga jij een mega tsunami of aardbeving in je schuilkeldertje overleven dan?
Door het blikvoer op te eten.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_119742563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dan liever met z'n allen ten onder gaan dan in je eentje op een verwoeste en uitgestorven planeet moeten leven terwijl al je familie en vrienden dood zijn. Wat ga je doen? :')
wat je al je hele leven doet, fappen :)
pi_119742576
gisteren weer frisdrank ingekocth< DOOMS DAY PREPPAAZZZZZZZZZZ style
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')