Ja lekker naïef ben jij. If the shit hits the fan heeft iedereen al lang een vuurwapen (of een ander wapen). Waarom denk je dat er in Afrika zoveel oorlogen zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Tot er een keer serieus iets gebeurt, dan lachen zij als laatste.
Je voorbereiden door hele kamers aan voedsel enzo aan te leggen vind ik ook overdreven, maar je moet in tijden van nood niet 100% afhankelijk willen zijn van de overheid. Als de shit echt uitbreekt wil ik op zijn minst mezelf kunnen verdedigen en dan is een wapen met voldoende ammo toch wel fijn om in de buurt te hebben. En dat wapen kan je dan mooi gebruiken om een winkel te plunderen voor eten aangezien niemand anders in NL een vuurwapen heeft.
Heb je wel genoeg energiekristallen ingekocht? Je moet wel energiekristallen inkopen he, anders ben je alsnog het bokje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Rawberry het volgende:
Ik zal één van de weinigen zijn die deze "rapture" zal overleven. Schuilkelders en andere zooi zijn futiliteiten die niet opgewassen zullen zijn tegen hetgeen wat komen zal. Dit zal van een heel andere orde zijn. Met name een immateriële overlapping van het materiële, waarin slechts enkele bewusten deze toestand zonder gek te worden zullen overleven.
Klopt ja. Net zo angstig als gelovigen. Ja na de dood is er meer hoor! Ik ben zo belangrijk god heeft een speciaal plekje voor mij!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:41 schreef night het volgende:
Ik denk dat aan al die doomsdays preppers een ding ten grondslag ligt: een grote angst voor de dood.
Ze zijn continue met bezig met wat morgen zou kunnen gaan gebeuren i.p.v. 'nu' leven. Morgen is een illusie. Wat stelt het leven voor als je zo bang voor de dood bent?
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:39 schreef SteveBudin het volgende:
Beetje jammer dat ze de belangrijkste les vergeten. Je moet nooit zeggen dat je een doomsday prepper bent. Nu is het gewoon een kwestie van de prepper spotten, hem afmaken zodra het misgaat en je hebt een kelder vol met gratis spul![]()
Door het blikvoer op te eten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
HOe ga jij een mega tsunami of aardbeving in je schuilkeldertje overleven dan?
wat je al je hele leven doet, fappenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dan liever met z'n allen ten onder gaan dan in je eentje op een verwoeste en uitgestorven planeet moeten leven terwijl al je familie en vrienden dood zijn. Wat ga je doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |