mijnes 1888quote:
Nog niet nog niet, vannacht weer ik hoop dat ik niet weer verdwaal in borderlands 2quote:
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef Beach het volgende:
Kyary is ouddddd, tevens ga ik je erbij naaien omdat je onder de 18 bent en kpd toegang hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens heb ik de OP ook weer even fatsoenlijk gemaakt.
Dat gastenboekquote:
Dat gastenboek was geniaal en vaste users in een spoiler stoppen is handig scheelt ruimtequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat gastenboek
Vaste posters onder een spoiler stoppen
Header die bovenaan stond was gewoon verdwenen
Ik vind het zelf zo stukken mooier ogen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat gastenboek was geniaal en vaste users in een spoiler stoppen is handig scheelt ruimte
~ Ripariusquote:Politiek is vooral voor incompetente lieden die het leuk vinden macht uit te oefenen en anderen te misleiden met kromme redeneringen en ondeugdelijke argumenten.
Dus je voelt je kut?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
MET SLECHTE MENSEN GAAT HET ALTIJD GOED HÉ HIHAHOHOH
Ik heb geen vagijn, maar als ik deze had dan was ik nu aan het voelen jaquote:
Hehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb geen vagijn, maar als ik deze had dan was ik nu aan het voelen ja.
Oh dan blijf ik lekker zitten. Wat is het eindstation?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Dames en heren, goedenavond. Het volgende station is Zaandam Kogerveld
Bedankt voor deze uitermate interessante aanvullende informatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Dames en heren, goedenavond. Het volgende station is Zaandam Kogerveld
Flippieequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik lekker zitten. Wat is het eindstation?
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitermate interessante aanvullende informatie.
Hatuh is verlatuhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitermate interessante aanvullende informatie.
Dat maakt niet uit, dat ben ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Voorspelbaar ben ik.
[..]
SVBroeder.
Flipquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
Fuckk brand in de schipholtunnel. Ik moet weer naar huis. Tering tyfus zooi.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
house of revolution, vriend had allemaal kaartjes over
Prachtwijk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
Kutkoters lopen al vuurwerk af te steken
Mooie kans om het pittoreske Zaandam te verkennenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
En dan sta je vast op Zaandam CS omdat trein die naar huis leidt langs Schiphol moet. Janken.
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
house of revolution, vriend had allemaal kaartjes over
hsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Best wel, even kutperiode gehad, nu gaat het beter.
Ken ik al. Kom mijn ganze leven al in Zaandam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mooie kans om het pittoreske Zaandam te verkennen.
Goed om te horen (dat het beter gaat he)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Best wel, even kutperiode gehad, nu gaat het beter.
Je moet je klauwen er ook niet insteken, op de kop houden is de truuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
waarom doen ze pringels in zo'n onhandige bus
dan pleuren ze eruitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je moet je klauwen er ook niet insteken, op de kop houden is de truuk.
Baasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je moet je klauwen er ook niet insteken, op de kop houden is de truuk.
Superbash voor vanavond hier is helemaal uitverkocht. 1200 man ex. gastenlijst.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Nog 4 kaarten over al 18 man gevraagdniemand kan of wil. Gratis nog wel.. nep Nederlanders..
Klauw eronder vang je ze. Of met je mond natuurlijk. Maar dat is alleen voor de eckte.quote:
voor watquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Nog 4 kaarten over al 18 man gevraagdniemand kan of wil. Gratis nog wel.. nep Nederlanders..
Ik heb niet zo'n grote mondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Klauw eronder vang je ze. Of met je mond natuurlijk. Maar dat is alleen voor de eckte.
o wist ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Happy, is geen hardcore, early/rave/happy/90s
Pussies.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen pringles bus kunnen pijpen.
hahgay!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen pringles bus kunnen pijpen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef Heatseeker het volgende:
Ik kan nog gewoon elletjes draaien.
HS.
Brandt hij?quote:
woar danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oja vanavond is er hier een paar plaatsen verderop een Project X-feest
Ik hoor nu allemaal mensen schreeuwen van de pijn die daar levend verbrand worden nu.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Vet super handig, thank god satan voor Rizla blauw.
Normaal kan ik lange vloei hier bij de supermarkt halen, maar dat was op. En om nou 20 km te gaan rijden voor lange vloei is ook zo wat.quote:
Oh ja, boerengat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Normaal kan ik lange vloei hier bij de supermarkt halen, maar dat was op. En om nou 20 km te gaan rijden voor lange vloei is ook zo wat.
Klinkt als een feestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik hoor nu allemaal mensen schreeuwen van de pijn die daar levend verbrand worden nu.
Yyyyyyeeeeeeeepquote:
Ja ach het wentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, boerengat.
Ik ben best wel gewend aan de stad inmiddels.
Ik weet het. Maar als ik op de fiets stap sta ik met 10 minuten in het centrum, met keuze uit pak m beet, 7 shops.quote:
Ik heb 1 vaste shop. In Ulft jwz.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als ik op de fiets stap sta ik met 10 minuten in het centrum, met keuze uit pak m beet, 7 shops.
Misschien morgenavond, ik ga zo slapen. Morgen heb ik stage van half 9 tot 5quote:
Ik kan ook niet sorry.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef FL_Freak het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel mensen nog gaan afzeggen.
Daar zo net na de brug? Ik weetz.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb 1 vaste shop. In Ulft jwz.
Jep die.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar zo net na de brug? Ik weetz.
Eerder ging ik altijd naar Diamond. Of t Rotterdammetje. In dtc, je weetz.
Diamond is dicht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jep die.
Diamond is dicht en Rotterdammetje is duur.
Scorpio 2.
Ik heb geen uitnodiging ontvangen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa is pas 7 november jarig. Maar Lonaa geeft een housewarming.
Ik kan wel even een evenement aanmaken op FBquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
SV![]()
Kom je ook op mijn feestje morgen?
Je bent welkom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging ontvangen.
Iets in mij zegt dat dat een slecht idee is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik kan wel even een evenement aanmaken op FB.
Zet je hem wel op publiek? ik heb gehoord dat dat succes is voor je woonplaatsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik kan wel even een evenement aanmaken op FB.
Rotterdammetje is de enige shop nog in DTC volgens mij. En die shop naast de kerk in Ulft (poolbiljard dinges) is ook dicht. Alleen Scorpio 2 (bij de sluis idd) is nog altijd open.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Diamond is dicht?
Mja, Rotterdammetje was in de buurt van de Caenstraat. Waar ik woonde. Ja.x 1000
Scorpio 2 zat naast de kerk toch, in Ulft?
Zou wel willen, maar ik moet het weer even rustig aan doen qua geld, volgende week is de meet en de week daarop ga ik met wat vrienden stappen in Utrechtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
SV![]()
Kom je ook op mijn feestje morgen?
Wauw. Veranderingen. Kan er niet tegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Rotterdammetje is de enige shop nog in DTC volgens mij. En die shop naast de kerk in Ulft (poolbiljard dinges) is ook dicht. Alleen Scorpio 2 (bij de sluis idd) is nog altijd open.
Vak Pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Lonaa het volgende:
Heb ik dadelijk heel Vak P in de straat.
Oh wacht, ik woon al in zo'n wijk.
Oke, morgen kan ik niet. Ik ben het hele weekend weg..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien morgenavond, ik ga zo slapen. Morgen heb ik stage van half 9 tot 5
Jammer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ik moet het weer even rustig aan doen qua geld, volgende week is de meet en de week daarop ga ik met wat vrienden stappen in Utrecht
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wauw. Veranderingen. Kan er niet tegen.
Nachtdienst nu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef Lonaa het volgende:
Jungs. Ik goat hen. Werken ditdat. En daarna hard slapen. En opstaan, en feestje.
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef Lonaa het volgende:
Jungs. Ik goat hen. Werken ditdat. En daarna hard slapen. En opstaan, en feestje.
Zoiets ja. Horeca he? Feestje duurt tot 5. Dan kassa's tellen, opruimen, 9 uur thuis, slapen, 's middags weer op want feestje.quote:
ohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zoiets ja. Horeca he? Feestje duurt tot 5. Dan kassa's tellen, opruimen, 9 uur thuis, slapen, 's middags weer op want feestje.
Hey baas nog gefeliciteerd met de 3 punten tegen ons hé.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
Nu rust 0-1 achter tegen Fortuna Sittard.
Ja thanks eerste winst van het seizoen was dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hey baas nog gefeliciteerd met de 3 punten tegen ons hé.
Zo zijn wij, anders is het ook zo sneu natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja thanks eerste winst van het seizoen was dat.
Succes en veel plezier alvast voor morgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef Lonaa het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zo zijn wij, anders is het ook zo sneu natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef Heatseeker het volgende:
BIER!Deze man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flips kom skypequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een jaszak en een broekzak.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een jaszak en een broekzak.
Hangt er van af. Als je een tram pakt naar leidse ben je er met een kwartier denk ik. Lopend kan al gauw half uur duren. Zeker als je niet weet waar je precies moet zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Flips hoever is het van centraal station a'dam naar de paradiso?
Deze opmerking ga ik even op mij in laten werken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
De meeste hangende lichaamsdelen zijn sexueel
Oke goed uitzoeken dus, want ik ga misschien naar een concert 5 nov daar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als je een tram pakt naar leidse ben je er met een kwartier denk ik. Lopend kan al gauw half uur duren. Zeker als je niet weet waar je precies moet zijn.
Gast ga je niet naar de meet op 5 nov?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke goed uitzoeken dus, want ik ga misschien naar een concert 5 nov daar.
Doe je goed. Wachten is klote zeker op vrijdagavonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het warm en meestal heb ik het koud. Dus te doen.
Je kwam veel in ONZ, vanuit daarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
ik ken je niet maar prima wat jij wil
Ik zou met tram heem gaan. Dat is meestal niet zo duur. Je moet dan 2 of 5 hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke goed uitzoeken dus, want ik ga misschien naar een concert 5 nov daar.
Oke thnx!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou met tram heem gaan. Dat is meestal niet zo duur. Je moet dan 2 of 5 hebben.
hoe is die lewequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef coban het volgende:
Hey dino
hallo heatseeker aangenaam kennis te maken
Alles goed en zo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef coban het volgende:
Hey dino
hallo heatseeker aangenaam kennis te maken
Neh, ik zie niet in waarom. Je hebt je oordeel al klaarstaan zie ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kwam veel in ONZ, vanuit daar. Maar dat is al tijden terug. Prove me I'm wrong.
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Neh, ik zie niet in waarom. Je hebt je oordeel al klaarstaan zie ik.
Tram 1 kan toch ook nog?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou met tram heem gaan. Dat is meestal niet zo duur. Je moet dan 2 of 5 hebben.
Verdomd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat die wenkbrouwen aan elkaar vast zitten
zou die ook stiekem een beugel hebben?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Verdomd.
Nu kan ik nooit meer normaal naar die PI kijken.
Hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal best, 2 en 5 onthoud ik omdat makkelijker onthouden als ik dronken ben
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zou die ook stiekem een beugel hebben?
Nu voel ik mij speciaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:25 schreef coban het volgende:
FLİPSSSİEEEE mijn vrouwww ik kwam speciaal voor jou in dit topic @:&::€@:€:@:@:@@:@:
Hey fl Hey svvvvvv
nou ik heb een laptop en een desktop op mijn bureau staan, en dan sluit ik het toetsenbord van mijn desktop aan op mijn bureau omdat anders ruimte tekortquote:
Slimme jongen ben je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou ik heb een laptop en een desktop op mijn bureau staan, en dan sluit ik het toetsenbord van mijn desktop aan op mijn bureau omdat anders ruimte tekort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |