PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Met je voeten. Hup.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Doublepain het volgende:
OMG what the fuck, die kk homo passt alleen maar terug, hoe pak ik die bal af?
Oke ik vind ze te klein, te zwak en verdedigend te matigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pirlo en Hernanes zijn goede CDMs hoor, geen probleem
Nee man wil niet, ik word echt helemaal para nu, die homo staat ook nog met 1-0 voor.. Ik kan die bal maar niet pakkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met je voeten. Hup.
Gewoon full attacking high pressure spelen, heb je 'm zo terug.
BAM 200 coins in da pocketquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef leoon. het volgende:
Handelt er nog iemand in lucio's en heeft voor mij een goedkope lucio op PS3?
Wat is zo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Hoe lelijk is dit dan, ik ga voortaan ook zo spelen als je zo makkelijk kan winnen
altijdquote:
Gister tegen Duitse Turken, ook apartquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
Zuid Amerikanen met Duitse naam.
Afstammelingen van nazi's en zo
Hoezo apart?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gister tegen Duitse Turken, ook apart
Er leven ongeveer 3 miljoen Turken in Duitsland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gister tegen Duitse Turken, ook apart
Tegen namen als ARAB-$TyleZ en dan Duits praten door die micquote:
Arabieren Turken noemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen namen als ARAB-$TyleZ en dan Duits praten door die mic
Was een voorbeeld, andere namen kon ik niet onthoudenquote:
Kun je dan niet beter Gran Turismo spelen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef Doublepain het volgende:
FIFA 13 dwingt me om alles met auto te spelen
Een puushje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Free bronze pack en Livermore in een 400c pack, en in dat free pack zaten 300 coins! Dit interesseert jullie toch niet maar ik post het wel gewoon.
Denk je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter Gran Turismo spelen?
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Free bronze pack en Livermore in een 400c pack, en in dat free pack zaten 300 coins! Dit interesseert jullie toch niet maar ik post het wel gewoon.
Nee, ik ga nu zeggen dat ik alleen een puush maak als ik een speler krijg boven de 10k of een silver boven de 5k.quote:
quote:
En je hebt al zoveel coinsquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef knux het volgende:
Laat ik er dan nog maar één openen.
[ afbeelding ]
Misschien moet je een lot kopen want je hebt meer geluk dan ik vorig jaar met bronze/silver packs.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duur zijn die 7.5k packs?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb niet eens genoeg coins om een 7.5k pack te openen.
2x de helftquote:
heb ps3 nu nie aan dus kan nie kijke srryquote:
20 pijpen en 50 neukenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef fetss het volgende:
hoeveel zou deze chick waar zijn?
PALMBOOM
[ afbeelding ]
Webapp en console kan natuurlijk niet tegelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is dit, ik speel nog UT wedstrijd
Edit: Ben gelijk gekicked uit mijn wedstrijd![]()
Hoe goed geeft ze hoofd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef fetss het volgende:
hoeveel zou deze chick waar zijn?
PALMBOOM
[ afbeelding ]
Bij mij wel iig tot nuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Webapp en console kan natuurlijk niet tegelijk
Dat kon anders wel met de Early Acessquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Webapp en console kan natuurlijk niet tegelijk
Alderweireld, echt een tijger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Twee 7.5k pakjes gekocht, dit was de beste
Vind ik leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef zerokil het volgende:
Heb 100k weet alleen niet wat voor team ik wil maken... #inspiratieloos
Gamberini > Benatiaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Af en toe lekker de pacehoer uithangen
Dan had je ook continu dat er dingen fout gingen..ik vind het in ieder geval niet snugger om tegelijk met je wedstrijd te gaan webappen...Het is toch logisch dat je dan gezeik krijgt. Vorig jaar hadden ze het alleen beter voor elkaar en kreeg je een melding als je tegelijk op de webapp wilde inloggen. Nu kicken ze je gewoon van de server.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat kon anders wel met de Early Acess
Ik heb een goed voorstel. Jij opent een pakje op mijn kosten en als er niks in zit vergeten we alles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef knux het volgende:
[ afbeelding ]\
edit: Oh, Muller is niet zo veel waard, niet echt thuis in Bundesliga trades
Jank niet zo met al je coinsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef knux het volgende:
Ben niet echt heel blij met 4-1-2-1-2.. Zit er aan te denken te switchen naar 4-4-2 ofzo, maar weet niet zo goed. Kost weer een vermogen aan Formatie kaartjes.
Je krijgt niet veel coins door het maar uit te geven wanneer je zin hebt. Maargoed, wil Messi kopen als 2e ST, vandaar dat ik zo zuinig ben atm.quote:
Precies, nu is het alsof een Ferrari eigenaar gaat janken dat 'ie andere velgen wilt, maar het zo duur is.quote:
Hoop dat je veel plezier hebt door een kkgier te zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef knux het volgende:
[..]
Je krijgt niet veel coins door het maar uit te geven wanneer je zin hebt. Maargoed, wil Messi kopen als 2e ST, vandaar dat ik zo zuinig ben atm.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef knux het volgende:
[..]
Je krijgt niet veel coins door het maar uit te geven wanneer je zin hebt. Maargoed, wil Messi kopen als 2e ST, vandaar dat ik zo zuinig ben atm.
Show your team, mate.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heerlijk joh. Net zo'n kneusje volledig afgedroogd (stond 5-0 voor), uiteindelijk 5-2 voor mij geworden. Hij had echt al die tyfusdure Brasilvers, zoals Maikon Leite, Wallyson en die andere snelle 5* skillers.![]()
Hij kwam met z'n kut truucjes niet door mijn 3-5-2 blok heen, echt zelden zo gelachen.
Vilhena en Kongolo spelen bij mij allebei in de basis in career, ze zijn echt super.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Vilhena heeft 84 potentieel in career mode
Achahbar ook 81 potentieelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vilhena en Kongolo spelen bij mij allebei in de basis in career, ze zijn echt super.
10/11k winstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef zerokil het volgende:
Heuj, Nasri 4-1-2-1-2 voor 39k gevonden, zat hem toevallig te zoeken..
had ik gister op voorhand al, hij had aftrap en deed het gelijk. heb de controller weggelegd. tegen de 30 minuten pakte ik hem op, pakte de bal af en scoorde gelijk en ging toen ultra def en op de counter, 3-0 gewonnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Blocko het volgende:
Zo'n gast staat 4-0 achter, blijft die achter een beetje over spelen.
volgens mij verwacht hij dat ik er achteraan ga rennen
http://www.futhead.com/fifa/squads/114024/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef zerokil het volgende:
Iemand die even een goed/cheap 3-5-2 uit de mouw kan schudden?
Wil even die opstelling proberen..
Nja, ik heb de bal maar in het hoekje gezet met pepe erbij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
had ik gister op voorhand al, hij had aftrap en deed het gelijk. heb de controller weggelegd. tegen de 30 minuten pakte ik hem op, pakte de bal af en scoorde gelijk en ging toen ultra def en op de counter, 3-0 gewonnen
Sorry, ik speelde echt slecht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heerlijk joh. Net zo'n kneusje volledig afgedroogd (stond 5-0 voor), uiteindelijk 5-2 voor mij geworden. Hij had echt al die tyfusdure Brasilvers, zoals Maikon Leite, Wallyson en die andere snelle 5* skillers.![]()
Hij kwam met z'n kut truucjes niet door mijn 3-5-2 blok heen, echt zelden zo gelachen.
Thanks hier kan ik wel wat mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/114024/
Nice, wist niet dat Eredivisie silvers zo veel pace hadden..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eredivisie/NL Silvers. http://futhead.com/fifa/squads/125521/
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoop dat je veel plezier hebt door een kkgier te zijn
Muziek uit mijn uitgaansperiodequote:
Lekker hakkenquote:
wtfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Blijkt dus dat je niet altijd tegen mensen uit je eigen divisie speeltEA
Goeie zaak, lekker noobs uit divisie 5 anaal ruineren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Is altijd al geweest..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
huh?quote:
Neppo's twitter. Iedereen messagen tegen wie je speelt en vragen welke div ze doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goeie zaak, lekker noobs uit divisie 5 anaal ruineren.
Bron?
OMFG....treurigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef knux het volgende:
Kom net ook een leuk figuur tegen. Als hij een aanval op moest bouwen omdat ik al redelijk defensief stond opgesteld, ging hij de bal bij zijn eigen cornervlag tot ingooi voor mij verwerken zodat hij kon gaan counteren
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:59 schreef Greenpeas het volgende:
Die Venezolaan uit m'n pakje daarnet was helemaal niet zoveel waard. Oplichters!
Die Venezolaan uit m'n pakje daarnet was helemaal niet zoveel waard. Oplichters!
Naar CAM zijn goedkoop, naar CM zo'n 8Kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef zerokil het volgende:
Zijn CM naar CAM kaartjes duur..?
Kom er net achter dat ik een Guarin CAM heb gekocht ipv CM..
Teringquote:
Vorige week had ik een CAM Guarin voor 17k verkochtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef zerokil het volgende:
Kosten echt geen fuck..CAM naar CM kaartjes helaas wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef zerokil het volgende:
Ik weetquote:
Lekker shemale's op de wallen verwennen zeker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef fetss het volgende:
Voor alle Ronaldo fans:
http://nos.nl/video/425911-ronaldos-dagje-in-amsterdam.html
El Shaarawy Balotelli Miccoli als kom je met chem niet uit dan voor Touré.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:19 schreef DutchSL het volgende:
Bale - Y.Toure - Vidal - Pepe
Kaboul - Kompany - Chiellini
Hart
Wie weet een leuke, redelijk goedkope, oplossing voor CAM + twee ST's ?
Liefst zonder Juventus of ManCity er bij te betrekken.
Zo gaat dat in amsterdam, grootste spelers worden door uitgespuugt waar in andere steden ze worden toegejuicht.quote:
Balotelli is ook ManC.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
El Shaarawy Balotelli Miccoli als kom je met chem niet uit dan voor Touré.
Je bent sowieso gelimiteerd tot een CAM uit de BPL, dat is wel jammer!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Balotelli is ook ManC.
Ik ga denk ik voor Cazorla Torres/Soldado
In Rotterdam zou hij warm welkom geheten wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo gaat dat in amsterdam, grootste spelers worden door uitgespuugt waar in andere steden ze worden toegejuicht.
Muur om amsterdam en afzonderen van de rest van de wereld.
Dat weet ik niet maar ik vind amsterdam sowieso een pauperstad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In Rotterdam zou hij warm welkom geheten worden
Liever een muur om Friesland en al het tuig daar dumpen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo gaat dat in amsterdam, grootste spelers worden door uitgespuugt waar in andere steden ze worden toegejuicht.
Muur om amsterdam en afzonderen van de rest van de wereld.
Nee, wij hoeven dat tuig uit amsterdam niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Liever een muur om Friesland en al het tuig daar dumpen!
Nee man, enige nadeel is is dat die hele stad naar wiet ruiktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik vind amsterdam sowieso een pauperstad.
Nemo is ook best kut hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, enige nadeel is is dat die hele stad naar wiet ruikt
Nemo?quote:
Nee, die coffeeshop op de Binnewegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nemo?
Dat interactieve museum oid?
Ken ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, die coffeeshop op de Binneweg
Ja man, fucking vaak geweest. Gingen we in de 1e, 2e en 3e klas heen en ook nog 2x met een feestjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nemo?
Dat interactieve museum oid?
Jij bent dus in 3 jaar 5x naar dat museum geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, fucking vaak geweest. Gingen we in de 1e, 2e en 3e klas heen en ook nog 2x met een feestje
Na 2x was er geen ene flikker meer aan
Met het fietswiel op die stoelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, fucking vaak geweest. Gingen we in de 1e, 2e en 3e klas heen en ook nog 2x met een feestje
Na 2x was er geen ene flikker meer aan
Nee, in 4 jaar tijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent dus in 3 jaar 5x naar dat museum geweest![]()
?
Eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, in 4 jaar tijd
Friesland is nog kutter
Jij woont in west-Friesland, dat is inderdaad wel erg pauper. Niet in het echte Friesland wonenquote:
Waar je maar blij mee bentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij woont in west-Friesland, dat is inderdaad wel erg pauper. Niet in het echte Friesland wonen
O maar dat is ook het verpauperde deel van Friesland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar je maar blij mee bent
Kan Friesland sowieso niet meer serieus nemen na de 'Dokkum Bloods' van Holland in de hood
Sukkels. post even als we er allemaal zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Thorb was net nog online, nu is die weg.
Gebruik dat plaatje van Sno en de pacemaker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:48 schreef Confetti het volgende:
Jongens, ik heb een goede grap over FIFA nodig!!!!
Ivm ebay
Nope, next time maybe.quote:
Telefoon opnemen lul, En ik resume netjes bij de 30ste secondequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pauzeren als de ander al heeft gewonnen
wow manne stoer echt meer respect nu wow xdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Greenpeas heeft gewoon een iPhone 5
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld Longcat, je bent wel echt beter geworden dan vorige keer.
Ik heb een Galaxy SII. Mijnn vader wil die telefoon zo nodig houden omdat hij een gare Nokia heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Greenpeas heeft gewoon een iPhone 5
Laat hem lekker johquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy SII. Mijnn vader wil die telefoon zo nodig houden omdat hij een gare Nokia heeft.
Mijn broertje, moeder en ik vinden het oneerlijk en willen dat hij hem terug stuurt.
Nee, als je zo dom bent een Nokia met dat Symbian erop te nemen dan verdien je hem niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, als je zo dom bent een Nokia met dat Symbian erop te nemen dan verdien je hem niet.
Hij heeft er zo eentje, maar hij kan de lettertjes niet meer lezen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nokia N96 was geniaal destijds
Whu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Confetti het volgende:
Ebay is wel fijn, 100,000 voor 21E verkocht![]()
Op marktplaats zijn het allemaal gieren.
Ik heb er 2 gehad maar gewoon vrijwel niets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:32 schreef Johnbon het volgende:
[..]
gewoon een bepaalde competitie beetje doorbladeren kom je best vaak wat tegen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef over_hedge het volgende:
Wie kan helpen. ik heb ongeveer 130K en wil een goed silver team. Welke comp is hier goed voor? Heb nog nooit echt met silvers gespeeld.
Ik zie je afbeelding niet.quote:
Puush werkt niet meerquote:
Safari LB??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Puush werkt niet meer
Maar het is:
Sana-Guidetti-Nsue
Farnerud-Andersson-Inigo Perez(Held)
Stenman-Almeback-Jansson-Damia
Hansson
Siriguquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:48 schreef KrAlex het volgende:
Wie linken met Thiago Silva, Sirigu of Diego Alves?
Wie niet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:48 schreef KrAlex het volgende:
Wie linken met Thiago Silva, Sirigu of Diego Alves?
Gewoon geen Alex.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:51 schreef SergeantPeper het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 100k te besteden, suggesties?
heb je zoveel geld, maak je ditquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:51 schreef SergeantPeper het volgende:
[ afbeelding ]
9 chem voor iedere speler is erg belangrijk..daar zou ik toch wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:51 schreef SergeantPeper het volgende:
[ afbeelding ]
sein jullie nog aan het kluppen?quote:
Miccoli heeft wel erg goede stats hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Di Natale
IF Miccoli is veel te duur in vergelijking met zijn stat increase.
Aight, mag ik met mijn ferme lichaam nog een plaatsje bezetten in de line up of past het niet meer?quote:
Zijn IF is nauwelijks beter dan zijn NIF, zeker geen 90k verschil waard of wat is het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Miccoli heeft wel erg goede stats hoor
We stoppen zo even denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aight, mag ik met mijn ferme lichaam nog een plaatsje bezetten in de line up of past het niet meer?
quote:
Di Natale kost 60k en IF Miccoli is nog maar 75k inmiddels, das 15k verschilquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn IF is nauwelijks beter dan zijn NIF, zeker geen 90k verschil waard of wat is het.
En omdat hij in TOTW1 zat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
Miccoli zou ik dinsdag ofzo pas kopen. Ik heb geen idee of hij in vorm verkeerd maar zijn IF was vorig jaar heel duur omdat hij heel lang geen IF meer kreeg.
Tering wat is hij duurquote:
Er zijn sowieso maar weinig spelers die echt skillen IRL toch..die skills in FIFA zijn zo overpoweredquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Ik snap niet waarom Maikon Leite 5* skills heeft, ik heb hem weleens zien spelen maar dat is niet meer dan step overs en hakjes
Ik merk het nu jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:40 schreef Nickskuh het volgende:
Is UT bij jullie vandaag trouwens ook sloom met zoeken etc?
Koop gewoon coins van die 10 euroquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Hey kun je voor mij pakjes openen ik geef je ¤10.. Jij hebt zoveel geluk.
Haha wtfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg net 90 consumptiebonnen van de voetbalclubnou dat wordt een paar keer straalbezopen bij de kantine wegkomen
Torero? ik gebruik balo en kus de grond celebrationquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:53 schreef Alovenac het volgende:
Hoe doe je ook alweer die nieuwe celebration, die koprol en dan op je knietjes zitten.
Kan hem toch nergens meer vinden.
Ja, hij is nieuw volgens mij. Geen idee hoe die heet, weet echt niet meer hoe ik hem moet doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:57 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Torero? ik gebruik balo en kus de grond celebration
Toch niet die van de supermarkt hequote:
ik ga hem na het debacle van vandaag nog maar eens doorlezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Kent, kan je deze link in de OP zetten? http://forum.ea.com/uk/posts/list/1965705.page
Echt hele goede tips staan er in imo..link is al vaker gepost hier
Die zijn net zo erg of zelfs nog erger. Wat een troep zit daarin zegquote:
Hoe heeft Dede hier 9 chem?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef KrAlex het volgende:
Ik zit vast
Heb nog 28K over en 2 IF Koscielny en een IF Adriano op de tradepile. Als die verkocht raken kan ik weer verder met mijn bazen team. Heb nu twee lege spotjes die ik wil opvullen met Nasri/Silva en Tevez/Torres
[ afbeelding ]
Twee landenlinks (1,5) compenseren een dode link, maar ik zou me meer zorgen maken over Ben Arfa z'n chemquote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Twee landenlinks (1,5) compenseren een dode link, maar ik zou me meer zorgen maken over Ben Arfa z'n chem
Als ie Nasri daar neerzet is alles goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Twee landenlinks (1,5) compenseren een dode link, maar ik zou me meer zorgen maken over Ben Arfa z'n chem
Ben Arfa gaat een link krijgen met Nasri als ik wat spelers verkoop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Done.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Kent, kan je deze link in de OP zetten? http://forum.ea.com/uk/posts/list/1965705.page
Echt hele goede tips staan er in imo..link is al vaker gepost hier
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillszquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Done.
Even door lezen ziet er goed uit.
Ja je hoeft er maar 3 te kopen en je pro is al 99 ratedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef Anonymous61 het volgende:
Hey mey eafc credits kun je je prof verbeteren toch? Je hoeft toch niet een wedstrijd te spelen etc?
Hij is ook slechtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt helemaal doorlezen? Als je dat soort tips nodig hebt ben je sowieso al slecht en wordt het nooit wat met je fifa skillsz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |