Oh, ik had er een die likte zelfs in mijn oorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
katten die denken aan je oor te mogen likken.. disgusting
ik vind t zo awkwardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
Tis toch ''lanzen'' met een Z?
[..]
Oh, ik had er een die likte zelfs in mijn oor
In je oor? Of aan je oorlel, dat laatste snap ik nog.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind t zo awkwardals een (VROUW)mens dat zou doen zou ik zwaar hitsig worden, dus ik vind het nasty als zij dat wil doen.. beter gaat ze dat ff beseffen
Quit bitchin'quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
walgelijke tt, wordt verworpen
oorlel.. in m'n oor vind ik viesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In je oor? Of aan je oorlel, dat laatste snap ik nog.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Quit bitchin'![]()
Hier twee lesbo's voor je neus
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, ik wil ook een lesbo zijn.
/ wel een lekkere though, met brains en veel chicks.
Kan nu ook wel,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen zodat je Rokje kan versieren zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan nu ook wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een fles Baileys, ok? ik heb zin in baileys
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
geen van beidequote:
*leegt fles baileys over rokje*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..][ afbeelding ]
en een fles Baileys, ok? ik heb zin in baileys
Ff placebo opzetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SEE YOU AT THE BITTER END LALALALA
With weed zegt die toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
A friend in need's a friend indeed, a friend who bleeds is better
ook!quote:
dat is lang geledenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SEE YOU AT THE BITTER END LALALALA
English summer rain, seems to last for ages, im in the basement your in the sky, im in the basement baby, drop on by, im in the basement... Your in the sky, im in the basement baby, drop on by.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook!
check de lyrics maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |