PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
What, jij zit toch op PS3? Normale prijs ligt rond de 40kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
20k profit in twee dagen gr gr
Nu Koscielny nog verkopen en dan jagen op de IF\s van deze week
Zeker weten omdat hij CDM isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
What, jij zit toch op PS3? Normale prijs ligt rond de 40kMaybe omdat ie CDM is..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
gelijk maar even binnen komen in het nieuwe topic'
[ afbeelding ]
Ik ga jou Maver "Packopener" 24 noemen, goed?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ps3 versie van DS2quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga jou Maver "Packopener" 24 noemen, goed?
Quag is zó slecht hè.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
vanavond nog even Ogbonna halen
Maver is ook xboxquote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
eerste 750 pack
[ afbeelding ]\
Edit: het was een 400 pack
Godverquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
eerste 750 pack
[ afbeelding ]\
Dafuqquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
eerste 750 pack
[ afbeelding ]\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy Now?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef dion_v_k het volgende:
Wuttt?! Ik pik gewoon IF Mertens op voor 4k![]()
Ja, stond er al anderhalve minuut opquote:
Als ie RW is wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Blocko het volgende:
Kan je van de normale Juan Mata een RM maken? Net zoals die IF?
Dafuq.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, stond er al anderhalve minuut op
WOW, dat overtreft echt al mijn posts van vandaag, hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
eerste 750 pack
[ afbeelding ]\
Maandag geloof ik, tenminste, afgelopen maandag had ik 2 packs openstaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef TheFastOne het volgende:
Wanneer krijg je je packs van de ultimate edition?
Die is zó slecht hè. Bakte er niks van bij mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk Falcao halen en deze man was een tijdelijke optie, maar ik vrees dat Falcao er niet gaat komen zo![]()
![]()
Paar dagen geleden had ik ook al IF Geromel voor 3k BINquote:
Falcao? Had je hem in 3-5-2?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die is zó slecht hè. Bakte er niks van bij mij.
oh oke, bij mij is hij echt fucking goed dus juistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Falcao heb ik nog niet geprobeerd, maar was vorig jaar echt beest. Ik had het over Martinez.
Dat kan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh oke, bij mij is hij echt fucking goed dus juist
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
eerste 750 pack
[ afbeelding ]\
Ik maak er juist veelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Krijgen jullie ook zo achterlijk veel tegentreffers uit kopballen en corners?
Ja maar dat komt omdat mijn tegenstanders crossen als een mallequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Krijgen jullie ook zo achterlijk veel tegentreffers uit kopballen en corners?
bij het uur bezig ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ronaldinho voor 2k binnen, het is crisis
Is wel mooi man, heb carriere met Swanseaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben maar weer eens gestopt met carriëre man man man wat ben ik slecht
Ik had een pro aangemaakt en begon bij Leeds. 1 wedstrijd gespeeld en verloren en toen wilden ze me uitlenen. Aldershot Town wilde me hebben en daar zit ik nu. Nog niets in te brengen gehad als pro (speel wel gewoon met het hele team). Van Spartak Moskou met 8-0 verloren. Voor de competitie ging ik met 3-1 onderuit en daarnet voor de beker met 5-0quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is wel mooi man, heb carriere met Swansea
Spelen is ook niet leuk, gewoon manager doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een pro aangemaakt en begon bij Leeds. 1 wedstrijd gespeeld en verloren en toen wilden ze me uitlenen. Aldershot Town wilde me hebben en daar zit ik nu. Nog niets in te brengen gehad als pro (speel wel gewoon met het hele team). Van Spartak Moskou met 8-0 verloren. Voor de competitie ging ik met 3-1 onderuit en daarnet voor de beker met 5-0.
Dan kan je beter FM gaan spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spelen is ook niet leuk, gewoon manager doen
Misschien Italië met Ivoorkust ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand tips voor een Gold Hybrid van 25k?
Waarom zou je alleen managen? Fifa is toch echt een spel waar je zelf speelt. FM is de andere kant opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spelen is ook niet leuk, gewoon manager doen
Die verschil moet ook zo blijven vind ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind FIFA carriere zo lekker simpel, FM is veel dieper overal op in
Heb meer plezier aan FIFA carriere, beetje in bed met een controller enzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die verschil moet ook zo blijven vind ik
Ik heb leiver een joystickquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb meer plezier aan FIFA carriere, beetje in bed met een controller enzo
Kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb meer plezier aan FIFA carriere, beetje in bed met een controller enzo
Zat zelf ook al door te denkenquote:
Pagina 910: No auctions were found that match your search criteria.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:34 schreef pascal08 het volgende:
Op m'n Xbox doet pagina 900 het wel en op de webapp niet.
Doe dan minstens op links ronaldo ....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Goed team of toch niet?
Ik zat te twijfelen maar het is toch Munian gewordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dan minstens op links ronaldo ....
Omdat hij betere work rates heeft zeker? Jquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen maar het is toch Munian geworden
Ik heb zin om te clubbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dan minstens op links ronaldo ....
Invalwedstrijdquote:
Sanchez op de vleugels = een extra middenvelder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Goed team of toch niet?
Je hebt iets wat ik nog nooit heb gehad: een silver IF in een bronze pack. Ik ga nu mijn eerste packs openen sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
eerste 750 pack
[ afbeelding ]\
Sanchez + LT/L2 = bal niet af te pakkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Sanchez op de vleugels = een extra middenvelder.
Is dit iets om trots op te zijn of niet? Dat is de hamvraag!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt iets wat ik nog nooit heb gehad: een silver IF in een bronze pack. Ik ga nu mijn eerste packs openen sinds vanmorgen.
Broodje beenhamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dit iets om trots op te zijn of niet? Dat is de hamvraag!
Niks mis mee, totdat ik het een keer in Praag bestelde en 15 euro moest betalen voor een belachelijk klein broodje met weinig vlees. Ben toen maar kei hard weggerend met broodje.quote:
Je had beter een formatie met een CDM kunnen kiezen. Daar had je modric neer kunnen zetten en Song op CM of CAMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Goed team of toch niet?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis mee, totdat ik het een keer in Praag bestelde en 15 euro moest betalen voor een belachelijk klein broodje met weinig vlees. Ben toen maar kei hard weggerend met broodje.
Volgens mij ben je niet de enige hier ....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:47 schreef poker4lifee het volgende:
m'n 1e potje dat ik verloren heb netBen nu al klaar met fut eigenlijk.
Ik ook, heb ook geen zin om te handelen. Komt misschien nog welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige hier ....
Godver ja, soms heb je echt van die belachelijke prijzen. Had ik een keer in Parijs toen ik de rekening kreeg bij de pizzeria. De pizza was ¤12 ofzo en de cola ¤6 per glas voor 200mL.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis mee, totdat ik het een keer in Praag bestelde en 15 euro moest betalen voor een belachelijk klein broodje met weinig vlees. Ben toen maar kei hard weggerend met broodje.
Ik heb 15 potjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het nog wel leuk.Als je het niet te achterlijk veel doet blijft het wel leuk denk ik...
was pas m'n 14e fut potjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het nog wel leuk.Als je het niet te achterlijk veel doet blijft het wel leuk denk ik...
Ja, vooral op wintersport ben ik altijd maar blij dat ik de rekening niet hoef te betalenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godver ja, soms heb je echt van die belachelijke prijzen. Had ik een keer in Parijs toen ik de rekening kreeg bij de pizzeria. De pizza was ¤12 ofzo en de cola ¤6 per glas voor 200mL.
Potje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:51 schreef Rijst het volgende:
Ik wil alleen friendlies spelen want de rest zijn klootzakken
Fifa nog niet verkocht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:51 schreef Rijst het volgende:
Ik wil alleen friendlies spelen want de rest zijn klootzakken
Neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst, ik wil wel potje doen op xbox, wel h2h dan.
Ik heb er max 20. Heb nu een team gemaakt, die voor mijn doen redelijk duur was en ik speel er gewoon niet meequote:
Carriere aanmaken en dan met een prof. Je hebt twee soorten profs: online en offlinequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je prof aanmaken? Ik wil carriere doen met hem in mijn team
Ikke volgens mij 80. 40 gewonnen 40 verlorenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er max 20. Heb nu een team gemaakt, die voor mijn doen redelijk duur was en ik speel er gewoon niet mee. Geen zin ofzo
Jij kan echt niet voetballen he rijstballetje. Ga maar gewoon op doelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ikke volgens mij 80. 40 gewonnen 40 verloren
..............quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef Rijst het volgende:
Oh ende speler waar ik in handelde is...........................
FUT heeft dan ook niks met voetbal te makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij kan echt niet voetballen he rijstballetje. Ga maar gewoon op doel
Kan ik hem dan wel gebruiken als ik ineens opnieuw carriere wil doen? of moet ik dan weer in nieuwe maken? (wat een schijt systeem)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Carriere aanmaken en dan met een prof. Je hebt twee soorten profs: online en offline
quote:
ga ik wel doen. Ziek zal het niet worden maar goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak eens gewoon een ziek silverteam?
Omdat die prijzen toch nergens op slaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom zie ik geen squad prices meer op Futhead?
Indicatie is altijd fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat die prijzen toch nergens op slaan?
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik hem dan wel gebruiken als ik ineens opnieuw carriere wil doen? of moet ik dan weer in nieuwe maken? (wat een schijt systeem)
Niks tegen ps3'ers he!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:55 schreef Thorb het volgende:
Sprak vandaag wat klasgenoten over FIFA, spelen ze allemaal op professional (en een paar op world class)
Ook nog eens ps3'ers![]()
Het kan nu niet meer volgensm ij. Je kon ze oppikken voor voor <5k en dan verkopen voor 6k. En bij de duurdere formaties verkocht voor 11k.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje, nu ga ik daar ff coins ophalen.
Ik probeerde het net, maar ik kon het niet vindenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:58 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke laatste vraag, kan ik wel switchen van GK naar LB of ST?? Anders ben ik voor niks bezig om me zelf te maken
o thx, mooi kut dan. Prof hebben ze dus gewoon verneuktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik probeerde het net, maar ik kon het niet vinden
Wel, gepeupel dat het is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Niks tegen ps3'ers he!
Ik speel ook op world class met mijn pro, maar ik bak er echt niks van. Als ik dan al win, dan is het met 1 doelpunt verschil
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maaaar.... jij praatte dus met klasgenoten? Hoe was dat?
Lastig, gelukkig straks toetsweek dan hoef ik niets te zeggen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lastig, gelukkig straks toetsweek dan hoef ik niets te zeggen!
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.
Ik moest hier aan denken:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe even normaal. Anders stuur ik Lapnaam op je af.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe even normaal. Anders stuur ik Lapnaam op je af.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist het. Al sinds Fifa 11 voegde hij ons toe.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist het. Al sinds Fifa 11 voegde hij ons toe.
[ afbeelding ]
Zit hem hier gewoon op 911 te chilluhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef pascal08 het volgende:
Serieus, kan iemand GODVERDOMME nou even bevestigen dan alles na pagina 910 kapot is.
Toen hadden we 90 topics in 1 jaar en nu....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja sorry keek verkeeeeeeeeeeeeeerd.
Hooeee daaannnn?!?!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit hem hier gewoon op 911 te chilluh
Die stem
Toen was ik al goed.quote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst, kom straks even beslissings-wedstrijdje. Fred maakt je kapot jonguh!
Nu zijn we allemaal uitkeringstrekker en zitten we de hele dag op FOK!.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen hadden we 90 topics in 1 jaar en nu....
90 topics in een week.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen hadden we 90 topics in 1 jaar en nu....
Jij hebt serieus 911 keer op RT gedrukt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar op de console doet 911 het ook niet.
JA KENT DIT WAS EEN UITNODIGING OM EEN SILVERTEAM TE MAKEN.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga ik wel doen. Ziek zal het niet worden maar goed.
Is de nieuwe Resident Evil al uit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij met hem als CDM speelt aangezien je ja...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze in FUT zit volgende week eens een team meemaken.
Er is iemand die bij elke (toch 2 stuks) speler uit Uganda een bericht over Kony plaatstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Die gaat met een pippa over het veld als je niet uitkijkt.
Ken je straattaal, het is pipaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Die gaat met een pippa over het veld als je niet uitkijkt.
Sorry, ik ben niet in ghetto opgegroeid zoals jou Richmond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken je straattaal, het is pipa
Op een goede sfeer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:16 schreef Rijst het volgende:
Nee hij is gewoon verkocht ik sfeer het op alles
Ohhhh snappp.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet in ghetto opgegroeid zoals jou Richmond.
quote:
Dit. Ik durf zelf geen teams meer te maken dus wie wil creatief gaan doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
40k budget voor een silver team
iemand een idee?
Eredivisie heb ik al
Geen ideequote:
Zou het denk ik prima doen. Ik denk dat door de passing en acties die ze kunnen maken ze zeker niet onder doen voor een pace CAMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? (Of Silva op rechts en Kaká op links, ze missen namelijk wel wat pace voor wingers)
[ afbeelding ]
Waarom durf je het zelf niet meer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit. Ik durf zelf geen teams meer te maken dus wie wil creatief gaan doen?Geen eredivisie.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
40k budget voor een silver team
iemand een idee?
Eredivisie heb ik al
Tsja, ik kan ze zo houden en dan gaan crossen, maar ik kan ze ook andersom zetten en dan voor combinatiespel gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou het denk ik prima doen. Ik denk dat door de passing en acties die ze kunnen maken ze zeker niet onder doen voor een pace CAM
Ik zou er niet mee kunnen spelen eerlijk gezegd..heb op de vleugels wel echt wat pace nodigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? (Of Silva op rechts en Kaká op links, ze missen namelijk wel wat pace voor wingers)
[ afbeelding ]
Die LM staat daar een beetje verkeerd. Ziet er wel redelijk uit. Heb je ook een webapp linkje voor me?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit. Ik durf zelf geen teams meer te maken dus wie wil creatief gaan doen?Geen eredivisie.
Triggerfinger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:15 schreef GieJay het volgende:
[..]
Jij hebt serieus 911 keer op RT gedrukt?
Leuk team. Webapp linkje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Silverprijzen zijn alleen belachelijk nu, dus ga je denk ik niet redden. Heb er zelf 50k ofzo voor betaald, maar zal nu wel duurder zijn.
Kouyate alleen is al bijna 40k tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Silverprijzen zijn alleen belachelijk nu, dus ga je denk ik niet redden. Heb er zelf 50k ofzo voor betaald, maar zal nu wel duurder zijn.
I know... Die LM moet ik nog iets voor bedenken..... Voor de rest is die spits echt snel en langquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die LM staat daar een beetje verkeerd. Ziet er wel redelijk uit. Heb je ook een webapp linkje voor me?
Serieus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kouyate alleen is al bijna 40k toch
Da's nou voor het eerst dat ik een goed team voorbij zie komen deze editie. Hoeveel kost dit grapje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#hH61tRCui4b:360quote:
Mijn team was niet goed ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's nou voor het eerst dat ik een goed team voorbij zie komen deze editie. Hoeveel kost dit grapje?
Heb je kids en vrouwlief weggestuurd vanavond?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef Joodnl het volgende:
gvd#^%$#%$@%$
Te druk met Ultimate Team..... Vergeet ik me pizza.... F*cking black![]()
Straks maar een zak chips opentrekken
Kids voor de TV gezet..... Met een goede pizza.... En vrouwtje heeft koopavond.... Dus zo maar de PS3 aanslingerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je kids en vrouwlief weggestuurd vanavond?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef Joodnl het volgende:
gvd#^%$#%$@%$
Te druk met Ultimate Team..... Vergeet ik me pizza.... F*cking black![]()
Straks maar een zak chips opentrekken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kids voor de TV gezet..... Met een goede pizza.... En vrouwtje heeft koopavond.... Dus zo maar de PS3 aanslingeren
Je pro boostenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog 3800 van die EA punten, tips voor leuke dingen die ik kan kopen?
Lekker team man, zit nog steeds een beetje te twijfelen. Vond 4-2-3-1 echt heel fijn spelen met FUT11 en FUT12. Is volgens mij de enige opstelling die ik zo'n beetje in elk voetbalspel gebruik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Özil kan trouwens ook ipv Kaka.. Maar dan heb ik twee linkspootjes.
Celebrationsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huppelende vogelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
7.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Lekker team man, zit nog steeds een beetje te twijfelen. Vond 4-2-3-1 echt heel fijn spelen met FUT11 en FUT12. Is volgens mij de enige opstelling die ik zo'n beetje in elk voetbalspel gebruik.
Hoeveel CHEM krijgen LM's en RM's op de CAM positie?
Die zou ik echt nooit kopen. Weet niet eens hoe ze allemaal moeten en ben te lam om het te leren. Net zoals skillmovesquote:
ohh jij kan dan wel ff een Hazard, Kompany en Clichy kopen voor mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar ff een team gaan bedenken
Verstandig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk trouwens dat ik die 40k maar in packs stop. Geen zin om een silver team te maken
Ik kan wel als bank van lening spelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ohh jij kan dan wel ff een Hazard, Kompany en Clichy kopen voor me
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef marcie216 het volgende:
C. de Vigo - Sevilla
Mensen die de spaanse competitie volgen en kan zeggen wie je denkt dat er gaat winnen?
Sevilla staat 4e maar de qoutering is 2.29.
Contract moet je kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef bierjoost het volgende:
Korte vraag van een n00b.
Hoe werkt het met wanneer de contracts van een manager op zijn? Moet je dan een nieuwe manager kopen? Ik kan het nergens op Google vinden...
Sevillaquote:
Goede investering.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
7,5k Pack nummer 1:
[ afbeelding ]
7,5k pack nummer 2:
[ afbeelding ]
7,5k pack nummer 3:
[ afbeelding ]
7,5k pack nummer 4:
[ afbeelding ]
7,5k pack nummer 5:
[ afbeelding ]
Redelijk crap.
Ik heb Moukandjo en Ababakar omgedraaid staan, merk ik wel in de doelpunten:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Djourou en Scszescnyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 20k over voor een degelijke BPL CB en GK combinatie, die dus een clublink hebben. (Djourou en Scszescny bijvoorbeeld)
Wie raden jullie aan?
Kaboul + Lloris, heb je zelfs een triple link!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 20k over voor een degelijke BPL CB en GK combinatie, die dus een clublink hebben. (Djourou en Scszescny bijvoorbeeld)
Wie raden jullie aan?
Dit kan je die mensen niet aandoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wedden op Sport #1334 - De Zieke Clown
Lloris is alleen 80k ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kaboul + Lloris, heb je zelfs een triple link!
Bij mij scoort alleen Aboubakar, N'Gog en Moukandjo allebei niet, maar die laatste speelt wel fijner. Dit jaar scoort mijn linkerspits zoveel meer dan de rechter..in al mijn teams.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb Moukandjo en Ababakar omgedraaid staan, merk ik wel in de doelpunten:
Moukandjo: 29 uit 17
Ababakar: 21 uit 17
Overtoom:16 uit 17
De rest: 12 uit 17
2,29 is wel een erg hoge odd, maar bedankt.quote:
Smalling en de Geaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Wie raden jullie aan?
lul nietquote:
Ja, want niemand kan op UDB kijkenquote:
Draai ze voor de grap eens om, bij mij werkt dat echt goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij scoort alleen Aboubakar, N'Gog en Moukandjo allebei niet, maar die laatste speelt wel fijner. Dit jaar scoort mijn linkerspits zoveel meer dan de rechter..in al mijn teams.
hihi voor jou nu meteen al clubsquote:
Zal eens kieken vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Draai ze voor de grap eens om, bij mij werkt dat echt goed.
Doe eens niet zo niet-autistisch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga voor Agger en Reina denk ik. Gewoon eens wat anders.
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
M'bia + Julio Cesar Lindgren. Of is Juliooo nog steeds zo kut als vorig jaar?
(IF) Micolliquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Wie in de spits?, Wil graag Milito maar de ander ?
[ afbeelding ]
Maak hem CDM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Blocko het volgende:
Kan je van de normale Juan Mata een RM maken? Net zoals die IF?
15K?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef leoon. het volgende:
Handelt er nog iemand in lucio's en heeft voor mij een goedkope lucio op PS3?
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef leoon. het volgende:
Handelt er nog iemand in lucio's en heeft voor mij een goedkope lucio op PS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |