Ja vond het ook echt een 5 waard, want er was 1 man die wel zijn best deed, maar die kut op het laatst..... bahbahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Vrijdag 16.05 is toch gewoon kantooruur? Luie donders zijn het.
Verwarming staat uit, hoelang duurt het voor die aanslaat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef CafeRoker het volgende:
Heb je een combiketel? Doet de verwarming het wel?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Coolmint het volgende:
Als de meter hard begint te draaien zit je goed. Dat betekent hoog stroomverbruik en dus doet de boiler het. Alleen, die heeft nog wel even tijd nodig voor ie klaar is, dus voor het water warm is. Als je even een uurtje wacht kun je daarna douchen. (Sorry als het lettertype er raar uitziet.. mijn computer vindt dat het vrijdag is ofzo)
Kan je even een foto posten van die knop?? Dat maakt soms heel veel duidelijk,het klinkt als een tijdschakelaar. Die overbrugden de schakelaar van het nachttarief vroeger wel eens...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef B03FJ3 het volgende:
@dakkie de kabel gaat de muur in. Ik weet niet waar die uit komt..weet iemand dat????
@Lienekien dat heb ik ook gedaan en erna gewoon koud afgespoeld.
Ik heb warm water... ik had straks hem zoals coolmint ook zei een 2 uur laten lopen en net uitgezet.. even geprobeerd en hoppa.ouderwets systeem...
maar ok bedankt allen.
Oja coolmint het is niet voor de temp maar hij begint dan te jtikken en af te lopen... net een klok die je aandraait snapje?
Maar hoe moet ik hem instellen dat ik gwn warm water heb overdag en goedkoop?
En waar is die draaiknop op de boiler voor????
nee want na 2 uur liep die nog..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:35 schreef Wandtegeltje het volgende:
Nou het staat er toch onder??
Reservoir voor opwarming gedurende een dagstroomperiode rode drukknop indrukken.
Dus als je boiler overdag leeg is en je wilt hem opwarmen druk je de rode knop in, dan gaat hij verwarmen.... en daarna slaat hij af. Tijdschakelaar dus... wel heel oud, maar doet het blijkbaar dus goed...
Dan klopt het toch wat je zei?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:46 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ik zat ff verkeerd, die groene is voor de nachtstroom, die rode druk je in als je boiler leeg is, dan gaat hij opwarmen. Die groene druk je weer in als je weer alleen op het nachtstroomtarief wilt opwarmen.
editquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:54 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ik snap wat je bedoeld. Die witte knop is de groepsschakelaar waar de boiler opstaat.
Als je op de kant van de 1 drukt staat hij aan. Als je op de kant van de 0 drukt staat hij uit. Jij interpreteert het dat als je de o ziet dat hij dat uit staat maar het is net andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |