abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:37:28 #276
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_117806374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Whuzz het volgende:
We weten toch al zo'n 150+4 topics dat Xeno verbitterd is doordat hij zelf het schip in is gegaan met een simpel beleggingsproductje... oude koeien enzo.
207+4 topics :Y

Mijn beleggingshypotheek is als een molensteen om mijn nek, gelukkig leef ik nu van een uitkering en zit ik in de WSNP *O*

Is een heel stuk relaxter dan meedoen aan de rat race waarin je werkt voor de banksters. Gewoon stoppen je te gedragen als een slaaf, dan hebben de banksters stress ;)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 10:39:45 #277
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_117806432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:37 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

207+4 topics :Y

Mijn beleggingshypotheek is als een molensteen om mijn nek, gelukkig leef ik nu van een uitkering en zit ik in de WSNP *O*

Is een heel stuk relaxter dan meedoen aan de rat race waarin je werkt voor de banksters. Gewoon stoppen je te gedragen als een slaaf, dan hebben de banksters stress ;)
Ik geloof er geen fluit van dat jij in de WSNP zit, want dan zou je daar niet zo happy over doen denk ik :')

Overigens, hoe kom je er bij dat ik niet relaxed zou leven? Je houdt je zelf maar vanalles voor om je er zelf van te overtuigen dat je beter af bent, maar als wat je zegt echt waar is, dan ben je dat simpelweg niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:46:51 #278
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_117806601
@CG: Jij kan het je misschien niet voorstellen maar een mens heeft echt maar heel weinig nodig om daadwerkelijk gelukkig te kunnen zijn :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 10:49:27 #279
16180 crew  CoolGuy
pi_117806684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
@CG: Jij kan het je misschien niet voorstellen maar een mens heeft echt maar heel weinig nodig om daadwerkelijk gelukkig te kunnen zijn :)
Nou, volgens mij is het gewoon zo dat iemand anders nu voor jou heeft bepaald wat de regels zijn, en dus hoef je je eigen broek niet op te houden in dat geval, want je houdt je handje open. Je hoeft er niet zoveel moeite voor te doen dan. Eigenlijk is het gewoon zo dat een stuk verantwoording bij jou is weg gehaald. Tja, als je daar gelukkig van wordt...ik heb liever zelfcontrole over m'n geld.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:21:31 #280
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_117807589
quote:
Er zouden een heleboel mensen gelukkiger zijn als jij het ook zonder internet zou moeten stellen ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 11:26:23 #281
16180 crew  CoolGuy
pi_117807763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Er zouden een heleboel mensen gelukkiger zijn als jij het ook zonder internet zou moeten stellen ;)
Welnee joh, zoveel invloed heeft vriend Xeno met zn geklets toch niet op je? :)
pi_117807764
quote:
Dat is afhankelijk van de mensen, er slingeren hier idd wat matrialisten rond die denken dat ze alleen gelukkig worden van veel of duur.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 11:29:51 #283
16180 crew  CoolGuy
pi_117807865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van de mensen, er slingeren hier idd wat matrialisten rond die denken dat ze alleen gelukkig worden van veel of duur.
Die conclusie kun je niet zomaar trekken. Als je geld hebt, kun je je ook een hoop dingen veroorloven. True. Geld op zich maakt niet gelukkig, maar draagt er wel aan toe bij. Maar ik ben volmaakt gelukkig zonder dure horloges, etentjes en allerlei andere materialistische zaken hoor. Maar dat ik het me wel kan veroorloven, is gewoon icing on the cake :) tenminste, zo zie ik 't toch :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:32:22 #284
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_117807951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welnee joh, zoveel invloed heeft vriend Xeno met zn geklets toch niet op je? :)
Wel.. op het autistenforum voor computernerds liep Whuzzie de hele tijd te bedelen om een forumban voor xeno. Uiteindelijk heeft de administrator die wens ingewilligd (zat waarschijnlijk zelf ook tot zijn oogballen toe gefinancierd en hield liever zijn kop in het zand :') ).

Dus mijn aanwezigheid maakt wel degelijk de nodige emoties los bij Whuzz O+

Vandaar dat hij mij geen internet gunt -O-

p.s. wifi jat ik van de buurtjes, die hebben immers medelijden met mijn situatie O+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:34:42 #285
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_117808028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die conclusie kun je niet zomaar trekken. Als je geld hebt, kun je je ook een hoop dingen veroorloven. True. Geld op zich maakt niet gelukkig, maar draagt er wel aan toe bij. Maar ik ben volmaakt gelukkig zonder dure horloges, etentjes en allerlei andere materialistische zaken hoor. Maar dat ik het me wel kan veroorloven, is gewoon icing on the cake :) tenminste, zo zie ik 't toch :)
Zelfs met een klein inkomen kan je heel wat cake kopen voor weinig, b.v. via marktplaats. Laatst mijn hele huisje opnieuw ingericht voor maar ¤75,- *O*

Tijd om te poetsen, schuren en lakken op die afdankertjes heb ik immers zat. Zo slecht is de WSNP dus echt niet hoor :P
pi_117808437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah je voelt je aangesproken, dan zit er waarschijnlijk kern van waarheid in de opmerking anders was je er niet eens op ingegaan. :D

Waarom ging het dan in deze reeks op een gegveven moment bij jou en nog iemand anders over horloges, waarbij de conclusie was dat nep niet kon en het toch minimaal wel een bepaalde prijsklasse moest zijn. Dat is in mijn optiek niets meer dan het tonen van je matrialistische kant, en wat mij betreft mag dat wel, maar kom nu niet zeggen dat ik aan de hand van zulke discussies geen mening mag vormen als jullie zo lopen te patsen is 1+1 nog altijd 2 in mijn wereld. :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:44:01 #287
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_117810301
Daarnaast hebben Scorpie en CG reeds een chickie toch? Waarom zou je dan nog doekoe uitgeven aan te dure klokkies? Betaal liever je lening eerst af :7
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:56:36 #288
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_117810634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo ken ik een geval waarvan onlangs het huis een slordige 40k onder de huidige marktwaarde verkocht werd aan een makelaar en de NHG vrolijk het verschil bijlapte. Dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn geweest lijkt me dan...

Maar goed, een verrassing is het niet dat dit soort fondsen misbruikt worden natuurlijk. Wel zuur dat de belastingbetaler uiteindelijk garant staat voor de NHG.
Het zal dan ook snel andere voorwaarden aannemen , anders heft het fonds zichzelf op
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:57:52 #289
323876 michaelmoore
pi_117810665
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:44 schreef ComplexConjugate het volgende:
Daarnaast hebben Scorpie en CG reeds een chickie toch? Waarom zou je dan nog doekoe uitgeven aan te dure klokkies?
als het maar mooi glimt, zijn er al gauw klanten jongen, weet je toch
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:03:29 #290
323876 michaelmoore
pi_117810804
De bestaande woningen worden nu wel snel veel duurder als we alle bouwbedrijven failliet laten gaan, de bubble must be saved

We houwe de prijs erop verdikkie
http://www.telegraaf.nl/d(...)neel_failliet__.html
quote:
wo 10 okt 2012, 11:42
Bouwbedrijf met 100 man personeel failliet
RENKUM (AFN) - Bouwbedrijf Gerritsen Bouwgroep uit het Gelderse Renkum is failliet. Hierdoor komen de ruim 100 personeelsleden op straat te staan. CNV Vakmensen heeft dat woensdag bekendgemaakt.

Volgens bestuurder Willem Kruithof van de bond is er inmiddels een curator aangesteld. Het personeel zal op korte termijn nader worden geïnformeerd. ,,Het is erg spijtig dat opnieuw een gerenommeerd bouwbedrijf slachtoffer is geworden van de crisis'', zegt Kruithof.

Gerritsen Bouwgroep werkte aan een aantal woningbouwprojecten op locaties voor stadsuitbreiding. Ook was het bedrijf bezig met de bouw van landhuizen in Loosdrecht, de renovatie van een hotel in het centrum van Arnhem en de bouw van verschillende schoolgebouwen in het land. Wat er met die projecten gaat gebeuren, was woensdag nog niet duidelijk.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:15:11 #291
16180 crew  CoolGuy
pi_117811115
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah je voelt je aangesproken, dan zit er waarschijnlijk kern van waarheid in de opmerking anders was je er niet eens op ingegaan. :D

Waarom ging het dan in deze reeks op een gegveven moment bij jou en nog iemand anders over horloges, waarbij de conclusie was dat nep niet kon en het toch minimaal wel een bepaalde prijsklasse moest zijn. Dat is in mijn optiek niets meer dan het tonen van je matrialistische kant, en wat mij betreft mag dat wel, maar kom nu niet zeggen dat ik aan de hand van zulke discussies geen mening mag vormen als jullie zo lopen te patsen is 1+1 nog altijd 2 in mijn wereld. :P
Nou, je opmerking was oa voor mij bedoeld, dat weet jij, en dat weet ik. Dat horloge was w.s. zelfs de trigger voor je post, dus natuurlijk reageer ik daar op. En dat ik materialistisch ben is volledig correct. Echter, alleen maar omdat ik t me kan veroorloven. Als ik dat niet kan, geen man overboord, dan is dat jammer, maar dan ben ik nog steeds gelukkig :)

Natuurlijk mag jij je op basis van dergelijke info een mening vormen, alleen als je denkt je dan 100% de lading dekt, dan heb je het mis :)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:17:39 #292
16180 crew  CoolGuy
pi_117811190
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:44 schreef ComplexConjugate het volgende:
Daarnaast hebben Scorpie en CG reeds een chickie toch? Waarom zou je dan nog doekoe uitgeven aan te dure klokkies? Betaal liever je lening eerst af :7
Hoe heeft mijn 'chickie'iets te maken met duke klokken en leningen? Mijn hypotheek heeft mijn vriendin niks mee van doen, want ik had dat huis al ruim voor ik haar ook maar kende. Daarnaast los ik netjes af, en hou dan nog steeds geld over om dure klokjes te kopen en te sparen en zo. Dus het kan allemaal.

Dus omdat ik een chickie heb heet is het de vraag waarom ik 'dan nog' geld uit zou geven aan dure klokkies...die redenering kan ik echt niet volgen :? Hoe heeft dat met elkaar te maken dan in jouw ogen?
pi_117811201
ik verbaas me over de negativiteit over en weer, meer over dan weer..

zijn die huizenbezitters echt zo gefrustreerd dat ze mensen zo hard moeten aanvallen? sommige op de persoon?
misselijkmakend.

over de kondratiev winter zoals xeno aanhaalde:
ik ben bang dat het deze keer een long-economic-cycle-winter gaat worden, maar ik hoop dat de dan bijna niet te vermijden oorlog op het dieptepunt van die winder uit blijft, als ik het zuur op dit forum proef vermoed ik zo maar dat dit deze hoop vergeefs is.

zou een atoomschuilkelder mee te financieren zijn in een hypotheek?
dat moet toch flink wat overwaarde op gaan leveren, zeker in tijden van diepe crisis >:)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:19:27 #294
16180 crew  CoolGuy
pi_117811237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:18 schreef Artimunor het volgende:
ik verbaas me over de negativiteit over en weer, meer over dan weer..

zijn die huizenbezitters echt zo gefrustreerd dat ze mensen zo hard moeten aanvallen? sommige op de persoon?
misselijkmakend.

over de kondratiev winter zoals xeno aanhaalde:
ik ben bang dat het deze keer een long-economic-cycle-winter gaat worden, maar ik hoop dat de dan bijna niet te vermijden oorlog op het dieptepunt van die winder uit blijft, als ik het zuur op dit forum proef vermoed ik zo maar dat dit deze hoop vergeefs is.

zou een atoomschuilkelder mee te financieren zijn in een hypotheek?
dat moet toch flink wat overwaarde op gaan leveren, zeker in tijden van diepe crisis >:)
Beetje eenzijdig nietwaar, want datzelfde zou je kunnen roepen over de wannabe-huizenbezitters nietwaar? Maar je dacht, ik doe alsof ik objectief ben, maar stiekem ben ik dat toch niet? :)
pi_117811254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, je opmerking was oa voor mij bedoeld, dat weet jij, en dat weet ik. Dat horloge was w.s. zelfs de trigger voor je post, dus natuurlijk reageer ik daar op. En dat ik materialistisch ben is volledig correct. Echter, alleen maar omdat ik t me kan veroorloven. Als ik dat niet kan, geen man overboord, dan is dat jammer, maar dan ben ik nog steeds gelukkig :)

Dat lijkt me een gezonde houding.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:25:48 #296
16180 crew  CoolGuy
pi_117811428
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat lijkt me een gezonde houding.
:) er is dan ook niks mis met geld uitgeven, zolang je dat geld ook maar hebt, en niet daardoor in de problemen komt :) Maar dat laatste is het probleem voor veel mensen. Alles willen hebben, en wel NU, en als het geld er NU niet is, dan maar op afbetaling ofzo.

Mijn ouders hebben mij altijd geleerd, dat als ik iets wil kopen (even los van een huis natuurlijk) ik toch minimaal 50% meer moet hebben dan wat het kost. Dus, als je TV 2000 euro kost, dan moet je 3000 euro hebben voor je 'm koopt. Minimaal. Want, je kunt m wel kopen als je 2k hebt, maar als er dan iets anders kapot gaat en je hebt geen geld meer, wat ga je dan doen? Vervangen kun je niet op dat moment. Is met een radio niet zo erg, maar als je wasmachine stuk gaat, tja, die heb je toch wel nodig.

Dat principe heb ik altijd toegepast, en dat werkt prima. :)

Natuurlijk tot op zekere hoogte he, want als je een auto koopt van 40.000 euro dan ga je niet sparen tot je er 80 hebt :) Aan de andere kant, als je 50.000 euro hebt zou k dan weer geen auto kopen van 40.000 euro, ook al kan t makkelijk qua bedrag. :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:27:36 #297
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_117811477
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:03 schreef michaelmoore het volgende:
De bestaande woningen worden nu wel snel veel duurder als we alle bouwbedrijven failliet laten gaan, de bubble must be saved

We houwe de prijs erop verdikkie
http://www.telegraaf.nl/d(...)neel_failliet__.html

[..]

Alles maar dan ook werkelijk ALLES moeten we opofferen om de banksters van de ondergang te behoeden.
Door dit systeem vergaat eerst de wereld en daarna pas de banksters, dat terwijl het juist de banksters horen te zijn die als eerste verzuipen.

Goed bekeken hadden de bouwbedrijven een gezonde bedrijfsvoering maar omdat we de speculanten wilden beschermen tegen verliezen op hun grondposities en de banksters moesten beschermen tegen afboeken op de leningen die zij verstrekt hebben om mee te speculeren... laten we liever alle bedrijven die daadwerkelijk produceren kapot gaan.

Marktwerking is er immers niet voor banksters :7

Mensen stop gewoon met werken, ga lekker thuis zitten. Laat de banksters het zelf maar uitzoeken.
pi_117811478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:15 schreef CoolGuy het volgende:

Natuurlijk mag jij je op basis van dergelijke info een mening vormen, alleen als je denkt je dan 100% de lading dekt, dan heb je het mis :)
Meningen kunnen nooit 100% de lading dekken. Menigen zijn per defenitie subjectief alleen echte natuurwetenschappen zijn te objectieveren. ;)

En tbv artmunor, ik heb hoor ook tot de groep leenslaven volgens de xeno defenitie, misschien niet zo extreem tot mijn oogkassen gefinancierd als andere eigenaren. ;)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:29:30 #299
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_117811540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:17 schreef CoolGuy het volgende:

Dus omdat ik een chickie heb heet is het de vraag waarom ik 'dan nog' geld uit zou geven aan dure klokkies...die redenering kan ik echt niet volgen :? Hoe heeft dat met elkaar te maken dan in jouw ogen?
Ooh.... sorry hoor.... ik had niet gezien dat je daadwerkelijk over leuke kwaliteiten beschikte. Sorry dat ik het niet zag, kwam vast door die dikke gouden ketting die aan je molensteen vast zit :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:30:44 #300
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_117811579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:27 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Alles maar dan ook werkelijk ALLES moeten we opofferen om de banksters van de ondergang te behoeden.
Door dit systeem vergaat eerst de wereld en daarna pas de banksters, dat terwijl het juist de banksters horen te zijn die als eerste verzuipen.

Goed bekeken hadden de bouwbedrijven een gezonde bedrijfsvoering maar omdat we de speculanten wilden beschermen tegen verliezen op hun grondposities en de banksters moesten beschermen tegen afboeken op de leningen die zij verstrekt hebben om mee te speculeren... laten we liever alle bedrijven die daadwerkelijk produceren kapot gaan.

Marktwerking is er immers niet voor banksters :7

Mensen stop gewoon met werken, ga lekker thuis zitten. Laat de banksters het zelf maar uitzoeken.
Zit je nou in de schuldsanering en doe je dan ook alsof je daar bewust voor gekozen hebt?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')