Van Trots op Nederland bedoel je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
kort als partijleider. net als sap en kant.excuus, had het partijleider ipv politica moeten noemen.
ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van Trots op Nederland bedoel je?
Wat niet is kan nog komen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
ik vind trouwens dat sap nog netjes is gebleven. als ik haar was geweest had ik mijn ongezouten mening geventileerd.
Zie je feedbacktopic zometeen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De OP lezen helpt. Ik zou het volgende keer proberen
Ik vermoed dat Dibi zijn kans nu schoon ziet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Ferdo het volgende:
Fraai staaltje werk van de partijtop. Dan weet je zeker dat je sneller de opheffingsvergadering van je partijtje in kunt plannen.
Dit verdient nu niet bepaald de schoonheidsprijs. Heb niet veel met Sap, maar hun het haar ook niet dat ze de dolken uit haar rug moet trekken.
Moet hij wel netjes wachten tot hij weer als Kamerlid wordt gekozen, maar ik denk niet dat hij überhaupt makkelijk aan een plekje op de kandidatenlijst komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Dibi zijn kans nu schoon ziet.
Ik begrijp het ook niet. Laatst werd toch duidelijk dat men voor haar koos met die stemming en nu ineens niet meer? Vreemde partij is het. Een partij die zichzelf de das omdoet.
Het is te hopen van niet. Ik zie hem wel als de persoon die door zijn idiote acties en zijn grote honger naar macht en aandacht de partij veel schade berokkend heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet hij wel netjes wachten tot hij weer als Kamerlid wordt gekozen, maar ik denk niet dat hij überhaupt makkelijk aan een plekje op de kandidatenlijst komt.
Als nrs 5 t/m 9 op de kieslijst weigeren de vrijgekomen zetel in te nemen dan zit hij zo weer in de TK hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet hij wel netjes wachten tot hij weer als Kamerlid wordt gekozen, maar ik denk niet dat hij überhaupt makkelijk aan een plekje op de kandidatenlijst komt.
Nee, de partijtop heeft geblunderd, niet Dibi. En eigenlijk deed hij met m.i. best aardig in dat kandidaat-fractievoorzittersdebat van GL..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is te hopen van niet. Ik zie hem wel als de persoon die door zijn idiote acties en zijn grote honger naar macht en aandacht de partij veel schade berokkend heeft.
Daar zal iedereen bij GroenLinks het wel over eens zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is te hopen van niet. Ik zie hem wel als de persoon die door zijn idiote acties en zijn grote honger naar macht en aandacht de partij veel schade berokkend heeft.
Nou, iedereen buiten GL niet (ik bijvoorbeeld). Die kandidaatstelling van Dibi was het probleem niet. Het probleem ontstond door lomp handelen van de partijtopquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar zal iedereen bij GroenLinks het wel over eens zijn.
Maar hij maakte vervolgens niet genoeg indruk om op basis van voorkeursstemmen de Kamer in te komen. Zal toch een beetje een misrekening zijn geweest om zichzelf op plek Talpa te laten zetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de partijtop heeft geblunderd, niet Dibi. En eigenlijk deed hij met m.i. best aardig in dat kandidaat-fractievoorzittersdebat van GL..
Partijbestuur is iig vandaag opgestapt (en terecht!)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar hij maakte vervolgens niet genoeg indruk om op basis van voorkeursstemmen de Kamer in te komen. Zal toch een beetje een misrekening zijn geweest om zichzelf op plek Talpa te laten zetten.
Ik ga er wel vanuit dat de partijtop ook zal worden afgerekend op de totaal mislukte verkiezingscampagne en al het gerommel.
Ah kijk!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Partijbestuur is iig vandaag opgestapt (en terecht!)
Nou, kennelijk moet dat allemaal wat traag..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah kijk!
Kunnen ze met een schone lei beginnen.
Haastlopers zijn doodlopers natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, kennelijk moet dat allemaal wat traag..
Komt een interimbestuur van 5 leden als ik het goed heb begrepen, en verder wachten ze het onder zoek van Van Es af en gaan dan ergens in januari/feb pas een congres houden waar ze écht naar te toekomst gaan kijken..
Daar heb je een punt, maar wat gaan ze dan de tussenliggende 3 maanden doen in de TK? Er is geen koers meer, en die wordt pas maanden later bepaald..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Haastlopers zijn doodlopers natuurlijk.
Het zal voor die Kamerleden die er nog zijn inderdaad lastiger worden om de partij op de kaart te zetten in de komende maanden. Maar goed, het duurt nog even tot de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar wat gaan ze dan de tussenliggende 3 maanden doen in de TK? Er is geen koers meer, en die wordt pas maanden later bepaald..
Hoe zou hij dat moeten doen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[Upd] Jolande Sap stapt op bij GroenLinks
Ik hoop dat dit niet een ingang is voor Dibi om zich alsnog in de fractie te wurmen,
De nummers vijf tot en met negen van de lijst buitenspel zetten by any means necessary.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe zou hij dat moeten doen dan?
Ik wel dat hij het probeertquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De nummers vijf tot en met negen van de lijst buitenspel zetten by any means necessary.
Maar ik acht de kans niet zo heel groot dat dat gebeurt.
Het begint me een beetje te ergeren, mensen die doen alsof er na verkiezingen nog vrolijk met poppetjes geschoven mag worden. En dan vooral de Weenings en de Blekers, maar ook fokkers lijken niet altijd te snappen dat de verkiezingsuitslag geen vrijblijvend advies is mbt de bezetting van de volksvertegenwoordiging.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De nummers vijf tot en met negen van de lijst buitenspel zetten by any means necessary.
Maar ik acht de kans niet zo heel groot dat dat gebeurt.
Of zoals eerder geopperd, ze fuseren met D66/SP/PvdA of ze heffen de partij gewoon op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:18 schreef MakkieR het volgende:
Dat Sap en bestuur ermee ophoudt is leuk en aardig, maar daarmee zie ik het probleem van GL niet opgelost. Vertrouwen van de kiezer is geschaad en de koers moet snel en accuraat gewijzigd worden om enigszins het gezichtsverlies op te lappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |