Irritant is dat hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
Moet een afspraak maken voor de kapper via de telefoon en nu ben ik alweer zenuwachtig
Net gedaan. Maar ik maakte altijd fouten/ze begrepen mij nooit. Dan zei ik dat ik een kleuring wilde geen verf en dan plande ze mij toch altijd qua tijd in als verven wat veel langer duurtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Irritant is dat he
Al valt het met de kapper tegenwoordig mee, die ken ik nu wel goed genoeg![]()
Nee, want ik zou juist eerder persoonlijk naar binnen lopen want in principe "socialer" is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, dit klinkt heel bot maar als je al stress krijgt om je kapper te bellen voor een afspraak zou ik toch een soort van therapie voor sociale angststoornissen gaan doen
Dat, precies datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, want ik zou juist eerder persoonlijk naar binnen lopen want in principe "socialer" is.
Heb alleen qua telefoneren altijd het idee dat ze mij niet snappen/verstaan en dat ik dan niet goed kan uitleggen wat ik wel bedoel
Als iemand mij opbelt heb ik juist geen last ervan.
Overigens vind ik het niet bot klinken hoor
builenpestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zo ziet het er nu wel uit jagoeden bulten op beide armen
Klinkt nie fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoeveel plekken heb je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |