SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald
[ Bericht 0% gewijzigd door Ro-ald op 05-10-2012 12:59:22 ]
Ik ben toch een gleufdier, en ik kan wel met cracks omgaan.quote:
Was wel HD joh, goed zoekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat waren toch alleen maar dvd's en niet hd
ohquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
ohnaja ik heb allang die dm niet meer waar het in stond
en zal ik deze downloaden
Ek Tha Tiger (2012) - IMDb
quote:I went to watch this movie with lots of expectation(because some of my friends told me it's Salman's best) but what it sucks totally.
Why people make movie when they don't have a story?? Yes, Ek Tha Tiger is without story.
I think this is worst movie i watch after bodyguard with worst ending.
Yes it's smashing all record because of Salman Khan presence and Independence day is another factor.
Other(Dabangg,Wanted) salman's khan movie is good in comparison with ek tha tiger.
I kinda like music only, Mashallah is good.
in sort this movie is for Salman Khan fans, who worship him!!
Nee klopt wel, ik heb sinds woensdag al weekendquote:
Dat is de TTquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee klopt wel, ik heb sinds woensdag al weekend
Het is nog vroeg, net wakker hequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, net wakker he
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind haar wel geil dus laat haar wel staan
wpquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die hun nummer gewoon op twitter pleuren
rot op jij loederquote:
Ik wilde alleen maar suggereren dat je je 06 op twitter zette. Maar niet grappig, sorryquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ja uft ik snap flips en amoeba niet?
Ik ook niet wp, ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ja uft ik snap flips en amoeba niet?
Nee vriendin van mij deed datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar suggereren dat je je 06 op twitter zette. Maar niet grappig, sorry
kom vechten danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou je bakkes es jij rotjoch
haha mietjequote:
Mallerdquote:
Gekkie.quote:
En dat alleen maar omdat je haar wil helpen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee vriendin van mij deed dat![]()
maarja ik zeg er wel niks van anders ben ik de boze factor enzo
Hihiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gekkie.
Net goed m'n nek gekraakt, heerlijk.
ROALDquote:
Oefenen. Je nek net zo ver doordraaien tot je het kraakbeen hoort kraken. Niet je nekwervels, dat zou vervelend zijnquote:
Nee het lukt nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Oefenen. Je nek net zo ver doordraaien tot je het kraakbeen hoort kraken. Niet je nekwervels, dat zou vervelend zijn
Ook ookquote:
wiewiewiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
Als mensen zenuwachtig zijnIs f*cking irritant.
Jij ookquote:
Godverdomme kap nou met die kutsmiley kutsteven kutjochquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godverdomme kap nou met die kutsmiley kutsteven kutjoch
Mijn broer gaat morgen voor 2 en een halve maand naar Australie en dan gaat ie mijn zus weer zien.quote:
Kijk dan ook waar je looptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef Dientje12 het volgende:
Er is geen flikker te doen meer. En me sokken zijn nat en ik stapte op een spijker -.-
lekker voor jequote:
Toffquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broer gaat morgen voor 2 en een halve maand naar Australie en dan gaat ie mijn zus weer zien.
Ik verveelde me dus ik wou die spijker plat doen met me werkschoen want zat vast in plank maar hij ging door me schoenzool heenquote:
Flipssssquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van alle users hier, vraag jij je af of je irritant bent. Nee, gek kind.
quote:
Jij bent sowieso niet irritantquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Flipssss![]()
Ja, ik weet niet. Misschien ben ik irritant geworden door deze mensen hier
Geen Chiu meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben de wachtwoord vergeten van me kloon account
Dientjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Dientje12 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Flipssss![]()
Ja, ik weet niet. Misschien ben ik irritant geworden door deze mensen hier
de wachtwoord turkie wazmetjouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Dientje12 het volgende:
Gewoon ik weet nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat je irriant bent?Hoe kom je daarbij?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
de wachtwoord turkie wazmetjou
Fantaquote:
contiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
de wachtwoord turkie wazmetjou
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef Dientje12 het volgende:
LB is heel irritant, haar mooiheid blijft door je hoofd spoken
Mooiheidquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef Dientje12 het volgende:
LB is heel irritant, haar mooiheid blijft door je hoofd spoken
Niet zo ongesteld reageren trutje, er stond gewoon een hartje bij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Leer er maar mee leven, Nederlandse taal is zo flexibel als elastiek
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet zo ongesteld reageren trutje, er stond gewoon een hartje bij.
Dat zag ik pas na die post. Kusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet zo ongesteld reageren trutje, er stond gewoon een hartje bij.
Wat is eersrquote:
Dientje heeft lysdekcietequote:
Danger.Birdquote:
Ahquote:
Wist ik welquote:
Hihiquote:
Date?quote:
Oh, leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee met supporters naar cafe en dan naar de wedstrijd.
Niet veelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
2 asbakken nog wel, hoeveel rook jij wel niet per dag
Jij fapt en rookt te gelijk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet veel![]()
doe een week met een pakje shag![]()
Maar soms ben ik met mijn ene hand bezig en anders moet ik moeilijk gaan doen met aftikken
Haha, gast..quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, gast..
Geen idee, het is van 22.00 tot 05.00 weet niet tot hoe laat ik ga dus. Maar ben niet van plan om op FOK! te komen
Welk feest?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
22.00 Critical Mass
23.30 Flamman&Abraxas
00.15 Party Animals
00.45 Dune
02.15 Mental Theo
03.30 Darkraver
Helaas bij PH12 geen setjes opgenomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nu de Q-base 2012 open air Frontliner liveset aan het luisteren.
Wat een baas was hij daar zeg live gehoord
B2S vind ik ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas bij PH12 geen setjes opgenomenkut b2s.
Wat een kut camera werkquote:
Kan er niet goed overoordelen, pas 2 feesten gehad.. wel 2x B2S en beide waren super, heel goed geluid.quote:
Ik zou daarheenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
22.00 Critical Mass
23.30 Flamman&Abraxas
00.15 Party Animals
00.45 Dune
02.15 Mental Theo
03.30 Darkraver
Taxi? Waar woon je dan? Trein lijkt me goedkoper..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou daarheenmaar vond de taxi een beetje duur.
Naaktpics gepost?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
Facebook: Account tijdelijk niet beschikbaar
Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
Het is meer voor de terugreis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Taxi? Waar woon je dan? Trein lijkt me goedkoper..
Ik betaal 10 p.p. het is wel prijzig ja.. maargoed je bent wel snel, warm en veilig thuis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is meer voor de terugreis.
Kon dan slapen bij een vriendin in Boxtel. Maar taxi zou 16 euro pp zijn en we zijn met zn tweeen.
Lol ja dat is niet handig neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik betaal 10 p.p. het is wel prijzig ja.. maargoed je bent wel snel, warm en veilig thuis.
Vorige keer ging me broer op zijn bek met zijn nieuwe goede fietsgelukkig voor hem viel de schade mee maar dat kan ook een duur grapje zijn.
Ja naja de kaartjes waren gratis, maar krijg pas volgende week loon en voor 'ff voor de lol' vind ik 30 euro dan weer niet zo grappigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
Maar de kaarten zijn spotgoedkoop dus dat compenseert
Wij hebben er 2 gekocht voor 10euro (incl) kregen er nog 4 gratis bijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lol ja dat is niet handig nee
[..]
Ja naja de kaartjes waren gratis, maar krijg pas volgende week loon en voor 'ff voor de lol' vind ik 30 euro dan weer niet zo grappigdaarnaast nog drankjes halen enzo. Gaan de volgende keer wel.
watte?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Kijk nou maaral is het meer wat voor Beach, wellicht vind jij het ook tof.
quote:
quote:
Oh dat zijn ook fijne prijsjes jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij hebben er 2 gekocht voor 10euro (incl) kregen er nog 4 gratis bij
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
Niemand hoi wp ofzo :S
misgunners :S
Hoihoi grapje hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe maar zo :S
Maar hoe gaat het tussen jou en fanta?
Fijn fijn.quote:
Komt omdat jij zo gemeen tegen mij doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
Niemand hoi wp ofzo :S
misgunners :S
Daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef Plastic_zak het volgende:
lonaa, hoe gaat het met je alcoholisme?
Ja en hoe gaat het met wp?quote:
Nice. Klopt ja, ook druk en weinig behoefte aan FOK!.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fijn fijn.
Hier gaat het lekker. Nog steeds strontverkouden en hoerigdruk, maar alles is fijn
Ik heb je hier een tijdje niet gezien.
Dat snap ik wel. Eerlijk gezegd zit ik ook weinig op FOK!. Druk druk druk. Werk, feestjes, sociale dingen, je kent het wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja en hoe gaat het met wp?
[..]
Nice. Klopt ja, ook druk en weinig behoefte aan FOK!.
prima primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja en hoe gaat het met wp?
[..]
Nice. Klopt ja, ook druk en weinig behoefte aan FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
Ultiem druk weekend. Moet voorbereidend werk doen maar last van uitstellend gedrag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaarheid heerst en heb een druk weekend voor de boegdaar?
Happy hardcore party + feestje van broerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ultiem druk weekend. Moet voorbereidend werk doen maar last van uitstellend gedrag.
Wat ga je allemaal doen?
Gezellig. Ik moet vannacht op een hardstyle e.d. feestje werken. Ik wil niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Happy hardcore party + feestje van broer
Haha pleuris hekel aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gezellig. Ik moet vannacht op een hardstyle e.d. feestje werken. Ik wil niet.
Niet mijn feestje nee. En dubbel zoveel bezoekers als op een "normale" avond.quote:
Feestje .. stoelen.. ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:20 schreef Lonaa het volgende:
Godver. Ik heb morgen een feestje in mijn huis, maar veul te weinig stoelen enzo.
Dacht ik alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet mijn feestje nee. En dubbel zoveel bezoekers als op een "normale" avond.
Ach, mensen moeten toch even kunnen zitten tijdens de koffie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feestje .. stoelen.. ?
Staan tafels is all you need. Tenzij je feestje uit gekke spelletjes zoals stoeldansen bestaat.
En die zou jij afsla.. weigeren/niet doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
Milfjes van nu zijn moeders van mijn vrienden
Ehh jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die zou jij afsla.. weigeren/niet doen?
dat vraag je aan mij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, onzin 5min weer gehad. Wat ga jij doen vanavond WP? Nog wilde plannen?
picsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eindelijk is het laminaat gelegd hier in huis en in mijn kamer, niet meer kamperen dus
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alles staat nog goed, dat doe ik dit weekend wel.
FOK!ken bedoel je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het was 2,5 week afzien idd, maar gelukkig kan ik weer normaal leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |