joepie! De lak zit er overigens wel mooi op, egale dekking enzo, maar ik krijg de randjes niet mooi strak.quote:
Eyeliner kwarstje! En dan zorgen dat de lak goed droog is voordat je met remover aan de slag gaat. Neem ook een kwarstje met harde haartjes, als hij zo zacht is dan werkt het minder goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
joepie! De lak zit er overigens wel mooi op, egale dekking enzo, maar ik krijg de randjes niet mooi strak.
Die had ik niet in huis. Heb dus inderdaad maar een ander kwastje gebruikt, maar die had zachte (maar wel heel korte) haartjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eyeliner kwarstje! En dan zorgen dat de lak goed droog is voordat je met remover aan de slag gaat. Neem ook een kwarstje met harde haartjes, als hij zo zacht is dan werkt het minder goed.
Ik gebruik die van de hema, is 2.50
Een heeft kapotte beeldlijnen (komt nogal eens voor bij het allereerste model) aan de zijkanten. Even met een soldeerbout er over -> voila!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar wat moet je aan gameboy fixen dan?
Oe nicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een heeft kapotte beeldlijnen (komt nogal eens voor bij het allereerste model) aan de zijkanten. Even met een soldeerbout er over -> voila!
En van twee colors maak ik één spic en span model.
Mmmm ja beetje lastig uit te leggen, maar ik gebruik dus die van de hema en hoe hard die haartjes zijn vind ik heel fijn werken!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die had ik niet in huis. Heb dus inderdaad maar een ander kwastje gebruikt, maar die had zachte (maar wel heel korte) haartjes.
Binnenkort maar even een goede kwast halen
Als je film pretendeert wetenschappers te hebben, laat ze dan in elk geval wetenschappelijk gedragen. Anders kun je net zo goed Wayne Knight casten in een biopic over het leven van Usain Bolt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een onzinargument voor waarom een film kut zou zijn, er zijn maar weinig films die een echte wetenschappelijke basis hebben en het zegt nog niets over de kwaliteit van een film. De rest van de punten zijn wel jammer, spijtig maar ik moet de film nog kijken dus m'n verwachtingen liggen lekker laag, kan alleen maar meevallen dan!
Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je film pretendeert wetenschappers te hebben, laat ze dan in elk geval wetenschappelijk gedragen. Anders kun je net zo goed Wayne Knight casten in een biopic over het leven van Usain Bolt.
Is 'ie uit? Volgende week wordt nice dan, episode 4 spelen en het derde seizoen gaan kijkenquote:
Hypothese gefalsifieerd. Or is it? CLIFFHANGERRRRRR!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.
Wetenschap is niets meer dan saaie proefjes duizend keer herhalen tot je de resultaten hebt die je wilt.
Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.
Wetenschap is niets meer dan saaie proefjes duizend keer herhalen tot je de resultaten hebt die je wilt.
Ik sluit me hierbij aan bij SD. Er waren vrij weinig situaties waar het oprecht mis kon gaan als ze een beetje normaal deden. Het was een stel debielen waar je de volgorde van overlijden zo'n beetje kon voorspellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.
Wat een schattige alien-cobra, ik ga hem aaien. Dat hij scherpe tanden heeft maakt me niet uit. Hè verdorie, hij valt me aan, wie had dat verwacht!
De missie was fucked since day 1, want de crew bestaat uit idioten!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.
Wat een schattige alien-cobra, ik ga hem aaien. Dat hij scherpe tanden heeft maakt me niet uit. Hè verdorie, hij valt me aan, wie had dat verwacht!
De missie was fucked since day 1, want de crew bestaat uit idioten!
MAAR NEE!!! We passen onze hypothese gewoon aan en verspreiden dit ene onderzoek over zes artikelen zodat we vaker gequote worden!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hypothese gefalsifieerd. Or is it? CLIFFHANGERRRRRR!
Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude als dat je problemen zijn met die film dan moet het onmogelijk voor je zijn om science fiction films te kijken
Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.
Danku, ik heb weer wat films om te downloadenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.
Ach het verhaal is tenenkrommend slecht, maar zó vreselijk als SD zegt is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man is(vermakelijke film, daar niet van)
Zelfs als je het feit dat Stark in een grot een vrijwel onverwoestbaar pak weet te bouwen en bewapenen uit scrap-metal meeneemt, dan nog steekt Iron Man met kop en schouders boven Prometheus uit als het op geloofwaardigheid aan komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man is(vermakelijke film, daar niet van)
quote:
Alleen als de ANOVA drie studies later met een doodgewone t-toets bleek te kunnen. Maar dan komt plots naar boven dat Ludo alle ladingen bij de factoranalyse uit zijn anus heeft getrokken! PAMPAMPAM! Goede studies, slechte studies.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MAAR NEE!!! We passen onze hypothese gewoon aan en verspreiden dit ene onderzoek over zes artikelen zodat we vaker gequote worden!
Kom, laten we nu langs het NWO gaan met pilotresultaten van zes jaar geleden om centen binnen te harken!
Event horizon was zo wreedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |