abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117845086
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik help je wel keer okay! :*
joepie! De lak zit er overigens wel mooi op, egale dekking enzo, maar ik krijg de randjes niet mooi strak.
pi_117845118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

joepie! De lak zit er overigens wel mooi op, egale dekking enzo, maar ik krijg de randjes niet mooi strak.
Eyeliner kwarstje! En dan zorgen dat de lak goed droog is voordat je met remover aan de slag gaat. Neem ook een kwarstje met harde haartjes, als hij zo zacht is dan werkt het minder goed.
Ik gebruik die van de hema, is 2.50 :)
pi_117845341
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Eyeliner kwarstje! En dan zorgen dat de lak goed droog is voordat je met remover aan de slag gaat. Neem ook een kwarstje met harde haartjes, als hij zo zacht is dan werkt het minder goed.
Ik gebruik die van de hema, is 2.50 :)
Die had ik niet in huis. Heb dus inderdaad maar een ander kwastje gebruikt, maar die had zachte (maar wel heel korte) haartjes.
Binnenkort maar even een goede kwast halen
pi_117845620
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar wat moet je aan gameboy fixen dan?
Een heeft kapotte beeldlijnen (komt nogal eens voor bij het allereerste model) aan de zijkanten. Even met een soldeerbout er over -> voila!

En van twee colors maak ik één spic en span model.
pi_117845672
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Reintji het volgende:

[..]

Een heeft kapotte beeldlijnen (komt nogal eens voor bij het allereerste model) aan de zijkanten. Even met een soldeerbout er over -> voila!

En van twee colors maak ik één spic en span model.
Oe nice :9
pi_117845678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Die had ik niet in huis. Heb dus inderdaad maar een ander kwastje gebruikt, maar die had zachte (maar wel heel korte) haartjes.
Binnenkort maar even een goede kwast halen
Mmmm ja beetje lastig uit te leggen, maar ik gebruik dus die van de hema en hoe hard die haartjes zijn vind ik heel fijn werken! :D
pi_117845752
Godver wat doet mijn hart pijn :')
pi_117845789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een onzinargument voor waarom een film kut zou zijn, er zijn maar weinig films die een echte wetenschappelijke basis hebben en het zegt nog niets over de kwaliteit van een film. De rest van de punten zijn wel jammer, spijtig maar ik moet de film nog kijken dus m'n verwachtingen liggen lekker laag, kan alleen maar meevallen dan! :D
Als je film pretendeert wetenschappers te hebben, laat ze dan in elk geval wetenschappelijk gedragen. Anders kun je net zo goed Wayne Knight casten in een biopic over het leven van Usain Bolt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_117845927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Als je film pretendeert wetenschappers te hebben, laat ze dan in elk geval wetenschappelijk gedragen. Anders kun je net zo goed Wayne Knight casten in een biopic over het leven van Usain Bolt.
Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.

Wetenschap is niets meer dan saaie proefjes duizend keer herhalen tot je de resultaten hebt die je wilt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_117845973
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:39 schreef Tain het volgende:
Walking Dead Episode 4 _O_
Is 'ie uit? Volgende week wordt nice dan, episode 4 spelen en het derde seizoen gaan kijken :D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_117846055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Filmwetenschappers gedragen zich nooit wetenschappelijk, want dat levert hele saaie films op.

Wetenschap is niets meer dan saaie proefjes duizend keer herhalen tot je de resultaten hebt die je wilt.
Hypothese gefalsifieerd. Or is it? CLIFFHANGERRRRRR!
pi_117846180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.

Wat een schattige alien-cobra, ik ga hem aaien. Dat hij scherpe tanden heeft maakt me niet uit. Hè verdorie, hij valt me aan, wie had dat verwacht!

De missie was fucked since day 1, want de crew bestaat uit idioten!
pi_117846501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Uhhuh; de lucht is geschikt om te ademen, dus ik doe m'n helm af. Fuck protocollen, fuck tox-waardes in de lucht, we zijn op een buitenaardse planeet en ik doe m'n helm af.

Wat een schattige alien-cobra, ik ga hem aaien. Dat hij scherpe tanden heeft maakt me niet uit. Hè verdorie, hij valt me aan, wie had dat verwacht!

Ik sluit me hierbij aan bij SD. Er waren vrij weinig situaties waar het oprecht mis kon gaan als ze een beetje normaal deden. Het was een stel debielen waar je de volgorde van overlijden zo'n beetje kon voorspellen :D
pi_117846514
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

:D dude als dat je problemen zijn met die film dan moet het onmogelijk voor je zijn om science fiction films te kijken
pi_117846549
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:58 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hypothese gefalsifieerd. Or is it? CLIFFHANGERRRRRR!
MAAR NEE!!! We passen onze hypothese gewoon aan en verspreiden dit ene onderzoek over zes artikelen zodat we vaker gequote worden! :7
Kom, laten we nu langs het NWO gaan met pilotresultaten van zes jaar geleden om centen binnen te harken! *O*
pi_117846719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D dude als dat je problemen zijn met die film dan moet het onmogelijk voor je zijn om science fiction films te kijken
Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.
pi_117846963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Event Horizon, Alien (fucking hell, zelfs een chick als Ellen Ripley zonder opleiding of iets is beter in het volgen van wetenschappelijk protocol dan de hele Prometheus-crew bij elkaar), Sphere, The Abyss, Iron Man, zelfs Sunshine; stuk voor stuk films waarbij de wetenschap geloofwaardig is.
Het hoeft niet realistisch te zijn, maar FFS, laat de rol bij het personage passen.
Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man is :') (vermakelijke film, daar niet van)
pi_117847004
quote:

[..]

Danku, ik heb weer wat films om te downloaden :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 11:31:16 ]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:30:43 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_117847106
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nouja ik moet de film nog kijken, maar als Iron Man serieus geloofwaardiger is dan deze dan is het echt bizar kut slecht op alle fronten, want Iron Man is :') (vermakelijke film, daar niet van)
Ach het verhaal is tenenkrommend slecht, maar zó vreselijk als SD zegt is het nou ook weer niet :P

Van sommige personages snap ik niet dat ze überhaupt in de film zitten, bepaalde scene's zijn extreem cliché en de personages reageren overal heel erg dom en naïef op. Maargoed het ziet er wel leuk uit en je bent weer anderhalf uur braaf van de straat :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_117847204
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zelfs als je het feit dat Stark in een grot een vrijwel onverwoestbaar pak weet te bouwen en bewapenen uit scrap-metal meeneemt, dan nog steekt Iron Man met kop en schouders boven Prometheus uit als het op geloofwaardigheid aan komt.
pi_117849200

FUCK YES!!!!!
pi_117849744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:

FUCK YES!!!!!
_O_
pi_117852893
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

MAAR NEE!!! We passen onze hypothese gewoon aan en verspreiden dit ene onderzoek over zes artikelen zodat we vaker gequote worden! :7
Kom, laten we nu langs het NWO gaan met pilotresultaten van zes jaar geleden om centen binnen te harken! *O*
Alleen als de ANOVA drie studies later met een doodgewone t-toets bleek te kunnen. Maar dan komt plots naar boven dat Ludo alle ladingen bij de factoranalyse uit zijn anus heeft getrokken! PAMPAMPAM! Goede studies, slechte studies.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:17:55 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_117864466
quote:

[..]

Event horizon was zo wreed :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_117866351
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Event horizon was zo wreed :9
Hij komt hier binnen! Binnenkort ff kijken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')