quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef wiselius het volgende:
link naar het huisje
De hond betreft een Newfoundlander. uit ervaring is gebleken dat deze honden niet graag in een mand liggen.
tis niet de bedoeling om 'm er permanent in te laten wonen. Meer voor als ie buiten is als we een keertje niet thuis zijn en hij zou willen schuilen (wat ook vaak nog de vraag isquote:.-my 2 cents: ik zou m niet in t tuinhuis laten wonen
er ligt gewoon straatzand onder de tegels.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:40 schreef CafeRoker het volgende:
Ligt er echt wit zand onder de tegels, of is het vermengd met een klein beetje cement?
Ik zag nu het huisje pas, zal wel loslopen. Vergeet maar wat ik vroegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:41 schreef wiselius het volgende:
[..]
er ligt gewoon straatzand onder de tegels.
Heb je misschien een link naar het product wat je bedoelt? met een snelle google zie ik het niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:43 schreef CafeRoker het volgende:
Je hebt kant en klare vloerisolatie voor op zolder. Als het ware piepschuimplaten met daarop een houtachtige looplaag. Misschien is het iets om dat palletgedoe te vergeten en gewoon die dingen neer te leggen?
nee, geen idee. Schoonpa stelde het voor toen ik hier wilde gaan isoleren. Ik zal het nog eens vragen al denk ik dat er hier op forum mensen het ook wel kennen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef wiselius het volgende:
[..]
Heb je misschien een link naar het product wat je bedoelt? met een snelle google zie ik het niet.
De lichaamswarmte van de hond blijft ook binnen (in de hond dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:08 schreef tiho1 het volgende:
Dat zijn fermacel vloerelementen.
Isoleren zonder verwarmen is een vrij zinloze actie. Deze platen zijn dan ook erg duur en onnodig in een blokhut. Dauw er dan idd eps onder als je perse wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |