Nog erger dan TS zijn mensen die het over "oortjes" hebben als het over een koptelefoon gaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg je als je je laatste oortje versnoept
Ow wacht...
Oh, moet ik ff andere afbeelding zoeken ..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef Keskin58 het volgende:
Het is een godverdomme dre beats studio zwart gek!
Hoe kan je eigenlijk zo dom zijn? Eerst al die shit kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef Keskin58 het volgende:
Het is een godverdomme dre beats studio zwart gek!
Goede rap zin, wacht ik ga verder:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
HOU NOU IS JE KUT GODVERDOMME BEK WANT IK BEN AAN HET STRESSEN
KUT JONG DIE HEM HEEFT GESTOLEN!!!!! Niet gestolen misschien ligt hij nog wel in de bus of ben je wezen kijken. En wij heeft hem verloren of laten liggen uiteindelijk juistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Keskin58 het volgende:
Godverdomme kuthoer tievusleijer diegene die hem heeft!
Ik hoop letterlijk dat hij dood gaat!
Ging vandaag met de bus naar school en kwam er achter dat ik mijn dre beats in de bus had laten liggen!!!! GODVERDEDUMME!B!!!!
Ben nu eckt pissig 300euro foetsie doei!
Klacht lijkt me duidelijk?
KUT JONG DIE HEM HEEFT GESTOLEN!!!!!
Ik zou er ook vanaf willen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe kan je eigenlijk zo dom zijn? Eerst al die shit kopen.En dan nog laten liggen ook?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een bmw als een fiat panda ook een auto is en minder duur is?
ROT OP TERINGJOOD, OF BEN JE EEN NEGER? CARE!!!! IK RAM JE DOOD!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goede rap zin, wacht ik ga verder:
KAP MET ZEIKEN UIT JE NEK JE ZIT MN HEADPHONES TE FLESSEN
Zo wie maakt de volgende zin?
Hij had zijn 300 euro beter kunnen verbrandenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er ook vanaf willen...
Maar ik zou die meuk al niet eens kopen.
JE MOEDER TOPICSTARTER, WE WILLEN JE MOEDER BLOOT!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
ROT OP TERINGJOOD, OF BEN JE EEN NEGER? CARE!!!! IK RAM JE DOOD!
MIJN DRE WAS ZWART ZOALS EEN NIGGER, IK PULL DE TRIGGER WANT HIJ WAS GODVERDOMME NIET ROOD!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
ROT OP TERINGJOOD, OF BEN JE EEN NEGER? CARE!!!! IK RAM JE DOOD!
DAN ZIEN WE TEMINSTE HAAR SCHAAMLIPPEN ROOD ZAT LAATS NOG MET JE MOEDER...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
JE MOEDER TOPICSTARTER, WE WILLEN JE MOEDER BLOOT!
AAN DE WITTE POEDER.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:36 schreef StormS.A het volgende:
[..]
DAN ZIEN WE TEMINSTE HAAR SCHAAMLIPPEN ROOD ZAT LAATS NOG MET JE MOEDER...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |