en je bent gewoon lekker, dat scheelt altijd wel op foto'squote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot die compromis waren wij ook gekomen ja.
Hele dag zuipuuuuhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom zit ik dus nou ziek thuis
ik voor af en toe hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ouzo vind ik eigenlijk alleen lekker in Griekenland en in Griekse restaurants
I'm tempted to set deze post van jou in m'n sig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:27 schreef GSbrder het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit iemand in dat ding waar een speciaal ding voor is aangedingest?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
I'm tempted to set deze post van jou in m'n sig.
Ha rempiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je bent gewoon lekker, dat scheelt altijd wel op foto's![]()
Eens testen op de meet danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]. Als je dat in real life tegen me zou zeggen zou ik je minstens een kwartier niet meer aan durven kijken
.
dik 200quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
TT + 200 is mijn post aantal van vandaag
kennelijkquote:
Oeh die is wel zeer nice ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
jij hebt geen enkele reden om verlegen te zijn sweetiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]. Als je dat in real life tegen me zou zeggen zou ik je minstens een kwartier niet meer aan durven kijken
.
Dankjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Tamashii het volgende:
Daaaaaaar gaaaaaaat zeeeeeee! En zoveeel schoonheid heb ik nooit gezien.
onee nou heb ik die weer in m'n hoofdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Tamashii het volgende:
je post niet alleen hierquote:
quote:
Alleen als jij op de POLmeet komtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh die is wel zeer nice ja.
ga jij hier trouwens ook eens meeposten
quote:
Ik was maar plaats 17 op fokquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Doe dat lijstje eens toveren
Eerlijk, neen.quote:
Ik zeg doen.quote:
Zolang hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:33 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh baby, I will love you till the end of time. I will wait a million yeaaars.
GF is de lijstjes tovenaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Doe dat lijstje eens toveren
quote:
Ik kan zo op de motor stappen hoor, half uurtjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:33 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh baby, I will love you till the end of time. I will wait a million yeaaars.
Echt hea.quote:
Ik niet, want hij laad niet. Nu maar Lana Del Ray remixxxxx.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onee nou heb ik die weer in m'n hoofd
Vertel mijn zelfvertrouwen datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt geen enkele reden om verlegen te zijn sweetie
Ik zeg niet doen, zeker niet met andere personen!quote:
Stel je niet aan. Het zijn allemaal toffe gasten. Zelfs GS, voordat ie instort na een fles proseccoquote:
Dat nummer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Tamashii het volgende:
I knowquote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt hea.
[..]
Ik niet, want hij laad niet. Nu maar Lana Del Ray remixxxxx.
Dan slaap ik denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan zo op de motor stappen hoor, half uurtje
volgens mij heb je toch aardig wat mannen versleten afgelopen jaarquote:
Oeh, ja, eng, andere.... PERSONEN...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zeg niet doen, zeker niet met andere personen!
Pfft. Hoe vaak heb ik ruzie gehad met V_P of zo'n Ziba. En GS vind ik al helemaaaaal eng.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het zijn allemaal toffe gasten. Zelfs GS, voordat ie instort na een fles prosecco
doet ze wel, ik heb d'r al een keer gemeetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je naar fok!meets gaan! Worked for me
1 maar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb je toch aardig wat mannen versleten afgelopen jaar
Thanks voor het compliment. Wat ben je toch lief voor me vandaagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het zijn allemaal toffe gasten. Zelfs GS, voordat ie instort na een fles prosecco
die je bij je had op de Amsterdam meet en onze Ajax liefhebber toch ook?quote:
Ik wil er niet aan denken hoe je dat voor je zietquote:
Ze zijn echt allemaal heel normaal en beschaafd. Ik ben de engste, zie FCquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Hoe vaak heb ik ruzie gehad met V_P of zo'n Ziba. En GS vind ik al helemaaaaal eng.
Ja, ik zat in 't verkeerde jaar. Dan zijn het er twee, kan ik niet veel noemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die je bij je had op de Amsterdam meet en onze Ajax liefhebber toch ook?
Pfoeh, misschien als ik oud en verrimpelt ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn echt allemaal heel normaal en beschaafd. Ik ben de engste, zie FC
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken hoe je dat voor je ziet.
Dat ben ik ook nog niet en toch ga ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfoeh, misschien als ik oud en verrimpelt ben.
Hahaha, statistisch gezien moet dat wel ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
ik heb tot op heden eigenlijk alleen redelijk normale Fokkers gemeet
dus ik zal dan wel de vreemde zijn![]()
+1quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
dat gemiddelde heb ik nooit gehaald qua damesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zat in 't verkeerde jaar. Dan zijn het er twee, kan ik niet veel noemen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
Ja jij bent stoer. Ik alleen met drank op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog niet en toch ga ik
Gezelligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jij bent stoer. Ik alleen met drank op.
Ik zie het al voor me. In het begin ben ik een heel stil meisje en dan na 5 drankjes zoen ik iedereen vol op de mond.
zelfs na 5 drankjes doe ik dat nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. In het begin ben ik een heel stil meisje en dan na 5 drankjes zoen ik iedereen vol op de mond.
Als je maar bij mij begint vind ik alles bestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Versleten is ook een groot woordquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gemiddelde heb ik nooit gehaald qua dames
beetje jaloers gewordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
damn ik wil ook een jointquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Ik draai maar eens een jointje, al ben ik nu als enige verantwoordelijk voor onze website.
Alle stats zien er goed uit.
Voor de statistieken tellen ze meequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Versleten is ook een groot woord. Een ONS'je en de andere ietsje meer
.
Ik drink me gewoon in voor elke meet. En ik heb er nog nooit meer dan 1 per meet vol op de mond gezoendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat tot weinig opschudding zou leiden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No thanks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook geen keihard-indetouwen-sm-sex-geil.
Wijn, kaarsjes, strelen, zoenen.
Die geil.
rare dagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
Maandag ga ik voor het eerst blowen, denk ik
ik heb nog nooit meer dan 0 vol op de mond gezoend bij een meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik drink me gewoon in voor elke meet. En ik heb er nog nooit meer dan 1 per meet vol op de mond gezoend
Sta je er achterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan nergens tegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs na 5 drankjes doe ik dat nog niet![]()
ik heb niet eens 10 dames in m'm hele carriere gehadquote:
Ik heb altijd standard wiet in huis liggen, maar ik blow bijna nooitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rare dag
ik heb mijn eerst joint op Jamaica gerookt
how obvious
zucht, daar heb ik ook zin. Maar al wodka en vriend slaapt op de bank.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Ik draai maar eens een jointje, al ben ik nu als enige verantwoordelijk voor onze website.
Alle stats zien er goed uit.
Ik ook niet. 2,5 fles proos, 2 malibu-cola en 3 bier en je kan me uit de gracht trekken.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest colasproeiend hard lachen
Ik ben vast niet zo. Hoop ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je maar bij mij begint vind ik alles best
Niks mis meequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet eens 10 dames in m'm hele carriere gehad
Wat heeft hij fout gedaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
zucht, daar heb ik ook zin. Maar al wodka en vriend slaapt op de bank.
En hahahaha, ik kan zelf niet draaien.![]()
Als jij er bent ben jij de enige.quote:
Samen met iemand die het regelmatig doetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rare dag
ik heb mijn eerst joint op Jamaica gerookt
how obvious
Ja, ik wil wel eens weten hoe het is. Vooral gezien de ervaringen die ik lees. Als dat ook op mij werkt kan ik dat wel gebruikenquote:
Ja, maar jullie zijn ook in de meerderheid!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik drink me gewoon in voor elke meet. En ik heb er nog nooit meer dan 1 per meet vol op de mond gezoend
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat tot weinig opschudding zou leiden.
Betyar doet dat namelijk ook.
Topquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel eens weten hoe het is. Vooral gezien de ervaringen die ik lees. Als dat ook op mij werkt kan ik dat wel gebruiken
Oh gekkie, nooit aan beginnen op deze manier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
Laatste keer dat ik geblowd heb, was een maandje terug met een vriendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
Laatste keer dat ik geblowd heb was op de meet bij myraela, was gezellig
Wees niet zo'n wijf.quote:
Ja jezus, dat is door elkaar drinken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook niet. 2,5 fles proos, 2 malibu-cola en 3 bier en je kan me uit de gracht trekken.
Het gaat toch ook niet om de kwantiteit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet eens 10 dames in m'm hele carriere gehad
See what i eerder posttequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh gekkie, nooit aan beginnen op deze manier.
Zoiets moet voorkomen. Niet gepland worden!
De Heren van het Huisje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
Laatste keer dat ik geblowd heb was op de meet bij myraela, was gezellig
Nou....een goeie kwantiteit aan kwaliteit is natuurlijk nooit wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de kwantiteit?
laatste keer dat ik geblowd heb was vorige eeuwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik geblowd heb, was een maandje terug met een vriend
Daarvoor al een half jaartje niet geblowd.
Wie zijn jullie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn ook in de meerderheid!
zou heel graag komen, mja ik ga zaterdag ook al stappenquote:
Holy shit das lang geleden!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik geblowd heb was vorige eeuw
damn, how sad
Op de bank?quote:
Ja ik weet niet alles meer hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
De Heren van het Huisje!
En plompzakken!
Die gaat diep.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou....een goeie kwantiteit aan kwaliteit is natuurlijk nooit weg
Aaah. Tsja. Blowen is best oke. Op zijn tijd. Ik moest laatst geweldig lachen. Iedereen lachen. Lache lachen lachen en dat zijn de beste avonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee joh. Maar dat eerste wat je beschreef... zo ben ik ook
dat is dan ook weer zo jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de kwantiteit?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k gooi er vantevoren ook maar eens flink wat alcohol in dan![]()
sowieso.. bepaalde biAtches hebben een slechte invloed op mijdat ik dit ga doen
Ik heb al 3x geblowd. Maar ik voelde er amper wat van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
Mannen! Het vreselijke geslacht.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aaah. Tsja. Blowen is best oke. Op zijn tijd. Ik moest laatst geweldig lachen. Iedereen lachen. Lache lachen lachen en dat zijn de beste avonden.![]()
3x vind ik niet veel. Ik heb het zeker wel honderden keren gedaan vroeger zeg maar als zelfmedicatiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al 3x geblowd. Maar ik voelde er amper wat van.
Ja, erg moe denk ik.quote:
ik leg je vast en ga m'n zweepje zoekenquote:
Vreselijk sexyquote:
Minder wodka-red bullquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, erg moe denk ik.Ik ben nog fucking wakker, niet normaal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik leg je vast en ga m'n zweepje zoeken
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, erg moe denk ik.Ik ben nog fucking wakker, niet normaal.
WOW. Ik vond dat ik het al veel had gedaan en dat kwam niet eens door mezelf. Ex gehad die het constant deed. Maarja, ervaring is goed en ik doe het nu 4 keer per half jaar ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
3x vind ik niet veel. Ik heb het zeker wel honderden keren gedaan vroeger zeg maar als zelfmedicatie
Ohja? OHJA?!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik leg je vast en ga m'n zweepje zoeken
volgens mij wordt het tijd voor een blow meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WOW. Ik vond dat ik het al veel had gedaan en dat kwam niet eens door mezelf. Ex gehad die het constant deed. Maarja, ervaring is goed en ik doe het nu 4 keer per half jaar ofzo.
JA!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. WOU JE DOEN DAN!!!quote:
Zeg, er zijn ook nog mensen die zich er verre van houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het tijd voor een blow meet
Ik heb een tijd lang elke dag beblowd, maar das alweer meer dan 10 jaar terug. Ik werd er op een gegeven moment paranoide en melancholisch van. Not good dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WOW. Ik vond dat ik het al veel had gedaan en dat kwam niet eens door mezelf. Ex gehad die het constant deed. Maarja, ervaring is goed en ik doe het nu 4 keer per half jaar ofzo.
Is het ook niet. Maar ik heb niet heel erg de neiging om het aantal op te schroeven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
3x vind ik niet veel. Ik heb het zeker wel honderden keren gedaan vroeger zeg maar als zelfmedicatie
Die hadden we! Maar die ging niet doorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik echt een zombie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar komen geen zweepjes en handboeien aan te pas hoor, maar wellicht kan dat een keer jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet jou toch ook eens een keertje meeten :y
alles met mate(n) hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang elke dag beblowd, maar das alweer meer dan 10 jaar terug. Ik werd er op een gegeven moment paranoide en melancholisch van. Not good dus
Met wie wat waar?!quote:
Jou slaan natuurlijk. Of je nek mishandelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JA!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. WOU JE DOEN DAN!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik echt een zombie.Dan doe ik hihihihi
![]()
![]()
en dan fuck
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan hihihihi
![]()
![]()
![]()
en dan
![]()
![]()
![]()
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan fuck
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan hihihihi
![]()
![]()
![]()
en dan
![]()
![]()
![]()
En vergeet de vreetkicks nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan fuck
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan hihihihi
![]()
![]()
![]()
en dan
![]()
![]()
![]()
Klinkt erg heftig ja. Lijkt me vreselijk. Ik vind het soms leuk. Maar soms denk ik, ho stop niet meer of vaker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang elke dag beblowd, maar das alweer meer dan 10 jaar terug. Ik werd er op een gegeven moment paranoide en melancholisch van. Not good dus
He dat kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet de vreetkicks niet
Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met wie wat waar?!
[..]
Jou slaan natuurlijk. Of je nek mishandelen.
Oeh. Oke. Wanneer is de volgende dan?quote:
ja doe maar ja, miss leer je wat harder te bijtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met wie wat waar?!
[..]
Jou slaan natuurlijk. Of je nek mishandelen.
die heb ik ook wel zonder te blowenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1x in de zoveel maanden kan ook absoluut geen kwaad verder. Soms blow ik 6 maanden niet en dan blow ik 3 dagen elke avond wat. Tegenwoordig doe ik met 1 zakje wiet ruim een jaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt erg heftig ja. Lijkt me vreselijk. Ik vind het soms leuk. Maar soms denk ik, ho stop niet meer of vaker.
Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo herkenbaar
ik volg er dan niks meer van en dan snap ik het niet meer en zit ik vanen helemaal verdwaasd en ditdat en dan HUHHHHHH enzo :$
13 oktober, volgende week zaterdag in Utrecht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh. Oke. Wanneer is de volgende dan?
Trusten Vinniiee!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik duik mijn bed maar eens in. Welterusten en tot later vandaag
Was ook echt een leuke meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef JJH het volgende:
Toen bij Myr heb ik er ook wel van genoten, was ook mijn laatste keer.
Crap inderdaad. Zakken met celebrations leeg gegeten. Daarnaast heb ik ook altijd zoiets van; nu is het nog leuk. Dan doe ik mijn ogen dicht en denk ik; omg dadelijk is het misschien niet meer leuk WAT MOET IK DAN DOEN! en dan voel ik me kut en heel raar in mijn hoofd en dan probeer ik op te letten en dann lukt het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
truste manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
de laatste meet bij Myrquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef JJH het volgende:
Toen bij Myr heb ik er ook wel van genoten, was ook mijn laatste keer.
Welterusten!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Juli 2011quote:
Trustenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trusten Vinniiee!Slaap ze!
Trustenquote:
Trustenquote:
Trustenquote:
die heb ik gemist, geheid op vakantiequote:
aan t werk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:55 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog even ergens wat scoren.
Caffeine om precies te zijn.
Duh Haag was het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
13 oktober, volgende week zaterdag in Utrecht.
Wow, je gaat wel hard danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Crap inderdaad. Zakken met celebrations leeg gegeten. Daarnaast heb ik ook altijd zoiets van; nu is het nog leuk. Dan doe ik mijn ogen dicht en denk ik; omg dadelijk is het misschien niet meer leuk WAT MOET IK DAN DOEN! en dan voel ik me kut en heel raar in mijn hoofd en dan probeer ik op te letten en dann lukt het allemaal niet meer.
shit wat snel. Dan moet ik me erg geestelijk voorbereiden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
13 oktober, volgende week zaterdag in Utrecht.
Is er dan nog een meet??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
shit wat snel. Dan moet ik me erg geestelijk voorbereiden.
Den haag zou wel beter zijn aangezien ik beide dagen om 6.30 moet werken en dan vraag ik gewoon de zondag vrij.quote:
Ja ik begrijp het ook niet zo goed. Ik ga bijna altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je gaat wel hard dan
Ik word altijd heel rustig van wiet (tenzij ik echt high word, dan ga ik over vaenw nadenken en filosoferen enzo). Gewoon muziekie opzetten en lekker genieten
Heb je niet nodig, iedereen is om 21:00 weer naar huis om op de kinderen te passen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Den haag zou wel beter zijn aangezien ik beide dagen om 6.30 moet werken en dan vraag ik gewoon de zondag vrij.
Sureeeeeeee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, iedereen is om 21:00 weer naar huis om op de kinderen te passen.
Welnee, gewoon zo'n klein flesje wijn scoren bij de AH to go op weg naar de meet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
shit wat snel. Dan moet ik me erg geestelijk voorbereiden.
scheelt nogal, maar meeste meets gaan toch aardig lang doorquote:
Gemiddelde leeftijd: 41.quote:
Hahahahaha, dan ben ik al van de kaart.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, gewoon zo'n klein flesje wijn scoren bij de AH to go op weg naar de meet.
gaat dat zo snel jij jou?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha, dan ben ik al van de kaart.
klopt, je krijgt zo'n grote niet eens halfleegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha, dan ben ik al van de kaart.
Fuck u, ik had toen al 2 of 3 glazen op!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt, je krijgt zo'n grote niet eens halfleeg
Ik 14quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fuck u, ik had toen al 2 of 3 glazen op!
Geestelijk ben ik 40.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach je bent nog een jonkie!
Volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh. Oke. Wanneer is de volgende dan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
sla me maar hoor, ik verdien het, straf mij.. zo gemeen
Nee, zonder grappen, ik ben maar een paar jaar ouder dan tammiequote:
Oke 30 grapjon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn, dan is alzheimer bij jou al om de hoek
Ach, een jonkie dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, zonder grappen, ik ben maar een paar jaar ouder dan tammie.
Juistquote:
Dit gaat te ver voor mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, als we ons nou samenvoegen, danzijn we even oud
trusten Capstan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:05 schreef Capstan het volgende:
Nou, mensen, het was gezellig om hier eens voor het eerst te komen kijken. Ik ken nog lang niet iedereen, maar dat komt vast nog wel
Welterusten!
En honderd keer zo gek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, zonder grappen, ik ben maar een paar jaar ouder dan tammie.
Komt zeker. Goede nacht. Slaaaaap leeeekkkkkeeerrrr.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:05 schreef Capstan het volgende:
Nou, mensen, het was gezellig om hier eens voor het eerst te komen kijken. Ik ken nog lang niet iedereen, maar dat komt vast nog wel
Welterusten!
truste man :wquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:05 schreef Capstan het volgende:
Welterusten!
Dat is dan schrikken elk jaar.quote:
ja.. niemand om het op uit te oefenen atmquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. niemand om het op uit te oefenen atm
Je had toch wel iemand? Watskebeurt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. niemand om het op uit te oefenen atm
SNNNNNNNNNNNFFFFFquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan mij heb je om diverse redenen weinig helaas
eh? ik heb al heul lang niemand hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had toch wel iemand? Watskebeurt?
Ah nee hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eh? ik heb al heul lang niemand hoorik ben een verstokte, verzuurde vrijgezel
WAT is deze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
eh? ik heb al heul lang niemand hoorik ben een verstokte, verzuurde vrijgezel
ja nu heb ik jou ja.. jij warmt mijn bevroren hartje weer op.. maar het is pril en ik vind het allemaal nog een beetje eng, maar wel heerlijk, want jou als mijn eega.. dat.. bohhhhquote:
Nee. Ik ben één keer geschrokken bij de Blockbuster met spiegels aan het plafond, toen ontdekte ik dat ik een kale plaat heb.quote:
Ooooooh wat een warmte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nu heb ik jou ja.. jij warmt mijn bevroren hartje weer op.. maar het is pril en ik vind het allemaal nog een beetje eng, maar wel heerlijk, want jou als mijn eega.. dat.. bohhhh![]()
Hier mort ik nog even om lachenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Ik ben één keer geschrokken bij de Blockbuster met spiegels aan het plafond, toen ontdekte ik dat ik een kale plaat heb.
Toen ben ik de volgende dag maar naar de kapper gegaan en m'n lange manen maar laten afscheren
Ram die dildo er gewoon in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu lig ik vannacht toch weer eenzaam ende alleen in m'n bed.. helemaal koud en rillerig en slechts mijn kat om aan op te warmen.. zo zwaar heb ik het
zielugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu lig ik vannacht toch weer eenzaam ende alleen in m'n bed.. helemaal koud en rillerig en slechts mijn kat om aan op te warmen.. zo zwaar heb ik het
gaat fietsen met je dildo verdommequote:
Jij hebt nog altijd meer dan ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Ja jongens, even overschakelen op phone zodat ik langzamerzeker de slaap kan vatten.
Dat is wat ik ook doequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Ja jongens, even overschakelen op phone zodat ik langzamerzeker de slaap kan vatten.
Ah joh, ik ben half zo oud als jij en heb ook een kale kopquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Ik ben één keer geschrokken bij de Blockbuster met spiegels aan het plafond, toen ontdekte ik dat ik een kale plaat heb.
Toen ben ik de volgende dag maar naar de kapper gegaan en m'n lange manen maar laten afscheren
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
age is just a numberquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben half zo oud als jij en heb ook een kale kop.
heb m zelf moeten maken hoor.. bloed zweet en tranen :$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]je kan op een bed slapen
![]()
Zo iets opzich heet al luxe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |