Zegt vooral heel veel over hemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
ja da's echt tof![]()
En hij si echt een fucking klootzak, maar ja, dat wist ik ook eigenlijk al heel lang natuurlijk![]()
Had alleen niet verwacht dat hij het nog erger zou doen als ik weg was. Wat een kneus, serieus
Nee man!quote:
O ja, Haagse Harry had er nog ergens een "kankah" tussen gezetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man!![]()
Da's Jeroen Smits (die moppentapper-faalhaas) met nog een andere dude![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zieke_House
ja dat hoeft dan van mij weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, Haagse Harry had er nog ergens een "kankah" tussen gezet
Het was nog leuk toen alleen Haagse Harry het deedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat hoeft dan van mij weer niet![]()
Plat Haags is heerlijk hoor, op zijn tijd, maar dat letterlijke gekanker tussendoor mogen ze skippen.
mijn god wat slechtquote:
NEINZ!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zijn er nog meisjens online die regelmatig panties dragen?
Hardop lezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga geeneens proberen om dat te snappen.
Best vaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zijn er nog meisjens online die regelmatig panties dragen?
gewoon fonetisch (hardop) lezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga geeneens proberen om dat te snappen.
en dan kom jij nog uit Delluf ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Waar kan ik goedkope maar een beetje goede (dikke) zwarte panties kopen?quote:
quote:
Is nog steeds heel moeilijk.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan kom jij nog uit Delluf ook!
We hadden vroegah 3 stripboeken en het groengeile boekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
de strekking is bagger dus die woorden doen er ook niet zo toequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waar kan ik goedkope maar een beetje goede (dikke) zwarte panties kopen?
[..]
[..]
Is nog steeds heel moeilijk.
Snap de strekking wel, maar nog steeds niet elk woord.
vroegâh, mauiuh ahwuh tèd!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden vroegah 3 stripboeken en het groengeile boekje
Goedkoop weet ik niet zo, ik haal ze meestal bij v&d. Iets duurder, maar wel stevig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waar kan ik goedkope maar een beetje goede (dikke) zwarte panties kopen?
[..]
[..]
Is nog steeds heel moeilijk.
Snap de strekking wel, maar nog steeds niet elk woord.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de strekking is bagger dus die woorden doen er ook niet zo toe![]()
Mijn vader heeft een keer een heel jaarverslag van zijn werk (semi-overheid in Den Haag) in het Haags gemaakt en dat zo aangeboden aan B&W
Die heb ik heul niet.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de strekking is bagger dus die woorden doen er ook niet zo toe![]()
Mijn vader heeft een keer een heel jaarverslag van zijn werk (semi-overheid in Den Haag) in het Haags gemaakt en dat zo aangeboden aan B&W
Bwhehehhehehehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit boek heb ik nog ergens liggen geloof ik
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet.
Vroegah wel trouwens.
quote:-Heb je zo'n dag vèfenvèftigduizend èzeâhren pèpen zittuh bèvèle
-Kom je afgepèguhrd thuis, wèf uìt, kachel uìt
- Mot je met je kouwe klauwe oâk nog eins un keiâhrtje houties in duh kachel douwe.
-nâh, mâugen wè ons, gelukkig, duh trotse èguhnaâhrs noeme van un witmarmeâhren kuipbad
-En dâh, gaan wè dan eins lekkeâh un pâh uurties in legge.
-Ja, ‘ns eventies duh dagelèkse sleur van je lèf spoele.
-’n Lekkeâh legbad. Ik ken eâh niet meiâh buìtuh, buìtuh un lekkeâh legbad.
-Je komp eâh wel helemaal geâhrimpeld uìt, mâh dat zal men un zôhg weze.
-Lekkeâh, hoâh. Effe met duh zeip spele, effe plonze.
-Fèn, jongen, effe drève, effe bôhrele.
-Effe duike, hè, effe, golve.
-Hè, effe pleèt op deze Haag centrale veâhrleje, hoâh.
-Lekkeâh, hoâh
-M’n legbad is m’n èguh privédomèn.
-Dâh hebbuh ze mâh maui van af tuh blèven.
-Zal ik alsjeblief zelf mâuge uìtmake wanneiâh ik in m’n legbad gaat?
-Zeg, als jè mocht kiezen tussen Jayne Mansfield en un lekkeâh legbad? Nei.
-Tuuhrrelèk, jongen, je legbad, één van duh wèniguh plekkies wâh je je èguh nog ken uìtleve. Één van duh wèniguh plekkies; je legbad.
Ik kan het wel. Maar kost moeite, en ik wil toch heel niet nadenken op dit uur.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Bambi, probeer eens fonetisch voor te lezen
[..]
Naar hoge cijfers bij dernier kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vooral dat dikkere vind ik lastig inschatten zonder het aan te trekken, mwehe. Maat weet ik nu wel ongeveer van de HEMA-panties, en dat is vast overal hetzelfde.
Daim chocolade hieroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan het wel. Maar kost moeite, en ik wil toch heel niet nadenken op dit uur.
Omnom. Milka-oreo chocolade.
Dat weet ik wel, maar wanneer is hij dan zo dik dat het er ook echt zwart uit begint te zien, en je niet meer meteen alle moedervlekken aan kan wijzen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar hoge cijfers bij dernier kijken.
dat ligt aan je moedervlekkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar wanneer is hij dan zo dik dat het er ook echt zwart uit begint te zien, en je niet meer meteen alle moedervlekken aan kan wijzen?
Ik pak minimaal 40 met lichtgevende benen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar wanneer is hij dan zo dik dat het er ook echt zwart uit begint te zien, en je niet meer meteen alle moedervlekken aan kan wijzen?
Gewoon een voorbeeld. Ik wil dat hij wel goed 'dicht' is zeg maar. Neigend naar zo'n dunne legging, maar dan in pantyvorm.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ligt aan je moedervlekken
Maar vind je dat serieus een issue? Je moedervlekken op je benen? Of is het gewoon een voorbeeld?
Dan onthoud ik die iig. Thanks.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pak minimaal 40 met lichtgevende benen.
FTFYquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Arm in de bek van een krokodil stoppen en dan zo van "kreg nâh wat, hè bèt"
Goeden legging kopen en daar sokken aan vastnaaienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld. Ik wil dat hij wel goed 'dicht' is zeg maar. Neigend naar zo'n dunne legging, maar dan in pantyvorm.
[..]
Dan onthoud ik die iig. Thanks.
letten mannen zoberzo echt NIET op hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iedereen mag mijn moedervlekken zien, ze zijn prachtig.
Moedervlekkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iedereen mag mijn moedervlekken zien, ze zijn prachtig.
Ik zou zeggen 60, maar dan wel omdat ik 40 gewoon nooit draag want koudquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld. Ik wil dat hij wel goed 'dicht' is zeg maar. Neigend naar zo'n dunne legging, maar dan in pantyvorm.
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden legging kopen en daar sokken aan vastnaaien
Ooit ging het ook tot 80, dat was helemaal zwart. (Qua dichtheid net een maillot, maar niet zo dik) Maar ik denk dat 60 meer in de richting is dan 40. Tenminste, van de dingen waarvan ik zeker ben dat ze ze verkopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Zoiets?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden legging kopen en daar sokken aan vastnaaien
Ik let er ook helemaal niet op. Bij mezelf en bij anderen niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
letten mannen zoberzo echt NIET op he
Die kijken alleen naar tetten en kont.
Eensgezindheid.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 60, maar dan wel omdat ik 40 gewoon nooit draag want koudIk denk altijd zo: 15 is heeel dun en trek ik altijd kapot, 20 is de dikte voor een net feest, 60 is kwa seizoen zeg maar nu.. en 100 denier is meer een legging
Nog steeds hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooit ging het ook tot 80, dat was helemaal zwart. (Qua dichtheid net een maillot, maar niet zo dik) Maar ik denk dat 60 meer in de richting is dan 40. Tenminste, van de dingen waarvan ik zeker ben dat ze ze verkopen.
Oehh. Primark moet ik ook nog heen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog steeds hoorHEMA heeft 100 en ik heb nu 100+thermo van primark
Hehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eensgezindheid.
Alleen heb ik het niet zo snel koud.
Ik las het! Handig om te weten voor van de winter.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog steeds hoorHEMA heeft 100 en ik heb nu 100+thermo van primark
Daar let ik nooit opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 60, maar dan wel omdat ik 40 gewoon nooit draag want koudIk denk altijd zo: 15 is heeel dun en trek ik altijd kapot, 20 is de dikte voor een net feest, 60 is kwa seizoen zeg maar nu.. en 100 denier is meer een legging
2 pond was iequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh. Primark moet ik ook nog heen.En bij maat kan ik gewoon groot aanhouden, mwehe. Nee even kijken hoor, bij de HEMA had ik 40/42.
Maar denk dat 100 nu nog wel een beetje overkill is.
Ik normaal ook. Daarom kwam ik het nu vragen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op. Ik pak altijd maar wat
.
Eén keer niet gedaan. Prompt 15 te pakken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
.
Ik kijk wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
2 pond was ie100 klinkt heel dik maar het blijft een panty he
spijkerbroek bv is veel warmer. Maar als je geen koukleum bent kun je prima 60 denier aan
ik ga slapen dames, goodnight
Serieus?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
.
Mijn tussenjas is een winterjasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hehe
Ik juist wel. Alles minder dik dan een legging trek ik nu al niet meer aan en eigenlijk zou ik overdag mn winterjas al aan willen. Maar juist omdat ik het zo snel koud heb dwing ik mezelf een tussenin jas aan te trekken
Haha, die trek ik dus vrijwel altijd kapotquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén keer niet gedaan. Prompt 15 te pakken.
Ik ben al blij als ze mijn maat hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Serieus?waarop beoordeel je dan welke je neemt?
quote:
Bij het aantrekken al stuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha, die trek ik dus vrijwel altijd kapot
quote:
Jupquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jup2 weken geleden nog bij themafeest had ik een hele mooie gekocht bij asos, 8 pond. Ging er rustig voor zitten, handcreme op tegen ruwe velletjes aan mn handen, trek hem heel rustig omhoog en hoor hem scheuren
Toen mn rok maar over de schade heen getrokken, geposeerd voor de foto en een legging aan gedaan
Doei 8 pond, 0,0 plezier van gehad
ik ook heel hardquote:
Een panty zonder voeten? Dat noemen we toch ook wel een legging?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:44 schreef megamandy het volgende:
15den kan ik meestal wel een aantal keren dragen, denk zo'n 3x? Daarna ziet het niet meer mooi uit omdat je inderdaad allemaal zo'n horizontale streepjes hebt. Begint alleen koud te worden inderdaadZeker in de avond dus die ga ik niet meer dragen, brrr.
Voor het dansen gebruik ik een panty zonder voeten van 60den, mooi zwart en ik gebruik die dingen al zeker 6 jaar en nog steeds geen ladders.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En goodmeurning.
Ik moest hier nog steeds om lachen
Jah, maar ik heb geen zin om in de wacht e gaan hangenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
een beller is altijd sneller
Gisteren zijn we weer afgetikt op onze achterlijke mailcultuur
Dat klinkt vermakelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
een beller is altijd sneller
Gisteren zijn we weer afgetikt op onze achterlijke mailcultuur
Ja, de hormonen te heftig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef Incantrix het volgende:
Zo, en ik ga mijn nieuwsboycot maar weer eens aanscherpen. Ik zit de hele tijd te janken om de kinderen in Syrië.
Nou, ik ben daar sowieso nogal gevoelig voor, ik kijk al geen nieuws meer sind 9/11. Die mensen die die flats uitsprongen, en dat ze dat dan gingen filmen, en nog even inzoomen enzo.. Ik trek dat normaal al amper. Maar de verhalen en beelden van Syrie snijden nu echt door mijn ziel ja, dus ik kap er maar weer mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, de hormonen te heftig?
Ik zat gisteren een beetje op marktplaats te kijken voor mijn kapper, die zit te kijken voor een kat.
Stond er een advertentie over twee katten die ter adoptie worden aangeboden. Allebei hun ogen zwaar ontstoken, allebei inmiddels nog maar 1 oog. Zwaar verwilderd enzovoort. Wie wil ze adopteren? O ja ze moeten nog overgevlogen worden uit Syrië![]()
En ze zagen er zo naar uit, laat die beesten dan op een snelle manier inslapen en ga je focussen op de mensen en kinderen daar
wil je mijn code? ik ga toch niets bestellenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:49 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, kut, de hema kan mij niet lezen op twitter, ik zit op slot
Ik denk dat we dezelfde hebben. Ik zag nog iemand klagen dat 'ie het niet deed op facebook. Maar thnxquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
wil je mijn code? ik ga toch niets bestellen
Ik heb ff getest en mijn code gaf ook geen resultaat zie ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk dat we dezelfde hebben. Ik zag nog iemand klagen dat 'ie het niet deed op facebook. Maar thnxwel handig, we wilden Stef een winkeltje geven voor zijn verjaardag en die hebben ze staan voor 30. 20% eraf is dan best leuk
Geeft niet hoor, dat vermoedde ik alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb ff getest en mijn code gaf ook geen resultaat zie ik
Sorry voor deze dode mus X_X
nou ja, dat ge-email kost gewoon een hoop tijd en levert daardoor onnodige vertraging op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb geen zin om in de wacht e gaan hangengelukkig hebben ze ook feestboek
En ik zal zo nog even kijken voor twitter-webcare.
Haha, heeft dat bij jullie problemen opgeleverd? Mijn lief heeft altijd een collega die dan een blok verder zit en dan alsnog gaat bellen
Watwaar?quote:
hier op kantoor, naja, invasie... het zijn er maar twee, maar nog, we zijn dat niet gewoon hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Watwaar?
De mekdonnels had gisteren een invasie van zhe french, waar die vandaan kwamenEcht, het is geen kleine mek en de rij stond serieus tot aan de ingang. Was blij dat we nét op tijd waren, ik wilde alleen maar een ijsje kopen voor the offspring.
nouja, en een rolo-mcflurry voor teh mom dan![]()
Is ook, op mijn werk mail ik bijna nooit, tenzij ik bewijs wil hebben dat ik iets gevraagd heb. Maar met dit soort dingen, ik weet niet, ik heb nooit zin om dan weer 10 minuten bij een bedrijf in de wacht te gaan hangen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, dat ge-email kost gewoon een hoop tijd en levert daardoor onnodige vertraging op.
Ik kan me ook altijd verwonderen als mensen zich helemaal frustreren over het feit dat ze niet supersnel antwoord krijgen op hun mail. Bel dan ff.
Whehe, nee, snap ik, da's best een eindje fietsenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier op kantoor, naja, invasie... het zijn er maar twee, maar nog, we zijn dat niet gewoon hier
want, het onderwerp is aangesneden en je hormoons schreeuwen er om?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:14 schreef Incantrix het volgende:
Kut, nu ben ik genoodzaakt om als lunch een menu bij de bright yellow M te gaan halen
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want, het onderwerp is aangesneden en je hormoons schreeuwen er om?
Tuurlijk, want hij krijgt commissie als hij het je wel aansmeertquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
de Hi pipo aan de lijn vindt me craaazy omdat ik geen verzekering wil
quote:Scheepsbouwer straft roker
AMSTERDAM - Scheepsbouwer IHC Merwede wil gezondere werknemers. Wie van hen buiten de pauze om een sigaret opsteekt, krijgt een boete van 100 euro of verspeelt zijn winstuitkering.
Dat bevestigt directeur personeelszaken Bert van der Sluis van IHC Merwede. De maatregel is onderdeel van een nieuw gezondheidsmanagementbeleid waarvoor het bedrijf inmiddels is gecertificeerd. Hij zegt dat meer bedrijven in Nederland dit soort maatregelen opleggen in de trend om gezondere werknemers te krijgen.
Van wie de nieuwe regel aan zijn laars lapt, wordt een persoonlijk dossier aangelegd. Bij een derde fout wordt 100 euro ingehouden op het salaris.
De enige die ik heb gesloopt was mijn Nokia N95. Want die zat in mijn broekzak en de broek zat in de wasmachinequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, want hij krijgt commissie als hij het je wel aansmeert![]()
Nee hoor, nooit een verzekering gehad. En ook nog nooit een telefoon gesloopt, op 1 na die ik heb laten vallen toen ik pakweg 15 was
Nope, zonde geld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie ook een verzekering op jullie telefoons?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je dan ook een boete als je een zak koekjes naast je bureau hebt staan, of iets met verzadigd vet erin?![]()
Geen bestelling?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, de pipo waar ik woensdag bij had besteld had dus nog niks in het systeem gezet
Oh en die verzekering is "maar" 8,50 per maand terwijl reparatie al snel 200 euro kost!!
8,50 x 24 = 204 euro
I'll take the chance
En toen zei jij "wat een kut-telefoon dan!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De enige die ik heb gesloopt was mijn Nokia N95. Want die zat in mijn broekzak en de broek zat in de wasmachine![]()
Maar hij zei: "Jaaa, het is een 4,nogwat inch scherm en als je die laat vallen is ie meteen kapot!!!"
"hoeveel drinkt u in het weekend?"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nieuwe vraag bij sollicitatieprocedures: 'voetbalt u? Nee? Parachutespringen dan? Duiken? Wat zijn uw plannen op het gebied van sport in de toekomst?'
Naja, buiten de pauze roken is ook stoutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je dan ook een boete als je een zak koekjes naast je bureau hebt staan, of iets met verzadigd vet erin?![]()
Ja hij is nu door Sebas ingevoerd, en ik krijg m morgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen bestelling?
Welke heb je genomen btw?
Klapschaats op je neus, twee maanden geen salaris.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"hoeveel drinkt u in het weekend?"
Echt, waar bemoeien die lui zich mee
Ah, fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hij is nu door Sebas ingevoerd, en ik krijg m morgen
HTC One X
[ [url=https://verlengshop.www.hi.nl/image/00041/m5article/THTONEXgrey2.png]afbeelding[/url] ]
Maar zeg dan gewoon dat je het niet wil hebben omdat je maar in je pauze moet roken ofzo. Dit klinkt zo big brother..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, buiten de pauze roken is ook stout
Ik doe zelf al 4 jaar werk zonder pauzes, dus kan me daar niet zo in inlevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, buiten de pauze roken is ook stout
rookpauze is ook pauze!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe zelf al 4 jaar werk zonder pauzes, dus kan me daar niet zo in inleven![]()
Het hoort inderdaad niet. Maar boetes vind ik ook bullshit, pas dan je beleid aan en geef officiële waarschuwingen. En doe niet alsof het over gezondheid gaat, het gaat er dan om dat je niet werkt als je aan het roken bent
Niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Geen officieel vastgelegde pauzes danquote:
Minder lang geleden ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
twintig twaalf jaar geleden werd er nog gewoon in kantoren gerookt, kun je nagaan
geen idee, de laatste keer dat ik het zelf meemaakte was op mijn stage bij de Landmacht en da's 12 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Minder lang geleden ook nog wel hoorof is die regel er alweer zo lang? Wij zijn bij mijn vorige werkgever gestopt met op kantoor roken toen de wet op rookvrije werkplek kwam. In mijn hoofd is dat 6 of 7 jaar geleden.
Ik vraag t ff als iedereen bij mij is. Dat is rond 8-half 9. Als we aanrijden zijn we er in 20-30 min is dat lang genoeg vantevoren voor jou?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, hoe laat wil je afspreken vanavond?
Of bellen jullie even als je Eindhoven binnen rijdt?
Ja, ik loop er ongeveer 20 minuutjes op, en anders wacht je maar 5 minutenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vraag t ff als iedereen bij mij is. Dat is rond 8-half 9. Als we aanrijden zijn we er in 20-30 min is dat lang genoeg vantevoren voor jou?
Ik weet niet of ze er al om 22:00 willen zijn dus ik laat het je weten als iedereen er isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik loop er ongeveer 20 minuutjes op, en anders wacht je maar 5 minuten
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijnes is Alienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gisteren jurassic park 1 gezien. Uit mijn geboortejaar
Dat is wel heel erg, zo'n clausulequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb voor een Amerikaans bedrijf gewerkt en de Amerikaanse werknemers moesten een clausule ondertekenen dat ze niet rookten. Als je toch rookte mocht je contract worden verbroken!!
Was ook vet garpig, ik ging daar in Houston een keer uit eten met collegae en managers, iedereen kei braaf natuurlijk. Zodra de managers naar huis waren ging iedereen ordinair hard drinken en roken
Nou, er zit gewoon fabrieksgarantie op....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga bij mijn volgende toestel ook geen verzekering meer nemen denk ik.. Nu kwam het totale maandbedrag nog wel acceptabel uit, maar dat is met die nieuwe tarieven niet bepaald meer het geval..
Maar bij die toestellease zit toch al een soort van basisverzekering met toestalruil en zo als ie kapot ie SQ? Daar hebben ze dan ook wel tig soorten van en het is waarschijnlijk een super uitgeklede versie maar toch..
Ja, die discussie is hier ook wel eens gevoerd, maar niet-rokers staan ook wel eens te beppen bij de koffiemachine dus per saldo kom je redelijk eender uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, zo'n clausule![]()
![]()
Maar ik snap dat een bedrijf niet wil dat werknemers buiten de pauzes om roken, want dat zijn toch weer een aantal keer 10 min extra die niet gewerkt worden. Maar breng het dan niet als 'gezondheidsreden' want dat slaat echt helemaal nergens op
Bij ons staan de rokers net zo vaak als de niet-rokers bij de koffiemachine te beppen, en gaan daarnaast nog eens buiten roken...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die discussie is hier ook wel eens gevoerd, maar niet-rokers staan ook wel eens te beppen bij de koffiemachine dus per saldo kom je redelijk eender uit
Mits de rokers dan ook het kletsen vervangen door roken en niet beiden nog doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die discussie is hier ook wel eens gevoerd, maar niet-rokers staan ook wel eens te beppen bij de koffiemachine dus per saldo kom je redelijk eender uit
Die pouch is dan wel aan te raden inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, er zit gewoon fabrieksgarantie op....
Maar goed, we zien wel, ik koop er iig een pouch voor en gewoon niet in de broekzak stoppen, dan moet het wel goed gaan
Ja dat soort figuren heb je ook jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:06 schreef Incantrix het volgende:
Maar als je gewoon je werk doet heb ik nooit problemen met rookpauzes. Ik had wel eens een collega die een keer of 8 tot 10 per dag ging roken en dan loog over wat hij ging doen. Daarnaast kon hij zijn waffel niet houden en at hij de hele dag door. Hij werd wegbexuinigd en we missen zijn uren niet eens
Hij ligt bij mij heel vaak op het aanrechtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:07 schreef Incantrix het volgende:
Gewoon uit je zak halen voor je gaat plassen en niet op het aanrecht neerleggen
Neuh, is ook.. Maar het droeg ook niet bij dat hij dan constant zei dat hij naar het toilet of een andere afdeling ging en dat hij dan weer gespot werd op het rokersdek of benedenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat soort figuren heb je ook ja
Maar denk dat het in zo'n geval niet specifiek het roken zal zijn waardoor deze persoon niet zo nuttig was
Hehe, ik doe maar gewoon uit voorzorg niet op het aanrecht, ik ben nogal onhandig dus ik zie het al voor me dat ik een glas drinken de keuken doorlanceer en zo mijn telefoon sloop ofzo. Ohja, ik leg 'm ook nooit op tafel als er drinken staat. In mijn geval ook goede voorzorg, vooral op kantoor want plastic bekertjes vallen zo snelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij ligt bij mij heel vaak op het aanrecht
Maar dan niet in de waterlinie maar toch
Lekker figuur inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, is ook.. Maar het droeg ook niet bij dat hij dan constant zei dat hij naar het toilet of een andere afdeling ging en dat hij dan weer gespot werd op het rokersdek of beneden
Mijn kat heeft dan inderdaad wel eens een keer een vol glas cola over de laptop van mijn man heen gelanceerd, dus ben sindsdien wel voorzichtiger met drinken in de buurt van laptop/iPad/telefoon ja..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hehe, ik doe maar gewoon uit voorzorg niet op het aanrecht, ik ben nogal onhandig dus ik zie het al voor me dat ik een glas drinken de keuken doorlanceer en zo mijn telefoon sloop ofzo. Ohja, ik leg 'm ook nooit op tafel als er drinken staat. In mijn geval ook goede voorzorg, vooral op kantoor want plastic bekertjes vallen zo snel
En iPad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn telefoon ligt altijd op het aanrecht
Ik wil die ovenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de mijne ligt dan zeg maar naast het koffiezetapparaat:
[ afbeelding ]
Weinig risico
hoax, jij hebt geen senseo daarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig risico
niet meer, foto is van een week na plaatsingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
hoax, jij hebt geen senseo daar
Ik vond het vooral knap van mezelf dat ik het nog wistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet meer, foto is van een week na plaatsing
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:33 schreef Loqi het volgende:
huuu, ik mag vanmiddag naar het ziekenhuis voor een allergietest (zon huidpriktest) en een longtest
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb serieus dr. Bernhard in mijn hoofd en nu komt loqi met die tests.
Ik zie dr nu al helemaal in het ziekenhuis: DOKTEEEEEER IK BEN ZO BAAHAANGG
![]()
![]()
Ja, bedankt schilders.quote:
JEUKEN!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:33 schreef Loqi het volgende:
huuu, ik mag vanmiddag naar het ziekenhuis voor een allergietest (zon huidpriktest) en een longtest
Zal ik dit even voor je fixen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:00 schreef Incantrix het volgende:
Stomme hema-onlinekortingscode doet het niet
Sterktequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:33 schreef Loqi het volgende:
thnxquote:
Kan dat niet op je rug?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
thnxkomt wel goed
beetje jammer dat ik volgende week dan terug moet voor de uitslag, terwijl ik die straks letterlijk op mijn arm heb staan
Succes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:33 schreef Loqi het volgende:
Mooie keukenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig risico
Dat doe ik inderdaad ook wel eens ja, een van die twee als receptenkaart gebruikenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En iPad.
Vooral als ik ga koken/bakken want meestal staat recept op 1 van de 2
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik mijn nespresso deze week beter online kan bestellen
pehehe, een vriendin van mijn moeder roept elke vrijdag: ALWEER EEN NIEUWE JURK!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had net de TopVintage Friday giveaway geliked en geshared en zo op feestboek, vraagt een collega waarom ik toch 'dat vrouwtje met die grote bamboozles en die bloem geliked heb' hehehe![]()
En hij geloofde vervolgens niet dat je daar een jurk mee kon winnen en vroeg zich af of er ook statusupdates bestaan voor 'naieve mensen'
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehe, een vriendin van mijn moeder roept elke vrijdag: ALWEER EEN NIEUWE JURK!!!
Thnx dearquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zal ik dit even voor je fixen?zie je dm!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehe, een vriendin van mijn moeder roept elke vrijdag: ALWEER EEN NIEUWE JURK!!!
Wat heb je gekochtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:39 schreef Diconnected het volgende:
Primark overleefdnu weer op weg naar huis, hoop dat de tram normaal rijd straks
Dat scheelt nogalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Mss het volgende:
Ik zo eens kijken wat een Artis kaartje kost. Doordeweek ¤3 en in het weekend ¤18,95. Dafuq.
ja toch? niet dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe ging bleiblei nou mee of niet?
Ja just checking, dan weet ik hoeveel kaarten we over hebben want brum weet opeens ook mensen (waar kwam die hoor vandaan?quote:
Ja, iedereen heeft gratis kaartenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef megamandy het volgende:
Op facebook heb ik ook echt meerdere mensen die meerdere kaarten in de aanbieding hebben
Ja niet dus, het is waarschijnlijk zo slecht verkocht dat ze alles maar gratis weggeven zodat ze nog wat verdienen op de consumptiesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:59 schreef megamandy het volgende:
Je moet maar een kaart gekocht hebben, voel je je ook bezeikt haha.
En dan vanavond roepen, HELEMAAL UITVERKOCHT!
Ja redelijk normale prijs toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:04 schreef Mss het volgende:
Ug, ik vind het eigenlijk best wel bizar dat je voor een dierentuinkaartje zo rond de 20 euro betaalt. Is dat altijd zo duur geweest?
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat zoiets veel goedkoper was eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja redelijk normale prijs toch?
Denk het wel eigenlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:04 schreef Mss het volgende:
Ug, ik vind het eigenlijk best wel bizar dat je voor een dierentuinkaartje zo rond de 20 euro betaalt. Is dat altijd zo duur geweest?
Ja het is een normale prijs als in ze vragen het overalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat zoiets veel goedkoper was eigenlijk.
dit ja!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dierentuin is duur om te onderhouden. Beesten vreten ook buiten het hoogseizoen
Waarom is de bios zo duur? Omdat het kan zekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dierentuin is duur om te onderhouden. Beesten vreten ook buiten het hoogseizoen
klimwand? midgetgolfen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:11 schreef Mss het volgende:
Dat is waar, maar ik zit gewoon ff te balen dat zoveel uitstapjes duur zijn.
ik had een brief binnen gekregen van de nuon, zal ff kijken wat dat was, ik dacht tweede kaartje voor een dierenpark gratis, anders mag je die wel hebben want het was volgens mij niet geldig voor artis dus dan ga ik toch niet!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:11 schreef Mss het volgende:
Dat is waar, maar ik zit gewoon ff te balen dat zoveel uitstapjes duur zijn.
Zie je mij al op zo'n klimwandquote:
Oh dat is liefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had een brief binnen gekregen van de nuon, zal ff kijken wat dat was, ik dacht tweede kaartje voor een dierenpark gratis, anders mag je die wel hebben want het was volgens mij niet geldig voor artis dus dan ga ik toch niet!
Voor die fout mogen ze je wel 10 gratis dierentuinkaartjes gevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had een brief binnen gekregen van de nuon, zal ff kijken wat dat was, ik dacht tweede kaartje voor een dierenpark gratis, anders mag je die wel hebben want het was volgens mij niet geldig voor artis dus dan ga ik toch niet!
dat was niet vanwege die fout, iedereen kreeg die briefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor die fout mogen ze je wel 10 gratis dierentuinkaartjes geven
65quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef megamandy het volgende:
haat aan bh's kopen. Officieel zou ik zelfs 65 moeten hebben
Vind je helemaal niet en als het al in een winkel hangt alleen t/m cup C ofzo.
Ja, al mijn bh's die ik nu heb zijn 70 en eigenlijk dus allemaal te groot. En dan kun je wel bh's bestellen maar dat zijn dan altijd zo'n modellen met cups over je hele tetten die boven truitjes uitstekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
65![]()
Ja, die hebben ze inderdaad niet echt met grote cups nee..
Dan ben ik toch maar blij met mijn standaard maat
Ik heb 95Gayquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
conclusie: Mss heeft de allergrootste
Ik heb ook wel een model nodig die je hele cup bedekt, anders dansen ze alle kanten op. En ik draag sowieso met mijn cup over het algemeen niet heel diepe truitjes, dus je ziet mijn bh eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, al mijn bh's die ik nu heb zijn 70 en eigenlijk dus allemaal te groot. En dan kun je wel bh's bestellen maar dat zijn dan altijd zo'n modellen met cups over je hele tetten die boven truitjes uitsteken
Ja snap ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een model nodig die je hele cup bedekt, anders dansen ze alle kanten op. En ik draag sowieso met mijn cup over het algemeen niet heel diepe truitjes, dus je ziet mijn bh eigenlijk nooit.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moest aan Inca denken toen ik dit zag, BWAAAAIIIIINZZZZZZ
[ afbeelding ]
Das apartquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
Begint onze printer opeens vanalles uit te printen waar ik een half jaar geleden opdracht toe heb gegeven. Een aantal weken geleden ookal, toen heb ik de printer maar gewoon uitgezet. Precies dezelfde documenten.
Ons huis is behekst
Naja eerst op de printer zelf geannuleerd. Toen stopte hij wel maar op het schermpje bleef staan dat hij bezig was met verwerkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je m uitzet gaat ie de volgende keer gewoon door
printergeistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
Begint onze printer opeens vanalles uit te printen waar ik een half jaar geleden opdracht toe heb gegeven. Een aantal weken geleden ookal, toen heb ik de printer maar gewoon uitgezet. Precies dezelfde documenten.
Ons huis is behekst
Kan ze in een keer door naar werkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even zeiken of broer en schoonzus ook meegaan ondanks dat zij om 7 uur moet werken de volgende dag
Naja ze moeten toch zelf rijden want volle auto dus ze kunnen op zihc terug wanneer ze willenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan ze in een keer door naar werk
Had ie wel ff een plastic tas mogen komen brengenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:32 schreef Diconnected het volgende:
Broer denkt dat ie wel ff mijn ov kan gebruikeneuh hell no
Iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had ie wel ff een plastic tas mogen komen brengen
quote:NEW! The WONDERLAND collection! Five magical polishes ranging in gradients of subtle to dense glitter for a sophisticated grown-up glimmer. For a manicured finish use the iridescent shades to give an accent of glitter, or be brave and layer up the polish until it's opaque! Each polish gives a different nail finish from frosty to full on snowstorm: Jack Frost, a wash of iridescent soft sparkle in a
translucent cloudy base; Snowflake, a mesmerising transparent mix of white gold flakes; Southern Lights, an opaque holographic multi-tonal glitter in a lilac finish; Northern Lights, a fine holographic multi-tonal glitter in a pink finish; Blizzard, a dense mix of hand cut glitters to give a silver day-night sparkle! Launching NOW at 250+ Boots stores around the UK and Ireland, and available NOW at the Models Own Bottleshop (Westfield London), Wonderland will be on our website from Friday, October 12th! x Are you excited? Hit the comments to let us know! xxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |