Zegt vooral heel veel over hemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
ja da's echt tof![]()
En hij si echt een fucking klootzak, maar ja, dat wist ik ook eigenlijk al heel lang natuurlijk![]()
Had alleen niet verwacht dat hij het nog erger zou doen als ik weg was. Wat een kneus, serieus
Nee man!quote:
O ja, Haagse Harry had er nog ergens een "kankah" tussen gezetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man!![]()
Da's Jeroen Smits (die moppentapper-faalhaas) met nog een andere dude![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zieke_House
ja dat hoeft dan van mij weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, Haagse Harry had er nog ergens een "kankah" tussen gezet
Het was nog leuk toen alleen Haagse Harry het deedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat hoeft dan van mij weer niet![]()
Plat Haags is heerlijk hoor, op zijn tijd, maar dat letterlijke gekanker tussendoor mogen ze skippen.
mijn god wat slechtquote:
NEINZ!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zijn er nog meisjens online die regelmatig panties dragen?
Hardop lezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga geeneens proberen om dat te snappen.
Best vaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zijn er nog meisjens online die regelmatig panties dragen?
gewoon fonetisch (hardop) lezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga geeneens proberen om dat te snappen.
en dan kom jij nog uit Delluf ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Waar kan ik goedkope maar een beetje goede (dikke) zwarte panties kopen?quote:
quote:
Is nog steeds heel moeilijk.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan kom jij nog uit Delluf ook!
We hadden vroegah 3 stripboeken en het groengeile boekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
de strekking is bagger dus die woorden doen er ook niet zo toequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waar kan ik goedkope maar een beetje goede (dikke) zwarte panties kopen?
[..]
[..]
Is nog steeds heel moeilijk.
Snap de strekking wel, maar nog steeds niet elk woord.
vroegâh, mauiuh ahwuh tèd!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden vroegah 3 stripboeken en het groengeile boekje
Goedkoop weet ik niet zo, ik haal ze meestal bij v&d. Iets duurder, maar wel stevig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waar kan ik goedkope maar een beetje goede (dikke) zwarte panties kopen?
[..]
[..]
Is nog steeds heel moeilijk.
Snap de strekking wel, maar nog steeds niet elk woord.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de strekking is bagger dus die woorden doen er ook niet zo toe![]()
Mijn vader heeft een keer een heel jaarverslag van zijn werk (semi-overheid in Den Haag) in het Haags gemaakt en dat zo aangeboden aan B&W
Die heb ik heul niet.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de strekking is bagger dus die woorden doen er ook niet zo toe![]()
Mijn vader heeft een keer een heel jaarverslag van zijn werk (semi-overheid in Den Haag) in het Haags gemaakt en dat zo aangeboden aan B&W
Bwhehehhehehehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit boek heb ik nog ergens liggen geloof ik
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet.
Vroegah wel trouwens.
quote:-Heb je zo'n dag vèfenvèftigduizend èzeâhren pèpen zittuh bèvèle
-Kom je afgepèguhrd thuis, wèf uìt, kachel uìt
- Mot je met je kouwe klauwe oâk nog eins un keiâhrtje houties in duh kachel douwe.
-nâh, mâugen wè ons, gelukkig, duh trotse èguhnaâhrs noeme van un witmarmeâhren kuipbad
-En dâh, gaan wè dan eins lekkeâh un pâh uurties in legge.
-Ja, ‘ns eventies duh dagelèkse sleur van je lèf spoele.
-’n Lekkeâh legbad. Ik ken eâh niet meiâh buìtuh, buìtuh un lekkeâh legbad.
-Je komp eâh wel helemaal geâhrimpeld uìt, mâh dat zal men un zôhg weze.
-Lekkeâh, hoâh. Effe met duh zeip spele, effe plonze.
-Fèn, jongen, effe drève, effe bôhrele.
-Effe duike, hè, effe, golve.
-Hè, effe pleèt op deze Haag centrale veâhrleje, hoâh.
-Lekkeâh, hoâh
-M’n legbad is m’n èguh privédomèn.
-Dâh hebbuh ze mâh maui van af tuh blèven.
-Zal ik alsjeblief zelf mâuge uìtmake wanneiâh ik in m’n legbad gaat?
-Zeg, als jè mocht kiezen tussen Jayne Mansfield en un lekkeâh legbad? Nei.
-Tuuhrrelèk, jongen, je legbad, één van duh wèniguh plekkies wâh je je èguh nog ken uìtleve. Één van duh wèniguh plekkies; je legbad.
Ik kan het wel. Maar kost moeite, en ik wil toch heel niet nadenken op dit uur.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Bambi, probeer eens fonetisch voor te lezen
[..]
Naar hoge cijfers bij dernier kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vooral dat dikkere vind ik lastig inschatten zonder het aan te trekken, mwehe. Maat weet ik nu wel ongeveer van de HEMA-panties, en dat is vast overal hetzelfde.
Daim chocolade hieroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan het wel. Maar kost moeite, en ik wil toch heel niet nadenken op dit uur.
Omnom. Milka-oreo chocolade.
Dat weet ik wel, maar wanneer is hij dan zo dik dat het er ook echt zwart uit begint te zien, en je niet meer meteen alle moedervlekken aan kan wijzen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar hoge cijfers bij dernier kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |