Zegt vooral heel veel over hemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
ja da's echt tof![]()
En hij si echt een fucking klootzak, maar ja, dat wist ik ook eigenlijk al heel lang natuurlijk![]()
Had alleen niet verwacht dat hij het nog erger zou doen als ik weg was. Wat een kneus, serieus
Nee man!quote:
O ja, Haagse Harry had er nog ergens een "kankah" tussen gezetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man!![]()
Da's Jeroen Smits (die moppentapper-faalhaas) met nog een andere dude![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zieke_House
ja dat hoeft dan van mij weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ja, Haagse Harry had er nog ergens een "kankah" tussen gezet
Het was nog leuk toen alleen Haagse Harry het deedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat hoeft dan van mij weer niet![]()
Plat Haags is heerlijk hoor, op zijn tijd, maar dat letterlijke gekanker tussendoor mogen ze skippen.
mijn god wat slechtquote:
NEINZ!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zijn er nog meisjens online die regelmatig panties dragen?
Hardop lezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga geeneens proberen om dat te snappen.
Best vaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zijn er nog meisjens online die regelmatig panties dragen?
gewoon fonetisch (hardop) lezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga geeneens proberen om dat te snappen.
en dan kom jij nog uit Delluf ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |