SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
geen toegang hahaha skkltjequote:
Serieus wie deed dit?quote:2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Dat heb ik niets een gezegdquote:
Zolang jij maar legaal bentquote:
Voor jou wel.quote:
Wees eens duidelijker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef Snowbells het volgende:
Hoe krijg ik een nummer dat ik alleen op youtube kan vinden op mijn mobiel?
AAC rippen en in een M4A container stoppen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef Snowbells het volgende:
Hoe krijg ik een nummer dat ik alleen op youtube kan vinden op mijn mobiel?
lieverd xxquote:
Alsof zij dat kwaliteitsverlies in een mp3 opmerkt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
AAC rippen en in een M4A container stoppen.
Heb hem alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
AAC rippen en in een M4A container stoppen.
En je zit nu diep inhalerend te ruiken ja?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben me hier een partij scheten aan het laten, verdomme...
Ik kan alleen mar hopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alsof zij dat kwaliteitsverlies in een mp3 opmerkt.
Download via computer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb hem al. Had zo'n downloader app gedownload, toen converterrrrr.
Ik draai mij altijd om en buk om de geur te zoeken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je zit nu diep inhalerend te ruiken ja?
Youtube is AAC en H264. AAC naar MP3 converteren is ontzettend veel verlies in kwaliteit oplopen.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je zit nu diep inhalerend te ruiken ja?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik draai mij altijd om en buk om de geur te zoeken.
Is dat ook op iTunes te downloaden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
5 o'clock heroes en Agyness Deyn - who
Ja dat wist ik maar nauwelijks hoorbaar met standaard dopjes en breez4hmusiekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Youtube is AAC en H264. AAC naar MP3 converteren is ontzettend veel verlies in kwaliteit oplopen.
Alleen de versie zonder Agyness. Maar die is saai.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is dat ook op iTunes te downloaden?
Is goed hoorbaar. Zelfs met slechte oordopjes kun je het meteen horen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat wist ik maar nauwelijks hoorbaar met standaard dopjes en breez4hmusiek
hangt zeker af per soort dan want ik heb vroeger vaak genoeg gedownload ik koos wel altijd voor high quality misschien dat dat wat uitmaakte de bass viel een beetje weg en treble scheller.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is goed hoorbaar. Zelfs met slechte oordopjes kun je het meteen horen.
1080p voegt bijna niets toe op youtube. Je hebt niets aan 1080p als de bitrate van de video hetzelfde als die van 720p is. 1080p heeft zelfs een hogere compressie waardoor kleuren valer worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef Oceanview het volgende:
1080p is toch alleen beeldverbetering??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |