quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
Gert noemt het een flots?
Dat klinkt zo ranzig en klotserig, en vooral heeeel groot.
Hij wil samen met jou zijn papagaaienkroketjes verorberen. Lekker wijntje erbijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
Om de zin kraamt die ouwe mijn naam uit. Hij houdt van me, ik weet het zeker.
Hij wil je flotsen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
Jullie trekken elkaar aan en stoten elkaar af. ik heb het altijd gezegd: was sich liebt das neckt sich.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
En die je het verst van je weggooit kom je het dichtste naast te liggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jullie trekken elkaar aan en stoten elkaar af. ik heb het altijd gezegd: was sich liebt das neckt sich.
Met zo'n rooie, harde bezem. Echt een romanticus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef mootie het volgende:
Lekker klotsen in de flots van BQ.
Opa's secret fantasy
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met zo'n rooie, harde bezem. Echt een romanticus.
Maar wel op Ibiza toch? Heb je in elk geval lekker weer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
De koene ridder op de rooie harde bezem . Romantischquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer bijna vergeten. Ik kom wel schoon terug dan. Alles lekker uitgeragd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef mootie het volgende:
Maar wel op Ibiza toch? Heb je in elk geval lekker weer.
En het fijne is, die bezem heeft ook nog een steel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De koene ridder op de rooie harde bezem . Romantisch
Een bezem in de subtropische zee bij Ibiza. Je mag niet klagen, want een paar jaar geleden was het nog een perkpaaltje in het Vondel Park. Je bent duidelijk in Oop's achting gestegenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer bijna vergeten. Ik kom wel schoon terug dan. Alles lekker uitgeragd.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ineens trek in leverworst.
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik mag toch hopen dat je die oraal tot je neemt he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwd
Alsof jij weet waar die worst geweest isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat je die oraal tot je neemt he?
Als ik leverworst zou hebben wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat je die oraal tot je neemt he?
Ga halen dan! Bij opa en oma!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik leverworst zou hebben wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |