Sorry dan. Geniet van je thee en vergeet niet je piNk omhoog te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuig? Ik zit hier met een kopje thee naar moeilijke muziek te luisteren. Het tuig is op de stream te zien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En de eieren moesten geraapt en het varken geslacht.
Ik denk na het tijdstip dat een normaal werkend mens al lang licht te slapen en een aantal forumtoezichthouders en Opafans nog even doorkeuveldenquote:
neemt een beetje de vormen aan van een Obsessie voor Opa lijkt het wel, de vrouwen glijen volgens mij zodra ze hem zien op stream......oh nee ze kijken niet hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk na het tijdstip dat een normaal werkend mens al lang licht te slapen en een aantal forumtoezichthouders en Opafans nog even doorkeuvelden
Oh, daar heb ik ook wel zin in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit aan de borrelnootjes. En die smaken zo lekker dat je er je vingers bijna bij opeet
[ afbeelding ]
Enige van de 20 pillen die Oop regelmatig inneemt zijn speciaal daar voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook wel zin in.
Maar is dat niet veel te zout voor Oop?
Met de drop die hij ook al eet komt hij aan een duizelingwekkende hoeveelheid zout per dag elke dag.
En waar is Ajax?
Heeft Oop nu alleen nog een kat?
Zeg je nu dat Opafans niet normaal zijn?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk na het tijdstip dat een normaal werkend mens al lang licht te slapen en een aantal forumtoezichthouders en Opafans nog even doorkeuvelden
En zeker niet werken. Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Opafans niet normaal zijn?
Ik dacht dat 'ze' altijd lichen als ze slapen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En ze schijnen heel licht te slapen.
Fuk de borrelnooden, ik maak me zorchen om Ajaks!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Is opa eichelijk al in bed gaan lechen of zit-ie noch borrelnoodjes te eten?
Vind jij van wel dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Opafans niet normaal zijn?
Ajaks doed het niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ayaks was ook doll op borrelnoodjes
Het meeste wat hier gebeurd gaat aan mij voorbij... maar ik geloof jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijden is hier inderdaad in overdaad aanwezig.
Euhm, ik gok dat niet iedereen naarstig zit te f5-en om te kijken of hier iets nieuws staat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:24 schreef ZOA het volgende:
Wat mij wel opviel is dat het 4 uren geduurt heeft voordat er bij iemand een lichtje ging branden
Ik hoef nooit te F5en ... Ik F5 automatisch zeg maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, ik gok dat niet iedereen naarstig zit te f5-en om te kijken of hier iets nieuws staat.
En verder, het is echt te gemakkelijk.
Fixedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd weer die mods, ze zouden verboden gebant moeten worden!
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd weer die mods, ze zouden verboden moeten worden!
Kijk even in de vriezer wie weet!quote:
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk even in de vriezer wie weet!
Taalpuristquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.
Ow en het is kroketjes met 1 t en kroketten met 2x t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |