Daarom is Lavenderr zeker hier, om ons op de vingers te tikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
Bans die nooit zijn gegeven mogen tot in het einde der dagen besproken worden hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom is Lavenderr zeker hier, om ons op de vingers te tikken.![]()
Ik ben bang!!!!!
Hij heeft een ban op de naam John100.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Bans die nooit zijn gegeven mogen tot in het einde der dagen besproken worden hoor
Ze zit er al als het goed is...mischien ben jij het welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig komt oma zo posten, om ons op te vrolijken.![]()
Of heb ik het verkeerd begrepen?
I come in peacequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom is Lavenderr zeker hier, om ons op de vingers te tikken.![]()
Ik ben bang!!!!!
Oeeeeeeeh, dat zou wel een hele geile plotwending zijn!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zit er al als het goed is...mischien ben jij het wel
Moots is een kloon?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef pullup het volgende:
Ze zit er al als het goed is...mischien ben jij het wel
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Oeeeeeeeh, dat zou wel een hele geile plotwending zijn!
4 tegen 1 dat die de wedstrijd van gister niet overleefd heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef beequeen het volgende:
En Ajax kan uit de OP. Waar hij is weet ik niet, maar niet meer op zijn stok.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
4 tegen 1 dat die de wedstrijd van gister niet overleefd heeft.
Hij twijfelt ook over je sekse. Kut je nagaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef mootie het volgende:
Oeeeeeeeh, dat zou wel een hele geile plotwending zijn!
Waar hij ook is, hij is beter af.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Kut ik inderdaad nagaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij twijfelt ook over je sekse. Kut je nagaan.
Ik ben bang dat hij is geeindigd als vulling voor die kroketten van vanavond.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar hij ook is, hij is beter af.
Mooi, wel handjes wassen hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef mootie het volgende:
Kut ik inderdaad nagaan.![]()
De volgende keer dat ik ga plassen zal ik speciaal voor hem nog een keer checken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar hij ook is, hij is beter af.
Na een minuut of 40-45 werd het nijpend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
papagaaienkroketten, klinkt exotischquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij is geeindigd als vulling voor die kroketten van vanavond.
We mochten het diner niet voor niets niet op stream zien
Dan is Ajax inderdaad beter af, die hoeft de daarbijbehorende scheten niet meer te ruiken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
papagaaienkroketten, klinkt exotisch
de diarrhee erna zal ook wel exotisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |