Tsja, daar past maar 1 smiley.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:27 schreef _JdM_ het volgende:
In 2:45h van http://www.nu.nl/binnenla(...)-schipholtunnel.html naar http://www.nu.nl/binnenla(...)ol-brandmelding.html
Dan zou het treinverkeer niet "inmiddels weer opgang gekomen" zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, eerst afwachten of er daadwerkelijk brand was
Gelukkig maar, of zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Blijkt een technisch mankement aan een TRAXX+Prio te zijn geweest, waarbij rook vrij kwam.
Was ditmaal dus wel degelijk iets loos
Dan ligt er sneeuw, dus dat wordt hem niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik word schijtziek van dat geklier met die HSL. Ik kom nog weleens kijken als het allemaal fatsoenlijk rijdt tegen kerstmis 2062 of zo.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dan ligt er sneeuw, dus dat wordt hem niet.
Ze zien er wel mooi uit ja, die GTWs, ik zou m allen net ietsie mooier vinden in een NS kleurstellingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
mja, nu beledig je de GTW, wat toch wel een redelijk mooi treinstel is.
Oh ja. Kut.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dan ligt er sneeuw, dus dat wordt hem niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:11 schreef dennistd het volgende:
Op het één na minst gebruikte station (in dagen) wordt vandaag ook weer eens gestopt.
Nope, die is het niet (en ook niet Almere Strand, dat is het minst gebruikte en wordt op het moment al afgebroken)quote:
Ow, in dagen... Anders wist ik het welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:11 schreef dennistd het volgende:
Op het één na minst gebruikte station (in dagen) wordt vandaag ook weer eens gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk ook niet Amsterdam ArenA (zonder Bijlmer) of Rotterdam Stadion of Heerenveen IJsstadion, dus...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nope, die is het niet (en ook niet Almere Strand, dat is het minst gebruikte en wordt op het moment al afgebroken)
Die is het jaquote:
Waar moet ik dat zoeken er waarvoor wordt het gebruikt dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |