Die ga ik dus ook maar even bestellen, 8 dollar is niks.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef tharonny het volgende:
Zitten er eigenlijk oordopjes bij? Nog nergens gezien eigenlijk. Misschien dan maar de awei es800m erbij ofzo.
De helft van het china topic..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die ga ik dus ook maar even bestellen, 8 dollar is niks.
Reviews zien er goed uit.
Meer mensen die die Awei es800m hebben?
Oke, ik volg dat topic nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De helft van het china topic..
Goede doppen voor lage prijs, in mijn opninie een van de beste prijs/kwaliteits keuzes van dit moment
samequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik volg dat topic niet.
Dan komt er ook een setje deze kant op.
wat denk je van mij en robert dan, die inmiddels al wel een maand of 2-3 hiermee al bezig zijn..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef henkieve het volgende:
Status bij lightake nog steeds onveranderd, ben erg ongeduldig of misschien wel verwend;-)
Het voelt al alsof ik een maand wacht maar het is nog maar een halve maand.
9/18/2012 3:25:22 PM Quotation Created Order has been received. Order not paid for yet. Please contact customer.
9/18/2012 3:26:06 PM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
9/19/2012 8:58:10 AM Collecting Products Now Processing.
Hopelijk gaat de nu verwachte batch naar lightake, heb igg de zwarte besteld ;-)
Het is toch niet zo dat er 10k in 7 dagen geproduceerd zijn? Over 7 dagen zijn die 10k klaar. Vanaf wanneer zijn ze al bezig met deze batch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:04 schreef ebayaccountje het volgende:
pff 10 000 in 7 dagenben benieuwd wanneer die van mij eindelijk klaar is, begin December?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, foto is inderdaad niet super. Maar ik heb al wel betere foto's gezien. Wellicht is deze wat gezoomd om het effect te laten zien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:46 schreef Catch22- het volgende:
Ziet er echt strak uit, dat apparaat. Die foto is om te janken. Lijkt wel of de Bob Ross plugin is gebruikt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 05-10-2012 11:23:10 ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:58 schreef Downstar het volgende:
Oke, om het geheel nog ff lekker weer onduidelijk te maken..
onderstaande foto's zijn geschoten met een G3.. ( wss miss nog wat na bewerking gehad in bijv. photoshop, maar qua details prima fotos hoor!)Als je ze zo ziet, zien de foto's er prachtig uit, dat kan niemand ontkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zien er inderdaad prachtig uit tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:05 schreef gz_robert het volgende:
[..]
Als je ze zo ziet, zien de foto's er prachtig uit, dat kan niemand ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |