Ja inderdaad, ik had wel een "Seks met George Clooney Nespressoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:19 schreef megamandy het volgende:
Wat een burgerlijke TT na al die seks
Ja ik dacht dat mensen dat een beetje zat waren dus deed het express maar nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:19 schreef megamandy het volgende:
Wat een burgerlijke TT na al die seks
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat mensen dat een beetje zat waren dus deed het express maar niet![]()
MAAR ALS HET WEL MAG WIL IK NU EEN TT CHANGE AANVRAGEN!
Ik drink het thuis ook hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
En is het zorgelijk dat ik senseo gewoon lekker vind?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat mensen dat een beetje zat waren dus deed het express maar niet![]()
MAAR ALS HET WEL MAG WIL IK NU EEN TT CHANGE AANVRAGEN!
dark roast is nog wel beetje te drinken maar liever geowon lekkere koffiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
En is het zorgelijk dat ik senseo gewoon lekker vind?
Ik doe wel creamer in mijn niet-oploskoffiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef megamandy het volgende:
Alles beter dan oploskoffie met creamer
Ja maar door de reacties van vorige keer dacht ik dat mensen er wel klaar mee warenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Zou niet anders verwachten van jou eigenlijk
Echt? Zo'n poeder? brrrrquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe wel creamer in mijn niet-oploskoffie
Seksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar door de reacties van vorige keer dacht ik dat mensen er wel klaar mee waren
Oh dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar door de reacties van vorige keer dacht ik dat mensen er wel klaar mee waren
quote:
Ooh dan zou ik van die cupjes kopen wat je ook in de horeca krijgt, zit je niet meteen met zo'n heel flesje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik drink thuis niet zo vaak koffie dus koffiemelk bederft snel. Poeder kun je superlang bewaren en smaakt ook prima. En op werk staat de koelkast helemaal aan de andere kant van de gang dus niet handig om elke keer op en neer te lopen, dus dan ook gewoon creamer die we op kantoor zelf houden
Die vind ik dan weer te duurquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan zou ik van die cupjes kopen wat je ook in de horeca krijgt, zit je niet meteen met zo'n heel flesje.
Wij zijn nooit klaar met seks! Hihi, ik zei 'klaar'.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Datdatdatdatdat dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
DAFUQ
the loved ones gekeken, wtfff
Wasda?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
DAFUQ
the loved ones gekeken, wtfff
Ranzig als in seks?quote:
Nee ranzig als in psychobitch die wraak neemt op een gast omdat hij niet met dr naar prom wiltquote:
Dafuqquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ranzig als in psychobitch die wraak neemt op een gast omdat hij niet met dr naar prom wilt![]()
Lekker in zn borst krassen met een vork en een gaatje in zn hoofd boren en er kokend water in gieten
Is het op z'n minst grappig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ranzig als in psychobitch die wraak neemt op een gast omdat hij niet met dr naar prom wilt![]()
Lekker in zn borst krassen met een vork en een gaatje in zn hoofd boren en er kokend water in gieten
Veel ergerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq![]()
Soort Carrie maar dan nog erger?
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan vind ik het vast grappig.quote:
Neuh, niet echt ei'k.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef megamandy het volgende:
Carrie was toch helemaal niet zo erg?
Jij en Mss zouden er vast om kunnen lachen inderdaadquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij en Mss zouden er vast om kunnen lachen inderdaad
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:14 schreef Mss het volgende:
Ik had mijn witte shirtje vanmorgen nog maar eens in de was gegooid nadat ik het een nachtje had laten weken. Heeft mijn huisgenoot dat ding niet zien liggen en zijn eigen donkere was erbij gegooid. Nu is-ie helemaal niet meer wit
.
Dan kan hij ook een nieuwe betalen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:14 schreef Mss het volgende:
Ik had mijn witte shirtje vanmorgen nog maar eens in de was gegooid nadat ik het een nachtje had laten weken. Heeft mijn huisgenoot dat ding niet zien liggen en zijn eigen donkere was erbij gegooid. Nu is-ie helemaal niet meer wit
.
Doet de PC het wel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:20 schreef Mss het volgende:
Nou, het ding zat vol met DPD stickers. Dat wil dus zeggen dat het vermoedelijk nog altijd dezelfde pc is, en dat hij dus nooit kwijt is geweest maar dat ze te lam waren om hem op te sturen. De doos is ook helemaal gehavend en vol met gaten
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:20 schreef Mss het volgende:
Nou, het ding zat vol met DPD stickers. Dat wil dus zeggen dat het vermoedelijk nog altijd dezelfde pc is, en dat hij dus nooit kwijt is geweest maar dat ze te lam waren om hem op te sturen. De doos is ook helemaal gehavend en vol met gaten
Hoezo? Ik denk dat dat grauwe er wel uit te wassen is. Sowieso is het best lullig als ik iets kapot maak, iemand anders maakt het kapotter en die mag het vergoeden..?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan kan hij ook een nieuwe betalen.
Geen idee. Hij staat bij mijn vriend. Die had nog geen tijd om hem open te maken dus ik weet het nog niet.quote:
Ik weet niet of het er uit te wassen is... En die originele vlek had er misschien wel uitgekund. Maar dat weet je nu ook niet meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoezo? Ik denk dat dat grauwe er wel uit te wassen is. Sowieso is het best lullig als ik iets kapot maak, iemand anders maakt het kapotter en die mag het vergoeden..?
Mwah, hij heeft toegegeven dat hij het was, zijn excuses aangeboden en het was per ongeluk. En het shirt was ¤10, dus voor mij is het klaar hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er uit te wassen is... En die originele vlek had er misschien wel uitgekund. Maar dat weet je nu ook niet meer.
Als iets herstelbaar is en dan zo verpest wordt dat het niet meer kan, vind ik dat iemand best iets mag meebetalen. Maar ik zou er ook niet om gaan vragen hoor, zou het alleen waarderen als het aangeboden werd.
Maar wat rot van je pc! Stomme toko.
Haha, snap ik. Dan zou ik het ook wel geloven idd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft toegegeven dat hij het was, zijn excuses aangeboden en het was per ongeluk. En het shirt was ¤10, dus voor mij is het klaar hoor.
Die PC is idd een groter drama.
Als je gaat, zou je dan voor mij op de cosmetica afdeling willen kijken voor de arganolie? En als dat er is een paar meenemen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef Diconnected het volgende:
Klinkt als een goeden film
Ik ga morgen ook maar naar de Primark na het zien van de shoplog van Lin
Ga je naar R'dam?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef Diconnected het volgende:
Klinkt als een goeden film
Ik ga morgen ook maar naar de Primark na het zien van de shoplog van Lin
Pehehe oeps! Snel terug gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef Mss het volgende:
Ik moet ook nog een keer terug naar de Primark. Ik had er één sieradenhanger gekocht terwijl ik er 2 nodig had. En daar kwam ik pas in de rij achter.
Ja, maar het kost me een halve dag. Ik hoef daar voor kleren niet te kijken, dat past toch heul nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pehehe oeps! Snel terug gaanIk ben echt dol op Primark
Amsterdam - Hoofddorp is niet zo ver toch? Maar als het niet past begrijp ik het welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het kost me een halve dag. Ik hoef daar voor kleren niet te kijken, dat past toch heul niet.
Ik was naar die in Zaandam geweest want van de zomer werkte ik er praktisch naast en liep ik in de pauze wel eens binnen. Maar ik ga idd wel een keer zo'n tweede ding halen als ik het weer wat rustiger heb.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Amsterdam - Hoofddorp is niet zo ver toch? Maar als het niet past begrijp ik het welMaarr als ze écht een cosmetica afdeling krijgen, dan is het het nog wel waard hoor! Enige kleren die ik er vorige keer gekocht heb waren vestjes en leggings, verder arganoil, make up, handtasjes, flatjes, gewone schoenen, sieraden, sjaaltjes etc etc. Er is echt veel meer dan alleen kleren
Was een wit shirtje toch? Ik heb laatst mijn spierwitte dekbedovertrek gewassen met een aquablauw hemdje, mn hele dekbedovertrek was lichtblauw. Maar na 3 keer wassen met van die Dylon witzakjes voor in de wasmachine is mijn dekbed weer helemaal wit. Echt een aanrader dus!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoezo? Ik denk dat dat grauwe er wel uit te wassen is. Sowieso is het best lullig als ik iets kapot maak, iemand anders maakt het kapotter en die mag het vergoeden..?
Jahoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je gaat, zou je dan voor mij op de cosmetica afdeling willen kijken voor de arganolie? En als dat er is een paar meenemen?Ik zie nu bij Lin dat er nu in Rotterdam ook cosmetica is, dus wellicht is dat dan ook eindelijk in Nederland
Dat heb je goed onthouden zeg!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef Mss het volgende:
Zeg PA, het komt misschien helemaal uit het niets, maar ik vroeg me laatst eens af hoe het nou stond met je borstverkleining? Je had toch groen licht gekregen van de dokter?
Dan kom ik je misschien nog wel tegen morgenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jahoor![]()
En ik ga naar Rotterdam ja, Dwyn!
Oeh!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan kom ik je misschien nog wel tegen morgen
We zijn rond 11.15 op Alexander maar ik ben ook nog met een vriendin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh!Hoelaat ga je? Kunnen we misschien ergens koffie ofzo doen
Ah oke, ik ga 's ochtends al om een uur of 9 hier weg denk ik, dus ben er rond 10 uur half 11, dus denk dat we elkaar wel zien danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We zijn rond 11.15 op Alexander maar ik ben ook nog met een vriendin.
We zwaaien wel evenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke, ik ga 's ochtends al om een uur of 9 hier weg denk ik, dus ben er rond 10 uur half 11, dus denk dat we elkaar wel zien danbuy allll the things
Mijn moeder whatsappte dat haar schip met geld binnen was en ze de bootjes naar ons doorgestuurd had.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We zwaaien wel even![]()
Mijn ma belde vanmiddag op om te vertellen dat ze een cadeautje had overgemaakt.
Het is ook niet niks... Vooral als je dan plots te horen krijgt 'o ja; misschien heb je borstkanker'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden zeg!Ik had inderdaad al heel lang groen licht ivm cupmaat (G, net als jij toch?). Op een gegeven moment zette ik het traject voor een verkleining in gang toen moest ik nog langskomen om te vertellen welke klachten ik had zodat de dokter het aanvraagformulier op orde kon maken. Op basis van mijn klachten en verder onderzoek dacht de dokter dat ik misschien borstkanker had. Daarna naar het ziekenhuis geweest voor een scan toen bleek alles goed te zijn en ik gewoon hele onregelmatige borsten te hebben. Midden in de onderzoeken was mijn eerste werkdag bij mijn huidige werk dus het was heel heftig. Van die tijd heb ik even zo'n knauw gehad dat ik voorlopig niet meer wil
Komt wel weer hoor, maar nu dus even niet.
Altijd leuk cadeautjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We zwaaien wel even![]()
Mijn ma belde vanmiddag op om te vertellen dat ze een cadeautje had overgemaakt.
Schip met geld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn moeder whatsappte dat haar schip met geld binnen was en ze de bootjes naar ons doorgestuurd had.![]()
Maar wat leuk joh! Lekker van shoppen dan.
Oeh aah oeeeeh!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Altijd leuk cadeautjes![]()
Zwaaien en kijken wat er in onze mandjes zit mwehehe
quote:
Ja, ik was benieuwd hoe het er inmiddels voor stond. Ik had inderdaad nog onthouden dat ze toen het woord borstkanker hadden laten vallen, en ook op een hele lompe manier ook toch? Ik kan me goed voorstellen dat je er dan even genoeg van hebt. Maar het is fijn om te weten dat als je er klaar voor bent je er gewoon voor kunt gaan!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden zeg!Ik had inderdaad al heel lang groen licht ivm cupmaat (G, net als jij toch?). Op een gegeven moment zette ik het traject voor een verkleining in gang toen moest ik nog langskomen om te vertellen welke klachten ik had zodat de dokter het aanvraagformulier op orde kon maken. Op basis van mijn klachten en verder onderzoek dacht de dokter dat ik misschien borstkanker had. Daarna naar het ziekenhuis geweest voor een scan toen bleek alles goed te zijn en ik gewoon hele onregelmatige borsten te hebben. Midden in de onderzoeken was mijn eerste werkdag bij mijn huidige werk dus het was heel heftig. Van die tijd heb ik even zo'n knauw gehad dat ik voorlopig niet meer wil
Komt wel weer hoor, maar nu dus even niet.
Ik heb al een paar dagen problemen ermee, dat berichten pas heel laat binnenkomen enzo.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Le fuu bambi, nu wil ik die plate ookmaar voor die 3$ verzen bestel ik m zelf wel
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Fair enough, verzendkosten vallen nog wel mee idd. Maar hij is gaaf toch?
Bij mij kloot hij ook al ff. Ik dacht dat het kwam omdat ik vandaag de hele dag op een netwerk zat waar hij me vanaf bleef gooien. Ik zit nu op werkende wifi maar Whatsapp maakt geen verbinding.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij doet best gay de afgelopen week
Op het plaatje klikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Euh bambi drop die link nog eens
Ik ga ook de 2 BM sets die ik nog moet bestellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm plate vind ik niet zoEn naja heb mijn bm plates nog niet allemaal gebruikt; dus dat eerst maar eens doen
Vandaag china glaze fast track op. Hij is echt gaafHunger games lakjes vallen me echt niet tegen
Fast track is mooi ja, die heb ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm plate vind ik niet zoEn naja heb mijn bm plates nog niet allemaal gebruikt; dus dat eerst maar eens doen
Vandaag china glaze fast track op. Hij is echt gaafHunger games lakjes vallen me echt niet tegen
Wat kost die plate?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
* AlbinoBambi gaat plate bestellen, en heeft ook al een XL stamper gevonden op eBay.
Jaa, daar is zij echt goed in idd!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Zit weer eens alle mani's te bekijken van oohshinies (als ik het in mijn hoofd krijg om te stempelen ga ik altijd daar kijken). Kom ik me toch weer een pareltje tegen van 2 lakjes welke ik ook beide heb en waar ik altijd bij denk 'meh; wel leuk maar niks apart'. Maar de combi zo.........![]()
[ afbeelding ]
Prima, snap ik! Dan leen je de mijne gewoon een keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Incantrix het volgende:
Oh, nee, ik heb er wel al een paar keer naar zitten kijken, maar ik heb er geen geld voor.. Althans, ik ben aan het sparenen ik koop telkens plates, maar ik kan voorlopig toch niks met lakjes nog
Priem, pindakaas? Is dat niet heel slechtvoor hem?
Dat is lief van jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Prima, snap ik! Dan leen je de mijne gewoon een keer.
Wie zou er aan moeten bellen dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Mss het volgende:
Ik moet plassen, maar ik ben bang dat er dan iemand aanbelt.
Nee hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Incantrix het volgende:
Oh, nee, ik heb er wel al een paar keer naar zitten kijken, maar ik heb er geen geld voor.. Althans, ik ben aan het sparenen ik koop telkens plates, maar ik kan voorlopig toch niks met lakjes nog
Priem, pindakaas? Is dat niet heel slechtvoor hem?
Ja klopt, klachten als rugpijn en kledingstukken die er niet om heen passenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is ook niet niks... Vooral als je dan plots te horen krijgt 'o ja; misschien heb je borstkanker'Schrik je je helemaal kapot..
Dus voor nu nog steeds big bamboozles to fondleomnomnom
Nah.. alhoewel ik me niks voor kan stellen bij klachten bij grote borsten (ofjah.. geen ervaring iig); hoor ik er best vaak mensen over. Mijn tante haar rug was er helemaal kapot door gegaan zelfs....
En ohai ik ben er ook weer endezulks
Ik weet niet wat eraan toegevoegd zit eigenlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoorZolang het met mate is. Waarom zou het heel slecht zijn ?
Theheh het is wel wat zout en het is niet het 'gezondste' tussendoortjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat eraan toegevoegd zit eigenlijkIk dacht misschien suikers, zouten, mineralen, zulke shizzle? Ik weet ook weer niet of dat voor een hond net zo slecht is als voor een kat eigenlijk
Nevermind me..
Oh, jah, giftig ook niet per sé hoor, maar ik ben nogal puristisch als het op dierenvoer aankomt en dan vergeet ik wel eens dat ik daar nogal extreem in benquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Theheh het is wel wat zout en het is niet het 'gezondste' tussendoortjeMaar het is ook niet vreselijk slecht (niet zo slecht als bijvoorbeeld chocolade; wat giftig is voor honden
).
Als je het niet dagelijks geeft; en geen halve pot is een prima opvulling voor de kongIk denk dat de gewone snoepjes voor honters net zo slecht zijn trouwens
Zit ook altijd zooi in die brokken
Oh is primaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, jah, giftig ook niet per sé hoor, maar ik ben nogal puristisch als het op dierenvoer aankomt en dan vergeet ik wel eens dat ik daar nogal extreem in benBreek me dus maar niet de bek open over zooi in brokken, dan ben je me heeeel snel moe schat ik
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Thank you for shopping at Bundle Monster.
Maar geef je wel vlees dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh is primaIeder zijn/haar mening. Ken er ook een paar die best extreem zijn. Heb vandaag al weer een paar keer pleidooien voorbij zien komen voor barf voeding ivm 'dierendag' en beste voor je dier etc etc
(op fb dan)
(ook niks mis mee hoor.. Diegene waar ik het over heb; haar katten zien er ook echt super uit; maar die kuikens/duiven/etc over haar keukenvloer verspreidt... het is toch niks voor mijBlij dat ik gewoon versvoer - bevroren - kan geven; een boel minder zooi
)
Aan toegeven is goed voor jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik wil die angel dinges plates eik ook nogMaar ik laat het maar even niet toe
Ok en ben nu serieus al een half uur tegen mijn moeheid aan het vechten want 'het is veul te vroeg om naar bed te gaan'; maar ik ben gewoon echt op... Dus ik sluit af![]()
Truste dames
Nope; eigenlijk naast het gemalen spul geef ik geen vlees. Af en toe eens wat restjes van kipfilet oid; maar verder eigenlijk zelden....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar geef je wel vlees dan?Wij geven over het algemeen ook gewoon gemalen spul uit de vriezer hoor, vullen het aan met barf voor zover de katten het willen
Maar ik ben dan wel weer redelijk (lees: erg) streng met tussendoortjes die buiten dit voedingspatroon vallen, ik vind dat gewoon echt slecht voor ze. Daarentegen heb ik wel een kat die al eens blaasgruis gehad heeft, dus ik mag ook streng zijn vind ik
Maar daar verschillen katten en honden ook nogal, katten hebben in principe helemaal geen plantaardig voedsel nodig, honden hebben dan nog wel een percentage vega nodig. Dus nouja..
Ik zat ooit op zo'n forum over barf e.d. en zo extreem als die mensen ben ik dan vaak ook weer niet. En ik probeer ook niet te hard te prediken
Haha, neuh, misschien niet het beste idee. Die hoef ik gelukkig weer niet zo nodig. Vind het zo wel weer even goed namelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik wil die angel dinges plates eik ook nogMaar ik laat het maar even niet toe
Ok en ben nu serieus al een half uur tegen mijn moeheid aan het vechten want 'het is veul te vroeg om naar bed te gaan'; maar ik ben gewoon echt op... Dus ik sluit af![]()
Truste dames
Gemalen spul is ook vleesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; eigenlijk naast het gemalen spul geef ik geen vlees. Af en toe eens wat restjes van kipfilet oid; maar verder eigenlijk zelden....
Nee snap ik dat je dan ook wat strenger bent.
Vlg mij kunnen honden ook echt puur op vlees leven (hoeven echt geen graan/vega dingen te hebben zelfs); maar goed; voor mij gaat het net wat te verMaar ik snap het verder wel hoor
Ok en nu echt weg![]()
![]()
Ik kon dat bevroren versvoer al niet handelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh is primaIeder zijn/haar mening. Ken er ook een paar die best extreem zijn. Heb vandaag al weer een paar keer pleidooien voorbij zien komen voor barf voeding ivm 'dierendag' en beste voor je dier etc etc
(op fb dan)
(ook niks mis mee hoor.. Diegene waar ik het over heb; haar katten zien er ook echt super uit; maar die kuikens/duiven/etc over haar keukenvloer verspreidt... het is toch niks voor mijBlij dat ik gewoon versvoer - bevroren - kan geven; een boel minder zooi
)
Ik vraag me af hoe oud ze allebei zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef milka82 het volgende:
Ohai! Ik zit een stukje Grenzeloos Verliefd te kijken op net 5, wat heeft dat wief op de ogen man! Eerst knalgroene glitters everywhere, ik heb al zilveren en ook gouden gezien, nu felroze. En dan niet zo'n beetje ook he, blijf der naar kijken, phehehe
straks ' Virgin Diaries'....
Echt, dat meisje ook, ik zou der op een gegeven moment neerslaan, hahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe oud ze allebei zijn
Dat wordt neuqen binnenkortquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe is vertellen dat je maagd bent de eerste stap naar het verliezen van je maagdelijkheid?![]()
Dan ben ik iig al wel goed onderweg.
IK BEN MAAGD DUS NOG NOOIT SEKS DUS NEEM MIJ NU!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe is vertellen dat je maagd bent de eerste stap naar het verliezen van je maagdelijkheid?![]()
Haha ja dat heb ik ook, vooral dat gegiechel verdient een tik. Volgens mij valt zij op het avontuur en hij wil een mama en neemt met alles genoegenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef milka82 het volgende:
[..]
Echt, dat meisje ook, ik zou der op een gegeven moment neerslaan, hahaha
Ligt eraan hoe je het vertelt natuurlijk popjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar, ze vertelde het aan een vriendin. Gewoon als mededeling.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het vertelt natuurlijk popjeVerleidelijk met je jarratelgordeltje onder je rokje vandaan om de deurpost gevouwen staan en dan zwoel 'ik ben nog maagd' zeggen met een iets te lage stem is nogal anders dan gewoon de mededeling
Oh, nouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, ze vertelde het aan een vriendin. Gewoon als mededeling.
Precies ja, je hebt dan toch hopelijk wel eens gerotzooid of wat dan ook. Kijk, ik hoop echt niet dat mijn dochters op hun veertiende menig vriendje verslijten maar ze hoeven van mij ook niet tot hun 41ste te wachtenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Als ik had gewild...
GEEN SEKS VOOR T HUWELIJK!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies ja, je hebt dan toch hopelijk wel eens gerotzooid of wat dan ook. Kijk, ik hoop echt niet dat mijn dochters op hun veertiende menig vriendje verslijten maar ze hoeven van mij ook niet tot hun 41ste te wachten
Haha, sowieso. Ik vergelijk mezelf verder ook heel niet met hun hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef milka82 het volgende:
Bambi, ik vind het wel een heel verschil of je nu 41 bent of 21....
Bestaat toch geen andere seks?quote:
Er moeten baby's gemaakt worden jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bestaat toch geen andere seks?
Of een heul kleine ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef milka82 het volgende:
je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt? Straks heeft ie der zo'n paddenstoelenworst onder hangen....
Dat is functionele seks, dat telt nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er moeten baby's gemaakt worden ja
En dan blijkt hij een heul goede piemel te hebben en dan heeft hij geen idee wat hij ermee moet doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef milka82 het volgende:
Dus Bambi, je mag best als maagd het huwelijk in maar je moet hem wel even bekeken hebbeb
That you can teach.....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan blijkt hij een heul goede piemel te hebben en dan heeft hij geen idee wat hij ermee moet doen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef milka82 het volgende:
Dus Bambi, je mag best als maagd het huwelijk in maar je moet hem wel even bekeken hebbeb
Zal je zien dat hij na 1 keer pompen al klaar komtquote:
Vriendin van mij had serieus dat haar vriendje eerst al tijdens het zoenen klaarkwam. Dat heeft ze hem ook afgeleerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij na 1 keer pompen al klaar komt![]()
Moet je hem leren dat hij aan wiskunde en z'n oma moet denken tijden de seks
Forest gumpquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vriendin van mij had serieus dat haar vriendje eerst al tijdens het zoenen klaarkwam. Dat heeft ze hem ook afgeleerd.
Da fuck! echt alleen zoenen of ook droogneuken, kijk want dan kan ik het me voorstellen, bij het betere dn werkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vriendin van mij had serieus dat haar vriendje eerst al tijdens het zoenen klaarkwam. Dat heeft ze hem ook afgeleerd.
Ze lag op hem, maar wel met echt alles nog aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
Da fuck! echt alleen zoenen of ook droogneuken, kijk want dan kan ik het me voorstellen, bij het betere dn werk
Egwelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is functionele seks, dat telt niet
Lerenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan blijkt hij een heul goede piemel te hebben en dan heeft hij geen idee wat hij ermee moet doen
mja, ook eens gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik was een x in bed beland met een 'date', en toen wouden we gaan batsen en toen zag ik zijn peenz0r en was ik serieus gewoon heel erg teleurgestelden dat was de seks dus ook
ben blij dat het nooit wat geworden is
een collega van mij had ook zo'n verhaal... niet groter dan der aansteker...ze is toen maar weg gegaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik was een x in bed beland met een 'date', en toen wouden we gaan batsen en toen zag ik zijn peenz0r en was ik serieus gewoon heel erg teleurgestelden dat was de seks dus ook
ben blij dat het nooit wat geworden is
Omhoog?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
een collega van mij had ook zo'n verhaal... niet groter dan der aansteker...ze is toen maar weg gegaan
Een van mijn voormalige scharrels was ook niet heel groot geschapen, toen ik hem voor het eerst zag moest ik nogal lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:52 schreef milka82 het volgende:
ik zou dan ook wel teleurgesteld zijn denk ik....
bitchquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een van mijn voormalige scharrels was ook niet heel groot geschapen, toen ik hem voor het eerst zag moest ik nogal lachen
kun je iets specifieker zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een van mijn voormalige scharrels was ook niet heel groot geschapen, toen ik hem voor het eerst zag moest ik nogal lachen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
"Ja sorry, ik weet dat het genant moet zijn, maar anders geloven ze me echt nóóit"
Ik kon me er wel uit lullen hoor, dom lomp en famous was op de radio dus ik zei daar iets overquote:
over de centimeters?quote:
yeaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden mannen nou ook met elkaar praten zo van "jonge, ik had er 1 in bed, die had toch een rare muts!"?
nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden mannen nou ook met elkaar praten zo van "jonge, ik had er 1 in bed, die had toch een rare muts!"?
Ik denk een cm of 9 ofzo.. dat je je echt in allerlei bochten moet wringen om uberhaupt íets te voelenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik denk een cm of 9 ofzo.. dat je je echt in allerlei bochten moet wringen om uberhaupt íets te voelen
Mutsen zijn toch pertinent raarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
Verwarring!quote:
Ik moet weer lachenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik denk een cm of 9 ofzo.. dat je je echt in allerlei bochten moet wringen om uberhaupt íets te voelen
dat heb ik hem eens gevraagd nadat we een programma hadden gezien met allemaal dozen er in (een kunstenaar maakte gipsafdrukken van dozen).. Ik verbaasde me echt hoe lelijk die dingen wel niet zijn... Het schijnt niet zo te zijn btw, het is meer opscheppen wat ze doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een vriend van mij heeft wel eens over een meisje gezegd dat ze een enorme stinkflamoes hadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel hoor, en ook over boobs!
Precies, geen details van hoe of wat, maar gewoon zeggen dat je het 5 keer gedaan hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
dat heb ik hem eens gevraagd nadat we een programma hadden gezien met allemaal dozen er in (een kunstenaar maakte gipsafdrukken van dozen).. Ik verbaasde me echt hoe lelijk die dingen wel niet zijn... Het schijnt niet zo te zijn btw, het is meer opscheppen wat ze doen
ja dat zeker idd!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Precies, geen details van hoe of wat, maar gewoon zeggen dat je het 5 keer gedaan hebt
Ja dit dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
dat heb ik hem eens gevraagd nadat we een programma hadden gezien met allemaal dozen er in (een kunstenaar maakte gipsafdrukken van dozen).. Ik verbaasde me echt hoe lelijk die dingen wel niet zijn... Het schijnt niet zo te zijn btw, het is meer opscheppen wat ze doen
Penors zijn toch ook lelijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
Elkaar waarschuwen? Hahahquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef milka82 het volgende:
Stinkflamoezen kan ik me wel voorstellen dat ze elkaar daar voor waarschuwen, ik ga toch ook niet boven een stinklul hangen?
Niet alle penors hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Penors zijn toch ook lelijk?
En ballen al helemaal
Alleen wat je met die dingen kan doen is dan weer aantrekkelijk
dit dus...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet alle penors hoorSommige zijn best goed gelukt
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
En dromen over piemels, most likely..
Peheh er zijn ergere dingen tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
En dromen over piemels, most likely..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef milka82 het volgende:
weltrusten Trix, mijn penor op pootjes komt net binnen wandelen, heeft koopavond gewerkt
+1quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
Thnx damesen neuh, heul niet erg hoor.. Heb sowieso altijd enorme pornodromen als ik zwanger ben, dus dan kan dit er ook wel bij, whehe!
Baai!
Laat haar in de illusie dat het heden "over 5 minuten" betekentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef princess-a het volgende:
Oh my, mijn zusje beseft niet dat 'nu' en 'het heden' hetzelfde zijn
Ja dat welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb pas 1 keer een besneden penor in handen gehad. Was wel even wennen.. Zo van "ja leuk, wat moet ik nou heen en weer bewegen?"![]()
16 weken en counting....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel weken ben jij inmiddels, milka?
Hahah ik vind het heel moeilijk om niet te kunnen corrigeren, ik ben best wel allergisch voor domme mensen die intelligent doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat haar in de illusie dat het heden "over 5 minuten" betekent![]()
Echt liegen doe je dan ook niet
jup! niet meer misselijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eerste trimester achter de rug.
Maar wat denkt zij dan dat heden betekent?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah ik vind het heel moeilijk om niet te kunnen corrigeren, ik ben best wel allergisch voor domme mensen die intelligent doen
SEKS TETTEN SEKS AIDS!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nare filmpjes op youtube. Is er een vent die het een intelligent idee vind om haaien kusjes te geven. En het dan vreemd vinden dat zo'n haai ook wel eens bijt
Serieus omdat het kanquote:
Volgens mij denkt ze dat het de toekomst betekent, in haar msn naam staat "Leer van je verleden, doe het goed, nu en in het heden"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wat denkt zij dan dat heden betekent?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ze dat het de toekomst betekent, in haar msn naam staat "Leer van je verleden, doe het goed, nu en in het heden"
Volgens mij niet, volgens mij een onbekende meneer. Kijk naar "untamed and uncut"quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, volgens mij een onbekende meneer. Kijk naar "untamed and uncut"
Zo zit ik dus ookquote:
Damn..... maaruh, jij was toch dierenvrint?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net een olifant die per ongeluk door haar vriendjes-olifant in een 4 meter diepe greppel gegooid wordt. Na 3 uur hebben ze dat beest er eindelijk uit, dus zij naar d'r vriendjes-olifant van ZOMG I LOVE YOU, blijkt er een schrikdraad tussen hen in te zitten.. En op die schrikdraad stond per ongeluk 220volt ipv 24. Dus oplifant valt om en schokt net als in de film... En ze willen helpen, maar dat mag niet van de vriendjesolifant... Maar uiteindelijk komt alles goed.
Het zou toch zo in een slekte RTL-serie kunnen?![]()
Help, mijn dierentuin functioneert niet
was dat zusje nou zwakbegaafd of zit ik nou helemaal mis?quote:
Ja en ik voel me heul gemeen, maar het zag er te garpig uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn..... maaruh, jij was toch dierenvrint?
Ik moet altijd zo hard lolleren om jouw manier van vertellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net een olifant die per ongeluk door haar vriendjes-olifant in een 4 meter diepe greppel gegooid wordt. Na 3 uur hebben ze dat beest er eindelijk uit, dus zij naar d'r vriendjes-olifant van ZOMG I LOVE YOU, blijkt er een schrikdraad tussen hen in te zitten.. En op die schrikdraad stond per ongeluk 220volt ipv 24. Dus oplifant valt om en schokt net als in de film... En ze willen helpen, maar dat mag niet van de vriendjesolifant... Maar uiteindelijk komt alles goed.
Het zou toch zo in een slekte RTL-serie kunnen?![]()
Help, mijn dierentuin functioneert niet
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lolleren om jouw manier van vertellen![]()
.
Zwakbegaafd niet, maar tis niet het meest heldere lichtje van de kerstboomverlichtingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was dat zusje nou zwakbegaafd of zit ik nou helemaal mis?
[in Jambers stem]quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en ik voel me heul gemeen, maar het zag er te garpig uit![]()
![]()
![]()
Was net een tekenfilm
ah ok, dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zwakbegaafd niet, maar tis niet het meest heldere lichtje van de kerstboomverlichting
Precies daarom blijf ik er maar naar kijken! Dan meldt ze zich aan en denk ik oja.. en bij de updates onder je vriendenlijst staat ie ook steeds.. en in het startscherm als ik mn mail openquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah ok, dan heb ik het verkeerd onthouden
Maar het is wel een briljante faal voor in een MSN ondertitel. Blijft ook maar steeds terug komen
Aah dat is wel fijn dat ze je verdedigenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik ben erachter gekomen via oud collega's dat mijn oud manager (die grote faalhaas) me nu de hele tijd zwart loopt te maken, ook zijn fouten. En ik hoorde dus ook dat hij daarin steeds gebackfired wordt omdat mijn oud-collega's het voor mij opnemen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik ben erachter gekomen via oud collega's dat mijn oud manager (die grote faalhaas) me nu de hele tijd zwart loopt te maken, ook zijn fouten. En ik hoorde dus ook dat hij daarin steeds gebackfired wordt omdat mijn oud-collega's het voor mij opnemen![]()
en dan die haai kapot schieten en dan beide auw hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
"hey een haai, laten we hem vangen"
"jeej we hebben hem gevangen, laten we hem het strand optrekken"
"aw, haai hoort in het water, zo gaat hij dood, dat is zielig. Laten we hem terug duwen"
"ja maar er zit nog een haakje in z'n mond, dat is zielig"
"wacht, ik haal hem er even af. AU M'N VINGER"
"Jij kan er ook niks van, laat mij maar even. AU M'N HELE HAND"
De menselijke stomheid in die filmpjes
Maar heb je hem gezien? Normaal hebben de mensen vooral pijn en dat is garpig, want stomme mensen. Maar dit is echt net een tekenfilmquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[in Jambers stem]
Overdag is zij dierenvrint, maar 's avonds is zij in de late stille uurtjes een sadistische dierenmeurdenaar die het liefst olifantenkalfjes onder stroom zet en hen lachend na staart op haar youtubekanaal
[Jambers stem uit]
Nee, ze hebben de haai terug geduwd, want dat haakje schijnt vanzelf weg te roesten. Dat hadden ze misschien eerder moeten verzinnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan die haai kapot schieten en dan beide auw hebben
Of die haai kapot schieten, maar mis schieten, dus die ander zijn hand ook aan gort schieten
En dan alsnog (met zijn ene overgebleven hand) die haai kapot schieten
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aah dat is wel fijn dat ze je verdedigen
ja da's echt tofquote:
nope, maar ga het NU doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar heb je hem gezien? Normaal hebben de mensen vooral pijn en dat is garpig, want stomme mensen. Maar dit is echt net een tekenfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |