Ja inderdaad, ik had wel een "Seks met George Clooney Nespressoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:19 schreef megamandy het volgende:
Wat een burgerlijke TT na al die seks
Ja ik dacht dat mensen dat een beetje zat waren dus deed het express maar nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:19 schreef megamandy het volgende:
Wat een burgerlijke TT na al die seks
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat mensen dat een beetje zat waren dus deed het express maar niet![]()
MAAR ALS HET WEL MAG WIL IK NU EEN TT CHANGE AANVRAGEN!
Ik drink het thuis ook hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
En is het zorgelijk dat ik senseo gewoon lekker vind?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat mensen dat een beetje zat waren dus deed het express maar niet![]()
MAAR ALS HET WEL MAG WIL IK NU EEN TT CHANGE AANVRAGEN!
dark roast is nog wel beetje te drinken maar liever geowon lekkere koffiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
En is het zorgelijk dat ik senseo gewoon lekker vind?
Ik doe wel creamer in mijn niet-oploskoffiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef megamandy het volgende:
Alles beter dan oploskoffie met creamer
Ja maar door de reacties van vorige keer dacht ik dat mensen er wel klaar mee warenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Zou niet anders verwachten van jou eigenlijk
Echt? Zo'n poeder? brrrrquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe wel creamer in mijn niet-oploskoffie
Seksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar door de reacties van vorige keer dacht ik dat mensen er wel klaar mee waren
Oh dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar door de reacties van vorige keer dacht ik dat mensen er wel klaar mee waren
quote:
Ooh dan zou ik van die cupjes kopen wat je ook in de horeca krijgt, zit je niet meteen met zo'n heel flesje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik drink thuis niet zo vaak koffie dus koffiemelk bederft snel. Poeder kun je superlang bewaren en smaakt ook prima. En op werk staat de koelkast helemaal aan de andere kant van de gang dus niet handig om elke keer op en neer te lopen, dus dan ook gewoon creamer die we op kantoor zelf houden
Die vind ik dan weer te duurquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan zou ik van die cupjes kopen wat je ook in de horeca krijgt, zit je niet meteen met zo'n heel flesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |