PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Dit is gewoon een voorspelling van iemand, heeft niks met arrogantie te maken....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Kijk naar de TT en dan hebben ze het over arrogantie van Ajacieden
Ssst, niet alweer. Dit is gezond optimisme, iets anders.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Misschien is het wel een steek onder water of grappig bedoeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Boeren heb ik al lang al afgeschreven maar ik dacht dat Joden nog wel bijster waren gezien hun manier van handelen door de jaren heenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Staan er beiden nog op zie ik. Heb ze even opgezocht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook met Benzema, en nu heb ik 2 Benzema's te koop en die zie ik ook niet op mn TP. Maar de TP geeft wel aan dat ie vol is als 38/40 is bereikt.
Heldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staan er beiden nog op zie ik. Heb ze even opgezocht.
Oh, en die TT.Ach.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Held![]()
(had ik zelf ook wel kunnen doen bedenk ik me nu)
Ik had ook mijn spelers er voor 3 dagen opgezet. En er staat ook dat mijn trade pile vol zit. Ze komen wel weer boven water dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
@kamikazie: Ik hoop dat je je niet druk hoeft te maken. Anders ben ik 2 Benzema's kwijtHad ze er voor 3 dagen opgezet. Alleen weet ik niet meer wanneer.
En zo niet, dan verdrinken zequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had ook mijn spelers er voor 3 dagen opgezet. En er staat ook dat mijn trade pile vol zit. Ze komen wel weer boven water dus.
Afgelopen maandag kregen we packsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ola
Vraagje: ik heb de FIFA UT Edition, maar heb tot op heden geen extra packs gehad. Jullie al wel?
Dank dank
Dan zal het wel liggen aan het feit dat ik nog niet gespeeld heb op m'n console sinds vorige weekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afgelopen maandag kregen we packs
Cannavaro, aanvoerder van Napoli...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef zerokil het volgende:
Hebben jullie de opstelling van Napoli gezien.
Alleen Vargas is nu de belangrijkste man daar in de basis.
PSV is gewoon beter als je de opstellingen vergelijkt en het uit en thuis voordeel ziet.
Niet leuk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Veel plezier met inzetten dan, zo leuk zijn de odds niet.
Ja dacht dat hij ook gewisseld was, maar niet dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Cannavaro, aanvoerder van Napoli...
Sorry, ik begrijp hem niet helemaalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet leuk?
Napoli +05 staat al op 2
Ik ga denk ik boven 2,5 goals spelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet leuk?
Napoli +05 staat al op 2
Er mist een komma, ik bedoelde +0,5.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp hem niet helemaalHeb niet zo lang in de bets gezeten. +05 wat?
Tamperenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop een willekeurige speler voor 300c. Discard m voor 80K
![]()
Ah, ja zo had ik hem wel begrepenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er mist een komma, ik bedoelde +0,5.
Oftewel, aan het einde van de rit krijgt Napoli er 0,5 doelpunten bij. Gelijkspel is dan dus genoeg voor een winnende bet
quote:
Gedaan maar ik kreeg er maar 15 coins voor terugquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop een willekeurige speler voor 300c. Discard m voor 80K
![]()
Gefoptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kreeg er maar 15 coins voor terugOplichter
![]()
![]()
![]()
Hoe maak je meerdere FUT accounts?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
Ik gebruik 4 account met CE
[ afbeelding ]
hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
4 emailadressen aanmaken, 4 EA accounts aanmaken en 4 GTs aanmaken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe maak je meerdere FUT accounts?
Je hebt zo net 285 coins verrloren!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oei, dat ga ik ook doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
4 emailadressen aanmaken, 4 EA accounts aanmaken en 4 GTs aanmaken.
We zullen zien vanavond hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Leuk dat optimisme.
Maar PSV gaat kansloos ten onder helaas.
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Leuk dat optimisme.
Napoliquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:04 schreef Maks0s het volgende:
Kent iemand van die licensed shirts maar zonder sponsor er op? Dus geen Serie B shirts of zo maar net als Real Sociedad.
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:04 schreef Maks0s het volgende:
Kent iemand van die licensed shirts maar zonder sponsor er op? Dus geen Serie B shirts of zo maar net als Real Sociedad.
80k maar dan ben ik wel bijna de hele dag bezigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel $$$$ levert dat jou op per dag dan ?
Ik heb vandaag al 50k winst gemaakt met 1 account en gister 80kquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel $$$$ levert dat jou op per dag dan ?
Dat is veel mattie !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
80k maar dan ben ik wel bijna de hele dag bezig
Ja, en aan het eind van de dag word je gek van al die kaartjes. Ik heb 3 accounts. Maar het is even tijd investeren om de rest van het jaar bazenteams te kunnen maken. 60K per dag * 30 dagen = 1,8 miljoen per maandquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
80k maar dan ben ik wel bijna de hele dag bezig
Fakking hell...nicequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en aan het eind van de dag word je gek van al die kaartjes. Ik heb 3 accounts. Maar het is even tijd investeren om de rest van het jaar bazenteams te kunnen maken. 60K per dag * 30 dagen = 1,8 miljoen per maand
Dat haal je neit elke dag hoop ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en aan het eind van de dag word je gek van al die kaartjes. Ik heb 3 accounts. Maar het is even tijd investeren om de rest van het jaar bazenteams te kunnen maken. 60K per dag * 30 dagen = 1,8 miljoen per maand
De web app draait vanaf de 18e, het is nu de 4e... 16 dagen. Heb bij elkaar 800K aan waarde. 50K per dag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat haal je neit elke dag hoop ik
Wtf 4000 euro per dag aan coinsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er waren cheaters die 40 miljoen (!) per dag verdienden, maar dankzij JP zijn ze geband. Iemand op twitter was daar niet blij mee: www.twitter.com/Oly245
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Leuk dat optimisme.
Hoeveel heeft je team dan in totaal gekost ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:16 schreef Rijst het volgende:
Over 2 uur kan ik weer cashen en dan hopelijk kan ik mijn laatste 2 spelers halen
Dan ben je echt ziek..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De web app draait vanaf de 18e, het is nu de 4e... 16 dagen. Heb bij elkaar 800K aan waarde. 50K per dag.
Pffquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De web app draait vanaf de 18e, het is nu de 4e... 16 dagen. Heb bij elkaar 800K aan waarde. 50K per dag.
Je hebt geen werk ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen niet hoe ze zoveel verdienden (zelfs met tamperen lukt dat niet denk ik) maar Mattwidz had er iets mee te maken.quote:
Met het aantal deals wat je per dag kan vinden is dat niet zo vreemd. Ik heb zelf ook ongeveer zoiets, bijna 480k + IF Bowditch + 175k op het 2e account en nog redelijk wat spelers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe jij bevestigt hebt dat ze zoveel verdienen? Tot die tijd vind ik het namelijk onzin!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen niet hoe ze zoveel verdienden (zelfs met tamperen lukt dat niet denk ik) maar Mattwidz had er iets mee te maken.
Nee hoor. Heb 1 dag gehad dat met die ballen voor 1K, stadions voor 500c etc, dat ik meer dan 100K binnen haalde, en op het werk kan ik in de nachtdienst veel traden. Hele dagen bronze packen heb ik nog niet gedaan. Al trade ik maandag tot en met donderdag wel veel, maar vrijdag, zaterdag en zondag heb ik meestal afspraken staan. Vorig jaar deed ik het zelfde, tot eind november traden, en daarna lekker spelen, best chill als je gewoon alle teams kunt maken die je in gedachte hebtquote:
Hele tijd discarden moet het binnen een dag wel te halen. Echte toppers voor veel verkopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen niet hoe ze zoveel verdienden (zelfs met tamperen lukt dat niet denk ik) maar Mattwidz had er iets mee te maken.
Een 6,5 voor de moeite!quote:
Pff, dat doe je dan wel lekker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb 1 dag gehad dat met die ballen voor 1K, stadions voor 500c etc, dat ik meer dan 100K binnen haalde, en op het werk kan ik in de nachtdienst veel traden. Hele dagen bronze packen heb ik nog niet gedaan. Al trade ik maandag tot en met donderdag wel veel, maar vrijdag, zaterdag en zondag heb ik meestal afspraken staan. Vorig jaar deed ik het zelfde, tot eind november traden, en daarna lekker spelen, best chill als je gewoon alle teams kunt maken die je in gedachte hebt
Dat niet alleen: het mooiste is nog dat je het dan ook volledig op eigen kracht hebt verdiend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pff, dat doe je dan wel lekker.
Ik heb nu 150/160k..
Als je zo doorgaat snap ik dat het lekker is dat je elk team kan maken die je in gedachte hebt
Vorig jaar kon ik ook voor 75 euro aan coins verkopen, wil dat dit jaar weer doen. Ik zie het gewoon als een leuke hobby, maar ik blijf wel mensen zien, sporten en werken, zo leuk is fifa nou ook weer niet om dat te latenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pff, dat doe je dan wel lekker.
Ik heb nu 150/160k..
Als je zo doorgaat snap ik dat het lekker is dat je elk team kan maken die je in gedachte hebt
Wel aan het einde van het jaar, zodat je er eerst plezier van hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik ook voor 75 euro aan coins verkopen, wil dat dit jaar weer doen. Ik zie het gewoon als een leuke hobby, maar ik blijf wel mensen zien, sporten en werken, zo leuk is fifa nou ook weer niet om dat te laten
100K voor 10 euro? of wat reken je dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik ook voor 75 euro aan coins verkopen, wil dat dit jaar weer doen. Ik zie het gewoon als een leuke hobby, maar ik blijf wel mensen zien, sporten en werken, zo leuk is fifa nou ook weer niet om dat te laten
Heb ik toen wel gerekend inderdaad. Geen idee hoe de prijzen dit jaar zijn, nu mensen een stuk makkelijker coins kunnen binnenhalen, met die hoge rewards in divisions.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:32 schreef fetss het volgende:
[..]
100K voor 10 euro? of wat reken je dan?
Wat bedoel je, coins verkopen of mensen zien ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel aan het einde van het jaar, zodat je er eerst plezier van hebt
Coins verkopen natuurlijk, ben geen social retard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat bedoel je, coins verkopen of mensen zien ?
Uhh rond de. 480kquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel heeft je team dan in totaal gekost ?
Cobrastylequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef Fuszy het volgende:
Nog even twee klassiekers er doorheen gooien
Fifa 06
Fifa 04
Ik had hem dinsdag ook opgehaald.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb net die Eredivisiebal opgehaald, mijn dank hiervoor nogmaals voor diegene die de code had geplaatst
Mijn god, dit klinkt prachtig herkenbaar, gebeurde me in het begin ook te vaakquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag
2de college van vandaag zat gewoon helemaal volIk ga niet op de trap zitten voor college, dus dan maar naar huis
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Rubeo38 het volgende:
Hallo
hier een FUT beginner, ik zie hier allemaal termen voorbijkomen zoals tamperen en discarden, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. wat houdt dit nu in?
Hee Ruubquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Rubeo38 het volgende:
Hallo
hier een FUT beginner, ik zie hier allemaal termen voorbijkomen zoals tamperen en discarden, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. wat houdt dit nu in?
tamperen was/is een pack glitch waar je voor geband zult worden. discarder is het quicksellen van je kaartquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Rubeo38 het volgende:
Hallo
Tamperen mag je vergeten. Een cheatmanier die direct wordt bestraft door EAquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Rubeo38 het volgende:
Hallo
Tamperenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Rubeo38 het volgende:
Hallo
Heej HSquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee Ruub
Tamperen is cheaten
Discarden is je kaartje snel verkopen.
Dat gebeurt zeldenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
Heej HS
zeg maar onder de waarde kopen, en dan met quick sell winst maken.
Ja, maar dat gaat je niet zo vaak lukken. Dat is overigens ook geen ideale manier om winst te maken. Discarden doe je eigenlijk alleen als je een kaart gewoon kwijt wilt omdat je er verder toch geen reet aan hebt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
Heej HS
zeg maar onder de waarde kopen, en dan met quick sell winst maken.
Jij studeert zeker in Rotterdam?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
Ik blijf sowieso weg bij hoorcollege, een groot kippenhok waar iedereen het nodig vindt om zijn bek open te trekken. Nee, dan ga ik liever naar huis omdat ik daar nog meer dingen leer dan met al die kleuters die hun bek opentrekken.
Grap v.d. maand denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij studeert zeker in Rotterdam?
Bij ons zegt nooit iemand watquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
Ik blijf sowieso weg bij hoorcollege, een groot kippenhok waar iedereen het nodig vindt om zijn bek open te trekken. Nee, dan ga ik liever naar huis omdat ik daar nog meer dingen leer dan met al die kleuters die hun bek opentrekken.
Nee, ik doe hbo in Leeuwarden, gelukkig mijn laatste jaar en dan volgend jaar uni in Groningen. Op kamers uiteraardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij studeert zeker in Rotterdam?
Ja dat doe ik ook sowieso, maar ik moest groepswerken dus wilde wel even gaan kijken. Maar op de trap zitten gaan we niet doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn god, dit klinkt prachtig herkenbaar, gebeurde me in het begin ook te vaak![]()
Daarna had ik de smaak te pakken: als de verlichting in de collegezaal me niet aanstond, bleef ik ook gewoon weg
Deze boi zit al 2 weken te wachten om te oogstenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:57 schreef TJV het volgende:
Ik heb toch nog 300k overgehouden aan dat tamperen. Durf het alleen nog niet over te zetten.
zet het naar mij overquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:57 schreef TJV het volgende:
Ik heb toch nog 300k overgehouden aan dat tamperen. Durf het alleen nog niet over te zetten.
Wist niet dat er in Leeuwarden ook van die schreeuwerds zatenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik doe hbo in Leeuwarden, gelukkig mijn laatste jaar en dan volgend jaar uni in Groningen. Op kamers uiteraard
Het zal je verbazenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wist niet dat er in Leeuwarden ook van die schreeuwerds zaten
Cambuur staat 1ste bij mij in fifa 13, die gaan voor promotiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wist niet dat er in Leeuwarden ook van die schreeuwerds zaten
Eerlijk gezegd vind ik dat beter dan dat bioscooppubliek uit Heerenveenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zal je verbazenHier loopt achterlijk veel tuig rond, allemaal van Cambuur
Ik vind het publiek van Cambuur achterlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat beter dan dat bioscooppubliek uit Heerenveen
Dan ben jij daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het publiek van Cambuur achterlijk.
90 minuten lang 'anti Fries' lopen schreeuwen terwijl Leeuwarden middenin Friesland ligt en de meeste gewoon Fries spreken
Uit Friesland komen en er trots op zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het publiek van Cambuur achterlijk.
90 minuten lang 'anti Fries' lopen schreeuwen terwijl Leeuwarden middenin Friesland ligt en de meeste gewoon Fries spreken
Jawel, ik ben er wel eens geweestquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef ertdop het volgende:
[..]
Dan ben jij daar nog nooit geweest
Ik zou iig gaan spelen met iedereen 9 chem. Weet niet wie je belangrijke spelers vindt en wie niet, maar Valbuena heeft zo weinig nut, en vidal ook niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:03 schreef SergeantPeper het volgende:
Heb m'n hele team overhoop gegooid. Thoughts? Ik twijfel nog over Milito en Valbuena.
[ afbeelding ]
Ze hebben misschien een accent maar het fries praten ze nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, ik ben er wel eens geweesten iedere keer weer hetzelfde verhaal. Laatste keer was wel een paar jaar terug tegen Roda JC thuis voor promotie. Gingen ze dingen in de stad slopen
De meeste spreken gewoon Fries hoor die bij Cambuur komen. Leeuwarders is een mengeling tussen Fries en slecht Nederlands. Het gros spreekt gewoon Fries maar vindt het stoer om 'anti Fries' te lopen schreeuwen. Komt door Heerenveen, jaloezie. Ik heb trouwens ook niets met Heerenveen hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:05 schreef ertdop het volgende:
[..]
Ze hebben misschien een accent maar het fries praten ze niet
Ik ben nooit bij Cambuur geweest, maar het komt op mij over als een volksclub...en daar hou ik wel van. Ben een aantal keren bij Heerenveen geweest, maar van dat publiek kreeg ik plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
De meeste spreken gewoon Fries hoor die bij Cambuur komen. Leeuwarders is een mengeling tussen Fries en slecht Nederlands. Het gros spreekt gewoon Fries maar vindt het stoer om 'anti Fries' te lopen schreeuwen. Komt door Heerenveen, jaloezie. Ik heb trouwens ook niets met Heerenveen hoor.
Youtube is je beste vriendquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:11 schreef Greenpeas het volgende:
Wie had er ook alweer zo'n cheatengine handleiding?
Cambuur is wel een volksclub ja, Heerenveen ben ik ook wel eens maar daar vind ik niet veel aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben nooit bij Cambuur geweest, maar het komt op mij over als een volksclub...en daar hou ik wel van. Ben een aantal keren bij Heerenveen geweest, maar van dat publiek kreeg ik plaatsvervangende schaamte
Kan je ervoor gebanned worden? Want persoonlijk zit ik er niet op te wachten dat ik op m'n gamertag geen EA Games meer kan spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Youtube is je beste vriend
Je kan ook gebanned worden voor hier posten over de CE dus je bent al de lulquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Kan je ervoor gebanned worden? Want persoonlijk zit ik er niet op te wachten dat ik op m'n gamertag geen EA Games meer kan spelen.
Ligt er aan hoe je het gebruikt. Als je er alleen sneller mee naar de 59e minuut wil, is dat geen probleem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Kan je ervoor gebanned worden? Want persoonlijk zit ik er niet op te wachten dat ik op m'n gamertag geen EA Games meer kan spelen.
Dat is toch gewoon ziekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef fetss het volgende:
alles verkocht, nu fijn doorhandelen
[ afbeelding ]
Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:11 schreef Greenpeas het volgende:
Wie had er ook alweer zo'n cheatengine handleiding?
Zit bij NAC ook wel eens in de business class, en gratis bier drinken is best aardig. Maar als ik dan tussen de stilzwijgende stropdassen zit, begint het wel te kriebelen als ik de B-side of Vak-G bezig ziequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cambuur is wel een volksclub ja, Heerenveen ben ik ook wel eens maar daar vind ik niet veel aanaf en toe een wc-rol die van Nieuw Noord (hooligans?) naar beneden wordt gegooid. Lekker in de logè zitten, dat is dan wel weer leuk
Ik heb geen hekel aan NAC maar wel aan Lurlingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit bij NAC ook wel eens in de business class, en gratis bier drinken is best aardig. Maar als ik dan tussen de stilzwijgende stropdassen zit, begint het wel te kriebelen als ik de B-side of Vak-G bezig zie
zelf gemaakt autoclicker/buyerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon ziek. Ben al blij met 300k+ en dat komt ook alleen maar omdat ik wat leuks uit mijn pakje kreeg
Ik was fan van Gorter en Schilderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:17 schreef ertdop het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan NAC maar wel aan Lurling
Echt saai dat hij nu RM isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hé kijk een snelle Duitser
[ afbeelding ]
Als voetballer is Lurling wel een mongool maar daarbuiten een prima gozer. Ik deed vroeger altijd mee aan een voetbaltoernooi in Heerenveen en daar waren die profvoetballers ook altijd zoals Dennis de Nooijer, Jeffrey Tallan en dat soort namen, ook Lurling. Gaven altijd iedereen een handtekening daarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:17 schreef ertdop het volgende:
[..]
Lychesquote:
quote:
In de buurtquote:De longan (Dimocarpus longan) is een vrucht die enigszins lijkt op de lychee uit dezelfde plantenfamilie
Petersch is ook nog steeds RM en Könnecke dus ook, voor de rest zijn 2.Bundesliga bronzes niet zo goed dit jaar. Wel hebben ze een 4* skiller en een paar CMs met goede statsquote:
En ik ben gek op Lurlingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:17 schreef ertdop het volgende:
[..]
Geluk is met de dommenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na die Konnecke kreeg ik nog Johnson (die met 85 pace, 72 dribbling en 61 shooting) en Bignall, vanmorgen kreeg ik ook al een Ings (in een 750c pack, de rest in een 400c pack) Ik heb gisteravond bijna geen packs geopend en vandaag ook nog bijna niet
Zit hier enige waarde tussen? Jij kan dat zonder formatie en naam wel zienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na die Konnecke kreeg ik nog Johnson (die met 85 pace, 72 dribbling en 61 shooting) en Bignall, vanmorgen kreeg ik ook al een Ings (in een 750c pack, de rest in een 400c pack) Ik heb gisteravond bijna geen packs geopend en vandaag ook nog bijna niet
Jij spaart DM's?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef fetss het volgende:
Ik deel mijn zelfgemaakte autobuyer/clicker eerste DM krijgt er een
SNEL ACCOUNTS AAN MAKEN LURKERSquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef fetss het volgende:
Ik deel mijn zelfgemaakte autobuyer/clicker eerste DM krijgt er een
Alleen maar als die andere spelers op de bank zittenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef ertdop het volgende:
Misschien hele domme vraag, maar als je 2 teams hebt en 1 team zijn spelers moe, en je speelt dan met het andere team. Worden die andere weer fit?
Dan kun je beter nog even wachten. Aan de andere kant zitten er veel coins in het spel door grote verdiensten bij het spelen van wedstrijden...misschien dat dat de prijzen wat langer in stand houdt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:39 schreef KrAlex het volgende:
Ezequiel Lavezzi gekocht voor 33.5K
Ik wil een team maken maar ben bang dat de prijen gaan zakken en snel ook.
Fixed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geluk is met de bazen van dit topic
Little, Teigl, Mansally, Harris (die 55 rated LM) Syers en Daeman zijn wel wat waard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zit hier enige waarde tussen? Jij kan dat zonder formatie en naam wel zien![]()
edit: de namen staan er wel bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kreeg ik vandaag in die pakjes
Echte topspelers worden volgens mij duurder, omdat die iedereen wil hebben. Iedereen krijgt meer coins dus worden duurdere speler ''haalbaarder''. Maar dat is maar een theorie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goedemiddag heren.
Denken jullie dat de prijzen snel gaan zakken dan?
Ik zit in divisie 1 nou, en daar kom je weinig noobs tegen. Heel moeilijk om daar nog dikke premies mee te pakken. En ik verdien gemiddeld 500 coins per wedstrijd. Is ook aan de wat lage kant.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kun je beter nog even wachten. Aan de andere kant zitten er veel coins in het spel door grote verdiensten bij het spelen van wedstrijden...misschien dat dat de prijzen wat langer in stand houdt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben jullie soms ook potjes dat het allemaal ineens heel sloom gaat? Alsof je H2H aan het spelen bent? Heel irritant iig
valt wel mee dus. Ik houd ze gewoon. Misschien kan ik er ooit wel een team mee makenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Little, Teigl, Mansally, Harris (die 55 rated LM) Syers en Daeman zijn wel wat waard.
Nou lekker danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]Confetti had daar een glitch voor. Waarschijnlijk speel je tegen iemand die er gebruik van maakt.
Moet je hem op snel zettenquote:
Waarom diequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb in H2H pas 1 wedstrijd gewonnen en tig keer 0-0 gespeeld![]()
En van GJE verloren
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb in H2H pas 1 wedstrijd gewonnen en tig keer 0-0 gespeeld![]()
En van GJE verloren
Ja dat kan niet tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je hem op snel zetten
BPL denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Welke league is het 'beste' om een 5 at the back team mee te maken? Dus een muur aan verdedigers, met backs die goed op kunnen komen. Daarnaast CM's of CDM's die ook diepgang kunnen bieden en spitsen met een hogere pace dan USAIN BOLT
Bundesliga, Ligue 1 en BPL.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Welke league is het 'beste' om een 5 at the back team mee te maken? Dus een muur aan verdedigers, met backs die goed op kunnen komen. Daarnaast CM's of CDM's die ook diepgang kunnen bieden en spitsen met een hogere pace dan USAIN BOLT
Brazilie! Naja geen league maar nationaliteit dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Brazilllllquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
De Saudi's, want dan is zeker dat je verliest, omdat je moet worden afgestraft om 5 atb te spelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Bundesliga.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Ik tikte hem compleet zoekquote:
Niet zo huilenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Saudi's, want dan is zeker dat je verliest, omdat je moet worden afgestraft om 5 atb te spelen
Serie A!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
DE JA VUquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
H2H
Lekker LB+Y'en met Chelsea pacehoeren FTW.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
H2H
Lekker LB+Y'en met Chelsea pacehoeren FTW.
Dat dacht Lampard ookquote:
De spits hoeft niet snel te zijn. Beetje crossen kan geen kwaadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bundesliga.
Alleen spitsen zijn niet supersnel, maar buitenspelers wel.
Bundesliga heeft wel de meeste lompe spitsen van het hele spel. Huntelaar, Gomez zijn gewoon debiel slecht in het spel. Reus kan er mee door. Heb liever een Torres of Benzema voorin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De spits hoeft niet snel te zijn. Beetje crossen kan geen kwaad
Newcastle speelt wel lekker. Voorin Demba Ba, Pappis Cisse en Ben Arfaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Dat middenveld ook van Bayern, 2x in de 50 pace ofzokunnen niets rechtzetten bij balverlies.
Moet eens wat andere clubs bedenken bij H2H.
Doe gewoon Chelsea, beresterke verdediging met middenveld en pace voorinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Dat middenveld ook van Bayern, 2x in de 50 pace ofzokunnen niets rechtzetten bij balverlies.
Schalke is dit jaar goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Een 5 at the back team met een lange spitsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De spits hoeft niet snel te zijn. Beetje crossen kan geen kwaad
Diaby, Kaboul, Luiz en dan als LWB/Clichy Enrique denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moeten hier bij?
Ashley Young weet ik ook nog niet zeker, maar ik moet even kijken welke strong foot hij heeft.
Kaboul sowiesoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moeten hier bij?
Ashley Young weet ik ook nog niet zeker, maar ik moet even kijken welke strong foot hij heeft.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moeten hier bij?
Vertonghen, Anita, Heitinga sowiesoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moeten hier bij?
Correctie: van elke FIFA-gamer met een beetje liefde voor het spelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef KrAlex het volgende:
Nachtmerrie van elke FIFA gamer.
5 ATB met Luis Enrique - Kaboul - Kompany - Luiz - Walker
Je weet niet vantevoren of je Duitsers treft, dus waarschijnlijk verveel je er ons ook meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is alleen maar om die duitsers te vervelen online
Past niet meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vertonghen, Anita, Heitinga sowieso
Ja dus een prettige dag nog!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef qforce het volgende:
Is het tegen de regels om hier FIFA 13 Ultimate Team coins te koop aan te bieden?
Moet via mij gaan, 10% processingkostenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef qforce het volgende:
Is het tegen de regels om hier FIFA 13 Ultimate Team coins te koop aan te bieden?
Niet tegen mijn regels in ieder geval...maar ik hoef ze niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef qforce het volgende:
Bent is ook wel een goede spits, maar je hebt vorig jaar ook al Welbeck gehad dus die zal wel goed zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Past niet meer.
Heb nu dit
[ afbeelding ]
2k voor IF Mertens is ook wel goed denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
1800 voor Assaidi zal wel goedkoop zijn denk ik
Ja hij deed het prima in dat laatste teamquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bent is ook wel een goede spits, maar je hebt vorig jaar ook al Welbeck gehad dus die zal wel goed zijn
Ogbonna geen 9 chem denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
ik speelde vorig jaar 5atb met
Bale-SIF Adebayor-Krasic
Luiz Gustavo-IF Marchisio
Marcelo - Dede - IF Santana - Ogbonna - IF Abate
UP Neuer
Dat was echt fantastisch
1 dode link & 2 nazilinks, wel dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ogbonna geen 9 chem denk ik?
3 links, 1 dood en 2 nationaliteit dus ik denk het wel!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel, 2 landen links en 1 dodequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot eens op.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
1800 voor Adebayor zal wel goedkoop zijn denk ik
ik wou precies dit vragenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef 5M1L3 het volgende:
Ik kan de uitleg van het begrip tamperen niet vinden?Wie is zo aardig om dat uit te leggen.
Oh bij 5 atb geen met de keeper, geen ervaring mee maar dat dacht ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 dode link & 2 nazilinks, wel dus
Jonge, jij ging ook al je koopjes opnoemen terwijl iedereen het bloedirritant vondquote:
Please, zet dit in de OP iemandquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef 5M1L3 het volgende:
Ik kan de uitleg van het begrip tamperen niet vinden?Wie is zo aardig om dat uit te leggen.
Kan wel, maar ben eerst nog futten, en gaat superkutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:07 schreef Thorb het volgende:
Timmy en Mathijs (+ evt anderen) clubs?
Leg uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Please, zit dit in de OP iemand
Is je studiemaatje online op xbox? Hij negeert me hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan wel, maar ben eerst nog futten, en gaat superkut
zal ff kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijk een pagina of 5 terug, is het nog uitgelegd
Je hebt er toch niets meer aan. Door een plugin in Firefox kon je waardes in de webapp veranderen. Als je dan een pakje kocht, kon je 'm zo instellen dat je bijvoorbeeld 30 rare spelers kreeg.quote:
Nopequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is je studiemaatje online op xbox? Hij negeert me hier.
Lindgren is het toonbeeld van geduldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt er toch niets meer aan. Door een plugin in Firefox kon je waardes in de webapp veranderen. Als je dan een pakje kocht, kon je 'm zo instellen dat je bijvoorbeeld 30 rare spelers kreeg.
Mooie naam ook. Gazzaneger.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
Eindelijk een goede speler uit een pack. 5k
[ afbeelding ]
thnx man. Ik ben helaas telaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt er toch niets meer aan. Door een plugin in Firefox kon je waardes in de webapp veranderen. Als je dan een pakje kocht, kon je 'm zo instellen dat je bijvoorbeeld 30 rare spelers kreeg.
BPLquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is die keeper 5k waard, enige bronzen Argentijn?
Ja, beiden. Taarabt voelt hetzelfde als 12, prima speler. Tioté niet opvallend, goede balafpakker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef ertdop het volgende:
Al meer mensen gespeeld met Tiote? of Taarabt
Kicking 87quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is die keeper 5k waard, enige bronzen Argentijn?
gewoon op tweede accountquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedereen is geband, dus wees blij dat je te laat bent.
Ja dat vind ik dus ook, heb parker ernaast en anita als wisselquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, beiden. Taarabt voelt hetzelfde als 12, prima speler. Tioté niet opvallend, goede balafpakker.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is maar wat je helaas noemt...EA heeft een aantal schuldigen geband
Weet je dat moment dat je in bed ligt met je vriendin of misschien je vriend. Dat je dan denkt ... mhmm dadelijk lekker tamperenquote:
Ik deed het op mijn tweede account en ben op 3 accounts gebanned.quote:
Deze moet in de OPquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik deed het op mijn tweede account en ben op 3 accounts gebanned.
En inderdaad de enige bronze Argentijnse GK. IF Sinclair is nog steeds best wel duur, in-game heeft hij 75 rating en 99 shot powerquote:
O, ik heb toch weinig te verliezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik deed het op mijn tweede account en ben op 3 accounts gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |