PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Dit is gewoon een voorspelling van iemand, heeft niks met arrogantie te maken....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Kijk naar de TT en dan hebben ze het over arrogantie van Ajacieden
Ssst, niet alweer. Dit is gezond optimisme, iets anders.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Misschien is het wel een steek onder water of grappig bedoeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Boeren heb ik al lang al afgeschreven maar ik dacht dat Joden nog wel bijster waren gezien hun manier van handelen door de jaren heenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Staan er beiden nog op zie ik. Heb ze even opgezocht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook met Benzema, en nu heb ik 2 Benzema's te koop en die zie ik ook niet op mn TP. Maar de TP geeft wel aan dat ie vol is als 38/40 is bereikt.
Heldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staan er beiden nog op zie ik. Heb ze even opgezocht.
Oh, en die TT.Ach.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Held![]()
(had ik zelf ook wel kunnen doen bedenk ik me nu)
Ik had ook mijn spelers er voor 3 dagen opgezet. En er staat ook dat mijn trade pile vol zit. Ze komen wel weer boven water dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
@kamikazie: Ik hoop dat je je niet druk hoeft te maken. Anders ben ik 2 Benzema's kwijtHad ze er voor 3 dagen opgezet. Alleen weet ik niet meer wanneer.
En zo niet, dan verdrinken zequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had ook mijn spelers er voor 3 dagen opgezet. En er staat ook dat mijn trade pile vol zit. Ze komen wel weer boven water dus.
Afgelopen maandag kregen we packsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ola
Vraagje: ik heb de FIFA UT Edition, maar heb tot op heden geen extra packs gehad. Jullie al wel?
Dank dank
Dan zal het wel liggen aan het feit dat ik nog niet gespeeld heb op m'n console sinds vorige weekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afgelopen maandag kregen we packs
Cannavaro, aanvoerder van Napoli...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef zerokil het volgende:
Hebben jullie de opstelling van Napoli gezien.
Alleen Vargas is nu de belangrijkste man daar in de basis.
PSV is gewoon beter als je de opstellingen vergelijkt en het uit en thuis voordeel ziet.
Niet leuk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Veel plezier met inzetten dan, zo leuk zijn de odds niet.
Ja dacht dat hij ook gewisseld was, maar niet dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Cannavaro, aanvoerder van Napoli...
Sorry, ik begrijp hem niet helemaalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet leuk?
Napoli +05 staat al op 2
Ik ga denk ik boven 2,5 goals spelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet leuk?
Napoli +05 staat al op 2
Er mist een komma, ik bedoelde +0,5.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp hem niet helemaalHeb niet zo lang in de bets gezeten. +05 wat?
Tamperenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop een willekeurige speler voor 300c. Discard m voor 80K
![]()
Ah, ja zo had ik hem wel begrepenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er mist een komma, ik bedoelde +0,5.
Oftewel, aan het einde van de rit krijgt Napoli er 0,5 doelpunten bij. Gelijkspel is dan dus genoeg voor een winnende bet
quote:
Gedaan maar ik kreeg er maar 15 coins voor terugquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop een willekeurige speler voor 300c. Discard m voor 80K
![]()
Gefoptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gedaan maar ik kreeg er maar 15 coins voor terugOplichter
![]()
![]()
![]()
Hoe maak je meerdere FUT accounts?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
Ik gebruik 4 account met CE
[ afbeelding ]
hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
4 emailadressen aanmaken, 4 EA accounts aanmaken en 4 GTs aanmaken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe maak je meerdere FUT accounts?
Je hebt zo net 285 coins verrloren!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oei, dat ga ik ook doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
4 emailadressen aanmaken, 4 EA accounts aanmaken en 4 GTs aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |