Tja je moet toch wat origineels verzinnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
Nou voel je je zeker helemaal het mannetje
In SC Relaties ja, niet in de "gewone".quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoezo topic kaap
Ik ben hier wel vaker te vinden
Je kon wel eens gelijk hebben, kan best wezen dat ik dit topic toen ben wezen volgen vanwege het intro gifje :p.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In SC Relaties ja, niet in de "gewone".
Ik vind hem erg tof, omdat ik gewoon letterlijk alleen maar vrouwen tegenkom die alle in dat gifje beschreven problemen hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
Het gifje is dan ook erg goed voor R&P
Nee hoor. Je hoeft niet met 3 posts het topic te sluiten, je hoeft niet een nieuw topic te openen, je hoeft niet een TT te verzinnen, het topic hoeft niet eens een TT te hebben naast 'SC'. Je moet niks.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat origineels verzinnen
ik ook nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef ArTiC het volgende:
je trekt ze aan denk ik, ik heb er geen last van
Meer vrouwen dan mannen, ben ik met je eens. Ken echter wel een paar zware gevallen van aandacht te kort bij mannen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kon wel eens gelijk hebben, kan best wezen dat ik dit topic toen ben wezen volgen vanwege het intro gifje :p.
Ik weet het alleen niet meer... in elk geval:
pimp on!
Geen last vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen, ben ik met je eens. Ken echter wel een paar zware gevallen van aandacht te kort bij mannen.
Dan hijack jij als forum mod het topic toch en pas je hem aan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft niet met 3 posts het topic te sluiten, je hoeft niet een nieuw topic te openen, je hoeft niet een TT te verzinnen, het topic hoeft niet eens een TT te hebben naast 'SC'. Je moet niks.
O, wat lief.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
mijn lief is perfect
Ik kwam net thuis door de regen en toen had hij verse groentensoep gemaakt
Niet mijn forumquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan hijack jij als forum mod het topic toch en pas je hem aan?
Problem solved.
Ik denk vandaag wel extra aan mijn lief. Werkt in de buitensport (vandaag laatste dag), en dit is niet echt het weer ervoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, wat lief.Mijne zei : " Hey, het ging net regenen toen je naar buiten ging he". En dat was het.
![]()
Maar goed, hij werkt thuis vandaag, dat maakt alles wel goed.
Misschien moet je eens een andere vijver zoekenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vind hem erg tof, omdat ik gewoon letterlijk alleen maar vrouwen tegenkom die alle in dat gifje beschreven problemen hebben.
(ik weet ook heus wel, dat ik dan eens in een andere richting moet zoeken... and I try... but I fail)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |