abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119052083
Vanmorgen binnen gekregen. Wat een prachtding. Eventjes mee gespeeld en instellen ging supersnel en het is opvallend hoe snel ik mijn Desire S ineens een pietepeuterig klein toestel vond.
pi_119052117
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:41 schreef Dutchguy het volgende:
Vanmorgen binnen gekregen. Wat een prachtding. Eventjes mee gespeeld en instellen ging supersnel en het is opvallend hoe snel ik mijn Desire S ineens een pietepeuterig klein toestel vond.
Haha ik kan ook serieus niet (meer) fatsoenlijk typen op de GS2 van mn vriendin, die voelt echt klein nu :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119052181
Jongens aller eerst gefeliciteerd met je Note en als je een beetje wil pesten,
ga dan in de buurt van Apple fanboys zitten als die zitten te pronken met hun iPhone 5
en hun grote scherm. Haal die van jou te voorschijn en zeg:

"grootste scherm, en... mini-iPad & phone in 1 " ;) :D
pi_119052477
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Jongens aller eerst gefeliciteerd met je Note en als je een beetje wil pesten,
ga dan in de buurt van Apple fanboys zitten als die zitten te pronken met hun iPhone 5
en hun grote scherm. Haal die van jou te voorschijn en zeg:

"grootste scherm, en... mini-iPad & phone in 1 " ;) :D
Heeft geen enkel zin. De iSheep hebben een heel briefje argumenten klaar liggen voor je:
-te groot scherm! -geen retina! blablabla
pi_119061480
Is een case voor de note 2 trouwens echt noodzakelijk ? Is hij echt krasgevoelig ?
Heb hem gisteravond eindelijk in levende lijve mogen aanschouwen en heb gelijk geprobeerd of ie niet te groot is om mee te nemen. Zijn er trouwens mensen waarbij ie echt te groot is om in je broekzak mee te nemen ? En zoja waar bewaren jullie 'm dan ?
pi_119065607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef DutchMan0211 het volgende:
Is een case voor de note 2 trouwens echt noodzakelijk ? Is hij echt krasgevoelig ?
Heb hem gisteravond eindelijk in levende lijve mogen aanschouwen en heb gelijk geprobeerd of ie niet te groot is om mee te nemen. Zijn er trouwens mensen waarbij ie echt te groot is om in je broekzak mee te nemen ? En zoja waar bewaren jullie 'm dan ?
Qua materiaal lijkt het me niet echt nodig maar hij is vrij glad en ik wil hem toch beschermd hebben. Neem zelf die originele cover van Samsung (niet de flip cover) in het zwart.

pi_119071123
Even wat films er op gezet en wat comics. Echt super op dat grote scherm, het spat er af. O+
pi_119079388
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Qua materiaal lijkt het me niet echt nodig maar hij is vrij glad en ik wil hem toch beschermd hebben. Neem zelf die originele cover van Samsung (niet de flip cover) in het zwart.

[ afbeelding ]
Ok thanks :)
pi_119083602
Zit trouwens ook een super geluidchip in, beter dan die van de iPhone5 volgens GSMArena. :)
pi_119140925
Ik zat net op smartphoneshop.nl en ik had een bundel aangeklikt met het abonnement uit onderstaande screenshot. De bundel bestond uit een Galaxy Note 2 en de case.

Maar als ik dan in m'n winkelmandje kijk dan zie ik dat ik niks hoef te betalen. Alleen activatiekosten (niet te zien op screenshot) maar dat hoeft pas bij de eerste maandfactuur zo heb ik me door coolblue laten vertellen.

Maar hoe kan het dat de case nu gratis is? Ik betaal zonder case namelijk niks maar als ik de case toevoeg aan m'n winkelmandje is het bedrag nog steeds 0,00. De case kost los 34,95
(http://www.smartphoneshop(...)lip-cover-white.html)

pi_119142740
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik zat net op smartphoneshop.nl en ik had een bundel aangeklikt met het abonnement uit onderstaande screenshot. De bundel bestond uit een Galaxy Note 2 en de case.

Maar als ik dan in m'n winkelmandje kijk dan zie ik dat ik niks hoef te betalen. Alleen activatiekosten (niet te zien op screenshot) maar dat hoeft pas bij de eerste maandfactuur zo heb ik me door coolblue laten vertellen.

Maar hoe kan het dat de case nu gratis is? Ik betaal zonder case namelijk niks maar als ik de case toevoeg aan m'n winkelmandje is het bedrag nog steeds 0,00. De case kost los 34,95
(http://www.smartphoneshop(...)lip-cover-white.html)

[ afbeelding ]
Krijg je die er niet gewoon gratis bij? aangezien er staat "Samsung galaxy note 2 + case".
pi_119159128
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Krijg je die er niet gewoon gratis bij? aangezien er staat "Samsung galaxy note 2 + case".
Zou mooi zijn als dat zo was :)
pi_119182443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:58 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als dat zo was :)
Zeker. :)

Hoop dat je net zoveel plezier met de Note 2 hebt straks als ik. Alles gaat zo ontzettend snel en vloeiend en het grote scherm is echt erg fijn met alles wat je doet. Kan me niet voorstellen dat ik terug zou gaan naar een kleiner scherm en dat na nog niet eens een week gebruik.
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:57:26 #189
383437 Barend_Banus
Een begrip in de regio
pi_119185280
Wat voor launcher gebruiken jullie? Ik heb een tijdje Nova launcher gebruikt, maar nu ik terug ga naar de TouchWiz launcher merk ik dat die veel smoother is. Animaties lopen soepeler en alles zit veel logischer in elkaar. Ik kan echter niet wennen aan de verspilling van ruimte. De icoontjes staan nu wel erg ver uit elkaar. Bovendien kan ik alleen een vaste wallpaper instellen in plaats van eentje die mee schuift (te achterlijk voor woorden dat ze dat eruit gehaald hebben terwijl het al zo lang standaard in android zit).

Heeft iemand een alternatief dat even smooth is als TouchWiz, maar wel aan te passen is en de mogelijkheid biedt om een scrollende wallpaper in te stellen?
pi_119185553
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:57 schreef Barend_Banus het volgende:
Wat voor launcher gebruiken jullie? Ik heb een tijdje Nova launcher gebruikt, maar nu ik terug ga naar de TouchWiz launcher merk ik dat die veel smoother is. Animaties lopen soepeler en alles zit veel logischer in elkaar. Ik kan echter niet wennen aan de verspilling van ruimte. De icoontjes staan nu wel erg ver uit elkaar. Bovendien kan ik alleen een vaste wallpaper instellen in plaats van eentje die mee schuift (te achterlijk voor woorden dat ze dat eruit gehaald hebben terwijl het al zo lang standaard in android zit).

Heeft iemand een alternatief dat even smooth is als TouchWiz, maar wel aan te passen is en de mogelijkheid biedt om een scrollende wallpaper in te stellen?
Zowel apex als nova zijn hier exact even smooth als touchwizz. Ik gebruik liever apex, maar die heeft een bug met hd widgets wat erg jammer is. Dus gebruik ik nova.
  Redactie Games dinsdag 20 november 2012 @ 09:43:55 #191
181272 crew  Noppie2000
pi_119417204
Wat een beest *O*
pi_119444912
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat een beest *O*
Ik vind het ook een heerlijk toestel. Vandaag lekker comics er op gelezen en dan is het grote scherm echt heerlijk. Ook het pennetje is dan erg fijn omdat je niet met je vingers in beeld zit.
pi_119471733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zeker. :)

Hoop dat je net zoveel plezier met de Note 2 hebt straks als ik. Alles gaat zo ontzettend snel en vloeiend en het grote scherm is echt erg fijn met alles wat je doet. Kan me niet voorstellen dat ik terug zou gaan naar een kleiner scherm en dat na nog niet eens een week gebruik.
Als ik trouwens alle accesoires in een bundel plus note 2 aan het winkelmandje toevoeg staat er nog steeds 0,00-.

Dat kan toch niet kloppen. Dat zou dus betekenen dat ik al die accesoires gratis krijg bij de telefoon. Als ik ergens overheen kijk zou iemand me dat dan kunnen zeggen ... want ik zit m'n kop hier al dagen over te breken. En als ik het aan coolblue vraag dan zeggen ze ... Ja het kan zijn dat dat klopt in sommige gevallen. Op mij komt dat over alsof ze het zelf ook niet echt weten.
pi_119471854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

Als ik trouwens alle accesoires in een bundel plus note 2 aan het winkelmandje toevoeg staat er nog steeds 0,00-.

[ afbeelding ]

Dat kan toch niet kloppen. Dat zou dus betekenen dat ik al die accesoires gratis krijg bij de telefoon. Als ik ergens overheen kijk zou iemand me dat dan kunnen zeggen ... want ik zit m'n kop hier al dagen over te breken. En als ik het aan coolblue vraag dan zeggen ze ... Ja het kan zijn dat dat klopt in sommige gevallen. Op mij komt dat over alsof ze het zelf ook niet echt weten.
Wat doe je nou moeilijk, als je besteld en je hoeft 0,- af te rekenen is toch alles goed? Ze gaan je heus niet naderhands nog een extra rekening sturen hoor, als het fout is is het hun probleem.
pi_119473496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ws. omdat je best een groot abonnement hebt kan het er allemaal vanaf. Anders zou ik het ook niet weten, het zou een verdomd mooie aanbieding zijn. Erg raar dat Coolblue dan weer geen uitsluitsel kan geven. Ik zou het gewoon doen. Van de Note 2 zul je sowieso geen spijt krijgen. Wat een krachtpatser is dat. :)
pi_119696080
Is het eigenlijk mogelijk om apps van phone memory naar SD card te zetten? Ik zie nergens die optie.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:19:33 #197
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_119701346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om apps van phone memory naar SD card te zetten? Ik zie nergens die optie.
Nee, dit kan met de S3 en de Note niet, als ik het goed begrijp werken de apps die hiervoor in de store (move2sd ed.) verkrijgbaar zijn ook niet met de S3 en de Note.
pi_119701551
Nee is onmogelijk idd. Beetje jammer. Wel hebben ze op xda een manier gevonden om de SD als intern te gebruiken zodat je bijv 32 of 64gb intern hebt en dan 16gb sd. Ik overweeg dat te doen maar dan moet de telefoon helemaal leeg :(
pi_119706612
Thanks beiden! Wel jammer dat je niet apps kan verplaatsen om ruimte te maken.

Dus als ik het goed begrijp is het dus verstandig om foto's, muziek e.d. te reserveren voor de SD card en de phone memory voor apps?
Vraag ik me dan af als de phone memory vol is, of apps dan automatisch op de SD card gezet zouden worden tijdens het downloaden. Denk niet dat ik snel aan zoveel apps memory kom maar zou toch handig zijn als dat kon.
pi_119881699
Eindelijk ook de Note 2 in huis. Wat een prachtding _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee is niet bekend dat moeten de app makers zelf veranderen. Er zijn wel vele manieren om het zelf aan te passen dmv root. Ik heb zelf root maar heb de moeite niet genomen. Ik doe toch nooit 2 dingen tegelijk.
Heb je een linkje naar een tutorial oid om dat aan te passen?
Root acces krijgen is niet zo moelijk denk ik (als het vergelijkbaar is met mn S2).
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef DutchMan0211 het volgende:
Een case lijkt me niet echt handig, de telefoon is van zichzelf toch al aardig groot..
Geen problemen trouwens om in mn broekzak/jaszak mee te nemen. Valt alles mee.
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')