Hoop dat hij je net zo gaat bevallen als de mijne mij bevalt Heerlijk toestel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Co_OL het volgende:
Morgen ben ik ook eigenaar van een Note 2na anderhalf jaar S2
Nice, kom ook van een S2 af. Wil geen andere telefoon meer hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Co_OL het volgende:
Morgen ben ik ook eigenaar van een Note 2na anderhalf jaar S2
Gebruik er geen. Achterkant kan na een tijdje wat glad aanvoelen, maar heb er nog geen problemen mee gehadquote:Op zondag 27 januari 2013 09:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hardcase is wel nodig merk ik na 1 dag gebruiken, achterzijde voelt niet echt stevig aan. Welke gebruiken jullie?
Dat is toch de sterkte. Iets met dat die geen 3g bereik heeft. Edge ofzo? Weet het niet preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 09:00 schreef Co_OL het volgende:
Normaal heb ik altijd als mobiel internet snelheid de aanduiding 3G, G+, H of H+ maar vrijdag had ik E als aanduiding!
Weet iemand wat E voor snelheid is?
Vind ze in het echt ook mooi om te zien. Maakt je Note 2 ook nauwelijks dikker idd. (heb de 2e van rechts).quote:Op maandag 28 januari 2013 06:25 schreef Libris het volgende:
Ik gebruik de Samsung cover die de achterzijde vervangt, bevalt erg goed. Hij wordt er in ieder geval niet veel dikker van.
[ afbeelding ]
Als je zoekt op Samsung Original Flip Cover kun je hem eigenlijk overal wel krijgen. De achterkant is van hetzelfde materiaal als het origineel inclusief NFC-chip. De voorkant is van een soort foam met een texture aan de voorkant. Ik vind het er mooi uit zien in het echt.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
iemand een linkje naar shop van bovenstaand? is het van stof of een soort van hard plastic?
Vreemd, ik heb dat regelmatig gedaan zonder problemen. Wel voor de laatste update, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Hopelijk is je Note 2 snel te fixen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:48 schreef delano.888 het volgende:
Wat je ook doet met dit toestel, vink NOOIT een toetsenbord uit die als default toetsenbord staat ingesteld. Ik deed dat om van toetsenbord te wisselen en nu is mijn note2 stuk. Hij blijft continue herstarten wat ik ook doe.
Zit hij ook, je laat hem dan gewoon naar beneden hangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
die flipover, wat gebeurt er als je een foto wil maken? mij lijkt het dat dan die flipover voor de lens zit.
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item53f3dc83dcquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
vandaag de note 2 voor het eerst mee in de auto als navigatie/flits/file hulpje, zonder houder o.i.d.
Dat was geen succes...volgende aankoop gaat dus een houder voor in de auto zijn en dan het liefst eentje die zowel verticaal als horizontaal de note kan houden. Welke gebruiken jullie of word aangeraden?
Ik heb een universele houder bij de action vandaan! super goedkoop maar wel heel stevig. Gebruikte deze altijd voor me s2 maar denk dat de nte 2 er ook in past... zal ik maar eens gaan passen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
vandaag de note 2 voor het eerst mee in de auto als navigatie/flits/file hulpje, zonder houder o.i.d.
Dat was geen succes...volgende aankoop gaat dus een houder voor in de auto zijn en dan het liefst eentje die zowel verticaal als horizontaal de note kan houden. Welke gebruiken jullie of word aangeraden?
Die heb ik ook gezien, maar, niet lullig bedoelt, die van ebay is exact even duur en 10x mooier!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:33 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik heb een universele houder bij de action vandaan! super goedkoop maar wel heel stevig. Gebruikte deze altijd voor me s2 maar denk dat de nte 2 er ook in past... zal ik maar eens gaan passen!
Ligt aan de schermbreedte, die is bij de Note 2 verkleind. Hoe je dat kan veranderen weet ik niet (buiten een andere launcher pakken ofc).quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:33 schreef Juup© het volgende:
Bij mijn Note (1) heb ik op het startscherm 5 iconen op een rij en bij de Note 2 maar 4?
Is dit bij de Note 2 aan te passen zodat het er ook 5 worden?
De batterij tijd is wel korter naar mijn mening tov 4.1.1quote:Op zaterdag 9 februari 2013 06:37 schreef fotostarter het volgende:
Krijg zojuist de melding dat ik kan updaten naar 4.1.2
Ben benieuwd
Dat idee heb ik ook inderdaad. Voorheen had ik eind van de dag ongeveer 55 tot 60% over. Nu zit hij al op 51, dus zal vanavond rond de 40 zitten. Niet heel schokkend, maar kan er nu net geen 2 dagen mee doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:34 schreef Co_OL het volgende:
[..]
De batterij tijd is wel korter naar mijn mening tov 4.1.1
Dat scheelt, dat kan ik met m'n huidige ook al nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook inderdaad. Voorheen had ik eind van de dag ongeveer 55 tot 60% over. Nu zit hij al op 51, dus zal vanavond rond de 40 zitten. Niet heel schokkend, maar kan er nu net geen 2 dagen mee doen
Das kut. Maar dan heb je wel iets moois als je thuis bentquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat scheelt, dat kan ik met m'n huidige ook al niet
Ik las bij tweakers iets over een video-popup uitzetten ofzo, dat scheen te helpen.
Verder nog geen idee. Mijne is vandaag pas binnen gekomen. En ik zit nog op m'n werk
Jep. Morgen de flipcover binnen, dus morgen gaat nog ff de "oude" htc mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Das kut. Maar dan heb je wel iets moois als je thuis bent
synchronisatie instellingen. Picassa uit zetten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep. Morgen de flipcover binnen, dus morgen gaat nog ff de "oude" htc mee.
Wat ik me alleen afvraag... hoe kom ik van m'n picasa albums af in de gallerij?
Ik kan op t moment zelf aangeven foto's alleen op dit apparaat.
Maar de volgende keer dat ik de gallerij open, staat de hele zooi er weer
Hm, ik zat bij Accounts - Google te zoeken.quote:
Weet ik niet, heb dit nog niet getestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, ik zat bij Accounts - Google te zoeken.
Maar ik zal vanavond weer eens even kijken of ik daar wat kan vinden.
En als de sync uitstaat kan ik ze zeker probleemloos verwijderen uit m'n gallery hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |