Hoezo 640? 585 inclusief verzending:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik zit te twijfelen over deze. Ik wil hem heel graag, maar 640 is gewoon veel geld en met het tempo dat smartphones gaan...
Hoe lang zal ik dit toestel kunnen gebruiken voor hij echt outdated wordt? Neem toch wel aan 3-4 jaar? Anders vind ik het niet de moeite
Was het eerste dat ik tegenkwam, ging gewoon even daarvan uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo 640? 585 inclusief verzending:
http://tweakers.net/price(...)7100-16gb-grijs.html
Hangt er vanaf wat je van een toestel verwacht natuurlijk, hij kan 4 jaar mee gaan als jij er 4 jaar tevreden mee bent. Maar aan de andere kant, zou jij nu nog blij zijn met de beste smartphone van 4 jaar geleden? (2008) Ik niet namelijk:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Was het eerste dat ik tegenkwam, ging gewoon even daarvan uitscheelt weer inderdaad, maar mijn vraag lijft hetzelfde! Hoe lang gaat zo'n toestel mee?
Je neemt toch gewoon en abonnement? Of wat was je van plan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik zit te twijfelen over deze. Ik wil hem heel graag, maar 640 is gewoon veel geld en met het tempo dat smartphones gaan...
Hoe lang zal ik dit toestel kunnen gebruiken voor hij echt outdated wordt? Neem toch wel aan 3-4 jaar? Anders vind ik het niet de moeite
Dat kan niet met het samsung toetsenbord. Wel met deze:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe krijg ik in godsnaam ingesteld dat als ik een woord zoals bijv. "kijh" typ het automatisch veranderd naar "kijk" als ik doortyp. Ik had dit altijd op mijn HDH en mis het enorm. Wat ik bedoel is dat woorden automatisch verbeterd worden indien er een typ fout is.
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.htmlquote:Wat veel mensen niet weten, is dat Smart Keyboard Pro serieus echt het beste toetsenbord is, als je auto-correct gebruikt. Ja, ook beter dan swiftkey, alleen minder bekend.
Auto-correct, dat was hem! Maar dat is wel erg sad man.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat kan niet met het samsung toetsenbord. Wel met deze:
[..]
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.html
Omdat die de beste auto correct heeft. Overigens kan je hem ook skinnen, ik heb bijv deze skin:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Auto-correct, dat was hem! Maar dat is wel erg sad man.
Hoezo is die het beste dan? Ziet er lelijk uit.
Simonly van vodafone met 10 gb aan data, gratis sms en gratis bellen naar vodafone nummers (met verder 75 minuten vrij), actie die ze nu hebben. En dan telefoon los kopen, liever in één keer een wat groter bedrag dan maandelijks hogere kostenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef Barend_Banus het volgende:
[..]
Je neemt toch gewoon en abonnement? Of wat was je van plan?
Daar ben ik deze keer ook maar mee begonnen, was het een beetje zat om iedere keer een duur 2 jarig abo af te sluitenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Simonly van vodafone met 10 gb aan data, gratis sms en gratis bellen naar vodafone nummers (met verder 75 minuten vrij), actie die ze nu hebben. En dan telefoon los kopen, liever in één keer een wat groter bedrag dan maandelijks hogere kosten
Speeltje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Gister de Note gekocht via Marktplaats, na een paar weken met een Galaxy S3 rondgelopen te hebben is dit toch ook weer een mooi speeltje.
Ja alleen wissel ik nogal van vliegdekschepen; in 3 weken van de tab 7.7 3G naar een galaxy S3 naar de Note 2. Ben alleen bang dat het binnen korte tijd de concurrent weer isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Speeltje?
Je hebt het vliegdekschip van alle mobieltjes in de hand waarmee je iedereen uitlacht.
iphone 5 als concurrent zien voor de note2, dan heb je echt geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja alleen wissel ik nogal van vliegdekschepen; in 3 weken van de tab 7.7 3G naar een galaxy S3 naar de Note 2. Ben alleen bang dat het binnen korte tijd de concurrent weer is
Iphone 5
Precies. Hadden wij iemand in ons hotel die gezeten aan de bar vol trots zijn iPhone 5 liet zien met de woorden:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
iphone 5 als concurrent zien voor de note2, dan heb je echt geen idee waar je over praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |