Hoezo 640? 585 inclusief verzending:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik zit te twijfelen over deze. Ik wil hem heel graag, maar 640 is gewoon veel geld en met het tempo dat smartphones gaan...
Hoe lang zal ik dit toestel kunnen gebruiken voor hij echt outdated wordt? Neem toch wel aan 3-4 jaar? Anders vind ik het niet de moeite
Was het eerste dat ik tegenkwam, ging gewoon even daarvan uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo 640? 585 inclusief verzending:
http://tweakers.net/price(...)7100-16gb-grijs.html
Hangt er vanaf wat je van een toestel verwacht natuurlijk, hij kan 4 jaar mee gaan als jij er 4 jaar tevreden mee bent. Maar aan de andere kant, zou jij nu nog blij zijn met de beste smartphone van 4 jaar geleden? (2008) Ik niet namelijk:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Was het eerste dat ik tegenkwam, ging gewoon even daarvan uitscheelt weer inderdaad, maar mijn vraag lijft hetzelfde! Hoe lang gaat zo'n toestel mee?
Je neemt toch gewoon en abonnement? Of wat was je van plan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik zit te twijfelen over deze. Ik wil hem heel graag, maar 640 is gewoon veel geld en met het tempo dat smartphones gaan...
Hoe lang zal ik dit toestel kunnen gebruiken voor hij echt outdated wordt? Neem toch wel aan 3-4 jaar? Anders vind ik het niet de moeite
Dat kan niet met het samsung toetsenbord. Wel met deze:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe krijg ik in godsnaam ingesteld dat als ik een woord zoals bijv. "kijh" typ het automatisch veranderd naar "kijk" als ik doortyp. Ik had dit altijd op mijn HDH en mis het enorm. Wat ik bedoel is dat woorden automatisch verbeterd worden indien er een typ fout is.
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.htmlquote:Wat veel mensen niet weten, is dat Smart Keyboard Pro serieus echt het beste toetsenbord is, als je auto-correct gebruikt. Ja, ook beter dan swiftkey, alleen minder bekend.
Auto-correct, dat was hem! Maar dat is wel erg sad man.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat kan niet met het samsung toetsenbord. Wel met deze:
[..]
http://www.apkmania.co/2012/07/smart-keyboard-pro-v463-apk.html
Omdat die de beste auto correct heeft. Overigens kan je hem ook skinnen, ik heb bijv deze skin:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Auto-correct, dat was hem! Maar dat is wel erg sad man.
Hoezo is die het beste dan? Ziet er lelijk uit.
Simonly van vodafone met 10 gb aan data, gratis sms en gratis bellen naar vodafone nummers (met verder 75 minuten vrij), actie die ze nu hebben. En dan telefoon los kopen, liever in één keer een wat groter bedrag dan maandelijks hogere kostenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef Barend_Banus het volgende:
[..]
Je neemt toch gewoon en abonnement? Of wat was je van plan?
Daar ben ik deze keer ook maar mee begonnen, was het een beetje zat om iedere keer een duur 2 jarig abo af te sluitenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Simonly van vodafone met 10 gb aan data, gratis sms en gratis bellen naar vodafone nummers (met verder 75 minuten vrij), actie die ze nu hebben. En dan telefoon los kopen, liever in één keer een wat groter bedrag dan maandelijks hogere kosten
Speeltje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Gister de Note gekocht via Marktplaats, na een paar weken met een Galaxy S3 rondgelopen te hebben is dit toch ook weer een mooi speeltje.
Ja alleen wissel ik nogal van vliegdekschepen; in 3 weken van de tab 7.7 3G naar een galaxy S3 naar de Note 2. Ben alleen bang dat het binnen korte tijd de concurrent weer isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Speeltje?
Je hebt het vliegdekschip van alle mobieltjes in de hand waarmee je iedereen uitlacht.
iphone 5 als concurrent zien voor de note2, dan heb je echt geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja alleen wissel ik nogal van vliegdekschepen; in 3 weken van de tab 7.7 3G naar een galaxy S3 naar de Note 2. Ben alleen bang dat het binnen korte tijd de concurrent weer is
Iphone 5
Precies. Hadden wij iemand in ons hotel die gezeten aan de bar vol trots zijn iPhone 5 liet zien met de woorden:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
iphone 5 als concurrent zien voor de note2, dan heb je echt geen idee waar je over praat.
Bij mij gaat het goed in de broekzak, ik voel hem niet eens, maar als je skinny jeans draagt lijkt het me lastig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om voor de Galaxy Note 2 te gaan maar ik ben bang dat ie niet in m'n broekzak pastNu is dit natuurlijk voor iedereen verschillend maar gaat dat over het algemeen een beetje ? Of is dit echt formaatje binnenzak ?
Oké bedanktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het goed in de broekzak, ik voel hem niet eens, maar als je skinny jeans draagt lijkt het me lastig.
Staat sync aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe stel ik in dat mijn e-mail om de 15 minuten opgehaald wordt? Nu moet ik elke keer op dat refresh knopje van de standaard mail app klikken om de mail op te halen en ik moet juist een melding krijgen indien er een mail is.
Ik gebruik al Gmail maar ik vond die app op het eerste gezicht niet zo, toch even kijken dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Staat sync aan?
Overigens raad ik je absoluut aan over te stappen op gmail, dat werkt zo ontzettend veel beter.
Absoluut, probeer de Cronjéstraat eens bij Belcompany. Gewoon brutaal zijn en vragen of ze 'm even voor je uit de vitrine halen. Heb er al even mee zitten spelen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:58 schreef Barend_Banus het volgende:
Weet iemand of deze telefoon ergens al in de winkel te bepotelen is? Ik zou hem graag even in de hand houden om zeker te zijn dat hij niet te groot is (heb wel erg grote handen). Iemand een idee, ergens in Haarlem of centrum Amsterdam?
Heb hem inmiddels al bij de Dixons (onderin de V&D) geprobeerd! Wordt vandaag bezorgd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 04:31 schreef psymeuk het volgende:
[..]
Absoluut, probeer de Cronjéstraat eens bij Belcompany. Gewoon brutaal zijn en vragen of ze 'm even voor je uit de vitrine halen. Heb er al even mee zitten spelen!
Voor 550? Waar precies?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:38 schreef psymeuk het volgende:
Ik kan nu ook niet meer wachten hoor, terwijl ik dit typ heeft mijn huidige phone 1 sec vertraging per letter... Zit nu in de trein naar Leiden waar ik m gezien heb voor ¤550,- nieuw. Slecht voor me tentamens, dat wel...
Bij Demi Telecom in Leiden. Je krijgt wel maar één jaar garantie, dat is het enige nadeel. Ik zou even bellen om er een te reserveren, ik had zelf de op-een-na-laatste...quote:
Toch niet omdat hij niet in je broekzak past he ? Dat is namelijk mijn enige twijfel nog. Toch hoor ik er vrij weinig mensen over.quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Heb die van mij alweer weg gedaanPrachtig ding maar zo verschrikkelijk onhandig door de grootte
Dat ding past echt niet gemakkelijk in je broekzak, past misschien wel maar dan heb je echt het idee dat hij elk moment in tweeën breektquote:Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Toch niet omdat hij niet in je broekzak past he ? Dat is namelijk mijn enige twijfel nog. Toch hoor ik er vrij weinig mensen over.
Damn dat is dus precies wat ik ook dachtquote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat ding past echt niet gemakkelijk in je broekzak, past misschien wel maar dan heb je echt het idee dat hij elk moment in tweeën breekt
Loop anders even langs de MM, kan je het gewoon uitproberenquote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Damn dat is dus precies wat ik ook dacht! Hmm ... misschien dan toch maar voor een Galaxy S3 ....
Ow hebben ze hem daar wel ? Ben de afgelopen weken bij verschillende telefoonwinkels geweest ... ook al wil ik 'm gewoon online verlengen. Maar zowel bij de Vodafone als KPNwinkel en ook bij de Phonehouse hadden ze geen showmodellen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Loop anders even langs de MM, kan je het gewoon uitproberen
In zoetermeer ligt al een tijdje een witte versie.quote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Ow hebben ze hem daar wel ? Ben de afgelopen weken bij verschillende telefoonwinkels geweest ... ook al wil ik 'm gewoon online verlengen. Maar zowel bij de Vodafone als KPNwinkel en ook bij de Phonehouse hadden ze geen showmodellen.
Nadeel vind ik ook altijd dat ze niet van die plastic voorbeelden ofzo hebben liggen. Ze zitten (begrijpelijk) altijd aan zo'n snoer vast waardoor je niet kunt testen of het makkelijk in je broekzak past.
maar bedankt voor de tip!
Heb Gmail al een tijdje maar nog steeds geen melding, moet nog steeds zelf refreshen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:34 schreef delano.888 het volgende:
Als ik een gmail binnen krijg is hij altijd dezelfde seconde op me telefoon, eerder dan op de pc zelfs, werkt geniaal.
je doet iets fout, heb je sync wel aan staan?quote:Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb Gmail al een tijdje maar nog steeds geen melding, moet nog steeds zelf refreshen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |