En bevalt het?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:53 schreef Luukiemaster het volgende:
En de eerste post is een feit! Hij is verdorie nog veel groter dan ik had verwacht!
Ik overweeg hem ook namelijk als ik mag verlengen. Lijkt me heerlijk zo'n groot scherm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef Luukiemaster het volgende:
Jaa, tot nu toe wel. Moet wel weer heel erg wennen na ios. Maar dat komt nog wel! Beetje jammer dat mn laptop gerepareerd wordt dus ik er nog geen films/series op kan zetten ^^
Maar dat past dus niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
Heerlijk, HI levert gewone simkaarten bij de note 2 en zeggen via de klantenservice ook doodleuk "dat er een gewone simkaart in moet"
Dat is het eerste wat ik doe, ik zag gisteren dat mijn vriendin reclame heeft voordat ze populaire youtube filmpjes kan kijken. Brrrr de horror.quote:
Heb hem niet maar las laatst ergens in een review dat het niet kan. Weet niet meer waar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef delano.888 het volgende:
Als iemand hem al heeft, kan whatsapp ook in de multi-window? Dat lijkt me ontzettend handig.
Nee, heb het net even geprobeerd en het kan idd nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef delano.888 het volgende:
Als iemand hem al heeft, kan whatsapp ook in de multi-window? Dat lijkt me ontzettend handig.
Draag je skinny jeans of Karl Kani's? Beter ga je naar de winkel en pas je hem even.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef NextTVH het volgende:
Past hij nou eigenlijk nog wel in je broekzak? Ben aan het twijfelen of ik hem ook ga nemen maar wil hem wel graag in mijn broekzak mee kunnen nemen.
Dank uquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:16 schreef Luukiemaster het volgende:
Hij past makkelijk in je broekzak... ik weet niet wat men daarover zeurt
Ik heb allemaal slim fit broeken en het gaat met gemak
Dit schijnt voorlopig de makkelijkste en enige manier te zijn:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:36 schreef Rebubbled het volgende:
Heet iemand al een goede rootdingest gevonden? Ik moet me nog inlezen enzo.
Thnx!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit schijnt voorlopig de makkelijkste en enige manier te zijn:
http://forum.xda-develope(...)2708472#post32708472
Hier nog een andere soort uitleg met plaatjes, verder exact dezelfde methode:
http://forum.xda-develope(...)1801060#post31801060
Klopt, OV-chip is ook NFC. Er is ook vast wel een manier om je OV-chip te lezen dmv je telefoon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:36 schreef Luukiemaster het volgende:
Zooo dat was raar... ik zit hier in de bus, muziekje aan het luisteren stopt elke keer de muziek en hoor ik een *bliep*
Ik denken "whatthefuck is dat?" Na 10 minuten zoeken was ik erachter...
Ik had mn ov-chipkaart in mn hand tegen mn telefoon aan.. als ik hem weg doe gebeurd er niks.
Het zal wel door de NFC komen ofzo.. die heb ik gisteren aangezet :p
Dumbass!!
Welke heb je nu?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hier ook serieus aan het overwegen om de Note 2 in huis te halen, dus even volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |