Mooizoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maaar, nou ben ik wakker en alles is weer goed.![]()
Dat is zo herkenbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat soort dingen mis ik wel hoor![]()
's Avonds tegen iemand aan kunnen kruipen. Seks hebben wanneer je wil, zo ongeveer.
Iemand die je ineens een smsje uit het niets stuurt met een tekst erin waar je een glimlach van oor tot oor van krijgt, die dan ook de rest van de dag niet meer weg te krijgen is..![]()
Meh
Ja, echt kut. Normaal word ik sneller wakker of kan ik wel wat doen. Maar nu leek het echt levensecht enzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow dat soort ellende
ik had er laatst een ik moest vechten tegen iemand die vroeger mijn beste vriend was
en ik kon slaan wat ik wou maar het deed hem niks
en dat ging maar door en door :S
ik wil best wel die leegte voor je vullen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
's Avonds tegen iemand aan kunnen kruipen. Seks hebben wanneer je wil, zo ongeveer.
Iemand die je ineens een smsje uit het niets stuurt met een tekst erin waar je een glimlach van oor tot oor van krijgt, die dan ook de rest van de dag niet meer weg te krijgen is..![]()
Meh
Op een goede dag, Ga je 'even' afwassen oid, en je komt terug 2 topics verder! Sneller dan een gemiddels vluggertje gaat het hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Omg het gaat hier snel, daar ben ik te oud voor
Maar slap lullen, kan im wel
Edit: typen op mijn telefoon dan weer niet
Blowde je veel dan? Als ik dat een keertje doe slaap ik zo lekker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef Giertje het volgende:
ik heb heel vaak nachtmerries eigenlijk
sinds ik gestopt ben met blowen is het alleen maar erger geworden
Mwah, uiteindelijk viel het niet tegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
mogge
Nog een beetje druk gehad gisteren?
Mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk viel het niet tegen.
Zou ook niet zonder kunnen. Arme jijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh
of van die dromen dat je ergens vanaf valt en dan word je wakker en dan heb je nog het gevoel dat je valtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, echt kut. Normaal word ik sneller wakker of kan ik wel wat doen. Maar nu leek het echt levensecht enzo.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, echt kut. Normaal word ik sneller wakker of kan ik wel wat doen. Maar nu leek het echt levensecht enzo.
Ja ik ben nu weer bijgekomen, maar het punt is juist dat ik dan van te voren denk lekker vroeg naar bed, kan ik lang slapen en ben ik weer klaar voor de volgende dag. Maar zo'n droom of nachtmerrie vergt energie en dan ben ik de volgende dag soms moeier dan de avond ervoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op een goede dag, Ga je 'even' afwassen oid, en je komt terug 2 topics verder! Sneller dan een gemiddels vluggertje gaat het hier
Tammie, nu wel weer bijgekomen dus?
Ik had pasgeleden een nachtmerrie, dat en een heeeeeellllleeeeee grote spin onder t bed zat, Ik midden in de nacht mn bed uit gesjeesd naar de woonkamer, zat ik met mn voeten op de bank en toen bedacht ik me dat ik gedroomd had!
Ik ben dus bang voor spinnen ja.
ik heb in totaal 8 jaar geblowdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blowde je veel dan? Als ik dat een keertje doe slaap ik zo lekker.
Ik heb dat singeltje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Freestyler... rock the microphone
Straight from the top of my dome
Freestyler... rock the microphone
Carry on with the freestyler
Ja heb ik ook weleens. En dan in bed nog proberen te voorkomen dat je valt met je handen of voeten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
of van die dromen dat je ergens vanaf valt en dan word je wakker en dan heb je nog het gevoel dat je valt
Mja, ik moet zeggen dat ik me heerlijk voel zoals ik mijn leven nu lijd hoor. Want ik leef echt wel het goede leven en ben ook echt wel gelukkig met hoe alles gaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zou ook niet zonder kunnen. Arme jij![]()
![]()
whahahaha ja dat is wel herkenbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens. En dan in bed nog proberen te voorkomen dat je valt met je handen of voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |