Die worden bazen genoemd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:16 schreef rosepetals het volgende:
En mannen worden nooit sletjes genoemd als ze een beetje rondneuken. Zo gaan die dingen nou eenmaal, get over it.
Waar ligt zo'n beetje de grens? Mag 1x per dag wel of moet het meer een maandelijks dingetje zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:29 schreef rosepetals het volgende:
Overigens vind ik een man die zichzelf aftrekt helemaal geen onaantrekkelijk of vies beeldHet bevalt me wel. Maar als hij het 4 keer per dag doet vind ik het wel triest
1 keer per dag mag nog wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar ligt zo'n beetje de grens? Mag 1x per dag wel of moet het meer een maandelijks dingetje zijn?
Ik kan wel 4 keer per dag rukken maar de laatste 2 keer ben ik waarschijnlijk een slappe aal aan het insoppen en dan komt er misschien net na 15 minuten 1 snottebel met zaad uitquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik kan wel 4 keer per dag rukken maar de laatste 2 keer ben ik waarschijnlijk een slappe aal aan het insoppen en dan komt er misschien net na 15 minuten 1 snottebel met zaad uit
Je meot je echt de vinkentering vervelen al wil je 4 keer per dag sjorrenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
lekker 4x rukken tot je goochkramp hebt
Ja of 14 jaar zijn ofso. Die tijd wel gehad. Nu nog maar 3x per dagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je meot je echt de vinkentering vervelen al wil je 4 keer per dag sjorren
Ik meestal 1 heel soms 2 en dan meestal vlak erna ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja of 14 jaar zijn ofso. Die tijd wel gehad. Nu nog maar 3x per dag
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik meestal 1 heel soms 2 en dan meestal vlak erna ook
Goed planquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Geen koelkast vol met reageerbuisjes hebben
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vier keer per dag is een beetje hoeveel. Hoewel als men er verder geen hinder van ondervindt snap ik niet zo zeer de commotie. Het zal mij eigenlijk worst wezen hoe vaak iemand een zwengel aan de pielemans geeft.
Om maar even bij het onderwerp te blijven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vier keer is sip, maar twee keer zou wel 'normaal' zijn!?? Dat maakt in essentie toch weinig verschil.
Dat vingerende vrouwen erotisch zijn omdat je dan niet aan een stuk vlees staat te trekken slaat echt als een lul op een drumstel. Mijn god zeg. Net alsof dat kleine verschil in mechanische handeling de reden is voor het huizenhoge verschil in sociaal oordeel.
Wat ik veel ernstiger vind is de vanzelfsprekende minachtig waarmee je over je eigen 'zijn' praat. Je bent een man, maar aan je pik trekken is verwerpelijk. Het is trekken aan een stuk vleesHet behoeft geen toelichting dat dat ranzig is. Echter als een vrouw zichzelf vingert is dat echt goddelijk
Daarom zeg ik ook altijd dat ik vissen als hobby heb, kan je tenminste eens rustig een dagje weg zonder dat er raar van op gekeken wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:28 schreef Sinosappel het volgende:
Mwah ik vind een veelvoudige rukker toch wel een beetje een afknapper eerlijk gezegd.
't heeft inderdaad iets treurigs. Mannen die hun tijd nuttiger/leuker besteden zijn aantrekkelijker.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:16 schreef rosepetals het volgende:
En mannen worden nooit sletjes genoemd als ze een beetje rondneuken. Zo gaan die dingen nou eenmaal, get over it.
Ja man, origineel. Kende ik nog niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |