Het zijn negen van de tien keer kroegentochten, waar ik niks mee heb; het is te laat voor me om nog terug te kunnen, en ik zou me op dat tijdstip in een onbekende omgeving toch zo weinig op m'n gemak voelen dat ik niet van de meet op zich kon genieten. Als ik dat van mezelf weet, beter maar dat ik dan gewoon naar de meets ga die me wél liggen, toch?quote:
Als je voor de rest van je leven in je eigen beperkte wereld wilt leven wel ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zijn negen van de tien keer kroegentochten, waar ik niks mee heb; het is te laat voor me om nog terug te kunnen, en ik zou me op dat tijdstip in een onbekende omgeving toch zo weinig op m'n gemak voelen dat ik niet van de meet op zich kon genieten. Als ik dat van mezelf weet, beter maar dat ik dan gewoon naar de meets ga die me wél liggen, toch?
Waarom meteen aanvallen, als hij toch niet wil... ;9quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je voor de rest van je leven in je eigen beperkte wereld wilt leven wel ja.
Heeeeeey -Engel-quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
De hype is weer gefokt! zie ik ...
Hoi allemaalik leef weer
Welkom terug bij de levendenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
Hoi allemaalik leef weer
Hoe leuk dat ook is (althans, hoezeer ik dat ook vind), voor een meet is het niks, dat geef ik ook toe.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
Volgende week zaterdag om 11.00 in het textielmuseum een meet dan?
Girl, where have you been.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
Hoi allemaalik leef weer
Alles goed hier in het Zuiden des lands.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Muhahaha !!!! Alles goed daar?
Hee Faxie!!! Ik zag nog iets staan over racen in de krant en ik dacht gelijk aan jou.... of race je niet?quote:
Dat zijn twee verschillende dingen. Het soort meets waar ik plezier aan beleef zijn niets voor jou, en dat maakt jouw wereld toch ook niet beperkt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je voor de rest van je leven in je eigen beperkte wereld wilt leven wel ja.
Racen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee Faxie!!! Ik zag nog iets staan over racen in de krant en ik dacht gelijk aan jou.... of race je niet?
Heb je het al eens geprobeerd dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen. Het soort meets waar ik plezier aan beleef zijn niets voor jou, en dat maakt jouw wereld toch ook niet beperkt?
Dat is geen aanval. Dingen niet doen omdat ze buiten je comfortzone liggen is gewoon je eigen wereld beperken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom meteen aanvallen, als hij toch niet wil... ;9
Nou... ziek, zeilen, puzzelen, prijswinnen, beurs in DE, mijn ouders helpen, uitnodiging maken uhm oja en hardlopen (dat deed pijn en ik moet nog steeds die loop doen)quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Alles goed hier in het Zuiden des lands.. Hoe is het daar? Ik heb je een tijdje niet gezien.
Dit klinkt al iets anders dan wat je eerder typte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is geen aanval. Dingen niet doen omdat ze buiten je comfortzone liggen is gewoon je eigen wereld beperken.
Sweet, school of werk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou... ziek, zeilen, puzzelen, prijswinnen, beurs in DE, mijn ouders helpen, uitnodiging maken uhm oja en hardlopen (dat deed pijn en ik moet nog steeds die loop doen)
[..]Druk.... maar als de komende drie weken voorbij zijn ben ik tenminste weer vroeg thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |