was leuk met die 6-4quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zit ook op dat forum hoor. Beetje trollen op z'n tijd, niks mis mee.
heb je het moeilijk met het woord 'Amsterdam' ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
de wedstrijd was niet treurig dan ?
ik heb als neutrale toeschouwer wel genoten van deze potquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
de wedstrijd was niet treurig dan ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Rodawa het volgende:
Geef hem maar een cake? Een koek bedoelt ie toch mag ik hopen?
is toch hetzelfde als 020?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
heb je het moeilijk met het woord 'Amsterdam' ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
Goed p ubliek weer vandaag trouwens, 10 man zong.
Mwa ik niet echt al ben ik niet helemaal neutraal. Maar Real was ook niet goed en speelde maar op 70%.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb als neutrale toeschouwer wel genoten van deze pot
Nu al.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin die Egbers een beetje zat te worden eigenlijk...
Nee. 020 is meer dan Amsterdam alleen.quote:
Nog erger dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. 020 is meer dan Amsterdam alleen.
Haarlemmermeer en Diemenquote:
kwaliteit is ook niet best eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een falers bij Ajax eigenlijk. Geen echte winnaarsmentaliteit
Ah 3x onderschatting op rij, mooi man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Kompany tegen Ajax. Die kunnen we winnen!
Die Mexicanobakker is helemaal niet voor Ajax toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah 3x onderschatting op rij, mooi man.
oh ik dacht van wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die Mexicanobakker is helemaal niet voor Ajax toch?
Ik heb nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die Mexicanobakker is helemaal niet voor Ajax toch?
Matige goal natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Equites het volgende:
Wie vond die goal van Benzema ook zo geil?
Ik troll alle kanten op. Verder heb ik alleen maar een seizoenskaartje van PSV, maar dat is niet zo rullevant.quote:
Een speler als Platje maakt ze dagelijks zo op de training.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Equites het volgende:
Wie vond die goal van Benzema ook zo geil?
d?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
de duitsers verdienden de overwinning
vond geen pingel waard knmd
Opzich wel ja, maar was de bal op doel geweest als die arm er niet tussen zat?quote:
Ja tuurlijk. Tegen Real ook net aan verloren. Moet lukken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
We gaan gewoon 2x winnen van zielloze koopclub Man. City!!!
ik bedoel bquote:
Real wordt groepshoofd, Dortmund tweede. Ajax gaat door naar de UEFA en City mag verder pompen in de PL.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Tegen Real ook net aan verloren. Moet lukken.
die hagelslag reclame?quote:
Was de penalty wel correct genomen? Het moet toch één vloeiende actie zijn en Balotelli stopte halverwege de aanloop evenquote:
Ja.quote:
Strootmanquote:
Teken ik voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Real wordt groepshoofd, Dortmund tweede. Ajax gaat door naar de UEFA en City mag verder pompen in de PL.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef -Willempie- het volgende:
Hoeveel supporters heeft Dortmund wel niet mee?
Zou een wondertje zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Real wordt groepshoofd, Dortmund tweede. Ajax gaat door naar de UEFA en City mag verder pompen in de PL.
morgenquote:
quote:
Lekker in het stadionquote:
vraag een handtekeningquote:
kan ik elke week doenquote:
Inwoners Duitsland rond 80 miljoen , supporters Dortmund komen uit heel het land en het stadion is bizar groot. Ga er maar vanuit dat het er een hoop zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef -Willempie- het volgende:
Hoeveel supporters heeft Dortmund wel niet mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |